Stránka 2 z 2

Napsal: 16 dub 2011, 11:31
od jericho-3
Já vím, že to dnes jinak nejde, ale pro tyhle problémy nemám rád turba..je to pojízdný problém..Sice je to možná tím, že většinou dělám auta po zenitu, ale pomyšlení, že budu někde topit pod kotel a motor mi čapne na olej a sežere mi celou náplň , než to utáhnu ke chcípnutí , mi bere radost z jízdy.. :)
Stalo se mi to dvakrát a jednou zaseklé čerpadlo z bionafty poporazilo ponk a málem zmrzačilo kolegu, tak již opravené vozy jen poblafu okolo a dám je vyzkoušet zákazníkovi..Představa , že se mi to stane s vozem zákazníka a budu platit motor, mě vylečila... :)

Napsal: 16 dub 2011, 12:01
od stanousek.1
nojo to verim...taky premylsim ze moje dalsi auto bude bez turba....prece jenom min starostí..........ale benzin v turbu me laka hodne no :-D

Napsal: 16 dub 2011, 12:44
od Biimbo
pres kvalt dobrzdit do zdechnuti! V zadnym pripade vyjizdeni oleje! Turbo neni zdrojem problemu,lidi jsou zdrojem problemu pro turbo,protoze s tim neumi jezdit.

Napsal: 16 dub 2011, 17:19
od tuner
presne tak das dvojku a normal zabrzdis a motor chcipne

Napsal: 16 dub 2011, 18:21
od stanousek.1
nojo to kdybych vedel dřív tak to mozna udelam ale v te rychlosti me proste nic jineho nenapadlo :(

Napsal: 17 dub 2011, 19:59
od stanousek.1
poznám nejak aniz bych musel nejak více zasahovat do motru jestli je motor potkanej nebo ohlá oj¨nice?

Napsal: 17 dub 2011, 20:16
od tuner
Zmerit tlaky

Napsal: 17 dub 2011, 20:32
od Johny_RS
tuner píše:Zmerit tlaky
Ako zmerať tlaky,keď pisal že to nemôže ani naštartovať?Pýtam sa zo zvedavosti.Lebo niečo podobne sa stalo mne a kupil som druhy motor a ešte neviem či je 100% funkčný,ešte to mam v servise.

Napsal: 17 dub 2011, 21:00
od stanousek.1
no kdyz to startuju tak zvuk mootora je normalni beze zmen...akorat kucká jak kdyby mel tendenci chytnout ale proste mu jak kdyby neco chybí...mozna vzduch ...nevím no :(

Napsal: 17 dub 2011, 21:05
od toefuk
daj zmerat tie tlaky a budes vediet preco to nejde natocit