Stránka 2 z 2

Napsal: 23 dub 2011, 10:26
od Vici
ale byl to dovoz ne? tak maximálně.....

To si asi pletete

Napsal: 11 kvě 2011, 07:09
od marthass
To si asi kluci pletete s 2.0TDI, turbo u 1.9TDI je držák...samozřejmě v závislosti na majiteli...ale 160-250 tisíc umí dát...to není vůbec špatné...spojka to samé, 160-250 tisíc to dá...podle zacházení..
U 2.0TDI i při skvělém zacházení vydrží tak 80-120 tisíc...
Bych se chipu u 77kw nebál

Napsal: 11 kvě 2011, 07:43
od Vici
dobře uděláného chipu není proč se bát :-)

jinak 1,9 77kw je víc motorů.. a dávaly se turba jak Garrett tak KKK.... dle toho asi i vydrží.

Napsal: 11 kvě 2011, 08:23
od marthass
Je na turbu poznat jaké je výroby? KKK tedy nic moc proti Garettu? To jsem třeba netušil...záleží na MR?

Napsal: 11 kvě 2011, 08:48
od marena tdi
ted se delala zakaznikovi OCTAVIA II 77kw. byl hodne nadseny kdyz se auto predavalo.tak ze doporucuju kvalitni firmu na ladeni auta ktera disponuje valcovou brzdou a zkusenostmi. :)
http://www.autosmetana.cz/?skoda-octavi ... di-77kw,79

Napsal: 11 kvě 2011, 09:19
od lukas1
K té výdrži 1.9TDi, sice se jedná o ASZ, ale známý má najeto necelých 300kkm, turbo, spojka, dvouhmota, vse původní. Auto nešetří, olej po 15kkm(Ale myslím, že předtím šéf jezdil klasiku long life), tankuje shell nebo benzina, neaditivuje.