
ten údaj max krouťáku je samo blbost od klouzlé spojky, reálně je tam jen asi 470-480 Nm. Měřeno na bionaftu cca 30% Meřa
úpravy:
motor komplet původní AUY bez úprav, najeto 370 tis km
vstřikovače BA a v nich trysky FB PP1043
turbo menší hybrid od f. Turbosport - Andre
výfuk komplet 70mm s katem a 2x rezonátor
EGR ponechán funkční
filtrbox, váha a sací trubka k turbu z 96kW
FMIC celohliník 550x180, čidlo tlaku
olej Q8 5W40 Excel, výměny po 15 tis
no a samozřejmě to nejdůležitější - perfektní práce Dieselpoweru - Reeshy

s krouťákem 460Nm a 200 PS to spojka vpoho zvládala (taky ještě orig) ale tohle už na ní bylo trochu moc, ubrat už jsem ale nechtěl ani omylem, zkusím radši přeobložit lamelu.
tady je porovnání, na ten průběh 200PS a 460 Nm spojka držela 2 měsíce vpohodě

tak poslední úprava :

vyměněno turbo za větší hybrid 230 plus soft, přeobložená lamela HDS, zatím drží naprosto spolehlivě, setrvák origo...