Stránka 2 z 2

Napsal: 31 kvě 2011, 06:24
od Pája 19
myslim, že to budeš měnit zbytečně. Pořád to vypadá na tu chybu v kabeláži.

Napsal: 31 kvě 2011, 06:54
od machp
Pája 19 píše:myslim, že to budeš měnit zbytečně. Pořád to vypadá na tu chybu v kabeláži.
to čidlo vody ukazovalo studený 21° a jak se to začalo ohřívat tak to vlezlo až na 53° a pak to spadlo zpátky na 21° ještě mě VAG píše
2 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-00 - -
Readiness: N/A


Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 3B0 920 847 E
Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08
Kódování: 21115
Opravna #: WSC 00000
WVWZZZ3BZ3E142397 VWZ7Z0B5991389
1 Nalezeny chyby:
00476 - rid.jedn. palivoveho cerpadla (J538)
49-00 - bez komunikace

Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gateway K<->CAN 0001
Kódování: 00006
Opravna #: WSC 05314
2 Nalezeny chyby:
00476 - rid.jedn. palivoveho cerpadla (J538)
49-00 - bez komunikace
00463 - rid.jedn. digitalni audiosoustavy (J525)
49-00 - bez komunikace

Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1C0 959 799 B
Komponent: 85 Komfortgerát HLO 0003
Kódování: 00259
Opravna #: WSC 05311
1 Nalezeny chyby:
01336 - Svazek datove sbernice komfortniho systemu
80-00 - provoz po jednom vodici

ale nemám žádnou dokumentaci a tak se pokouším ztáhnout ELSU abych věděl kde to mám hledat všecky ty jednotky a šel na to od lesa

Napsal: 31 kvě 2011, 08:49
od machp
tak jsem odpojil to čidlo vody a hodnota spadla na -5.4°

Napsal: 31 kvě 2011, 08:54
od henri
Mám úplně stejný prpblém. přes zimu nouzák ani jednou,jakmile se oteplí nad cca 10 st. ojevuje se tato závada. Už jsem tento problém tady nadhodil,ale nevyřešil. Názory byly stejné -prodřená kabeláž - bohužel jsme to nenašli. Vozidlo Touran. Pokud tu závadu vyřešíš - nenech si to pro sebe.

Napsal: 31 kvě 2011, 09:09
od machp
henri píše:Mám úplně stejný prpblém. přes zimu nouzák ani jednou,jakmile se oteplí nad cca 10 st. ojevuje se tato závada. Už jsem tento problém tady nadhodil,ale nevyřešil. Názory byly stejné -prodřená kabeláž - bohužel jsme to nenašli. Vozidlo Touran. Pokud tu závadu vyřešíš - nenech si to pro sebe.
to víš že to nikumu neřeknu (rofl)

Napsal: 31 kvě 2011, 19:04
od machp
nový snímač teploty paliva+teploty vody a je po problému s nouzákem všem díky.Jen zbývá vyřešit problém že to je od spodu líný
http://leteckaposta.cz/403622529 tady je LOG koupená nová N75

Napsal: 31 kvě 2011, 19:45
od MKTech
Váha vzduchu ti dává poloviční hodnoty zhruba do 2600/ot takže vyměnit a mělo by být OK.

Napsal: 31 kvě 2011, 19:47
od machp
MKTech píše:Váha vzduchu ti dává poloviční hodnoty zhruba do 2600/ot takže vyměnit a mělo by být OK.
A jinak turbo je ok?Je to určitě jen tou váhou?

Napsal: 31 kvě 2011, 22:12
od Huml
když netlačí turbo, tak na váze žádný hodnoty nebudou, neříkám, že je ok, ale až pojede turbo jak má, dá se posuzovat v jakým je stavu, nejdřív bych začal tím, jestli se po startu naklopí vůbec lopatky na dorazovej šroubek ;)

Napsal: 01 čer 2011, 07:24
od machp
Huml píše:když netlačí turbo, tak na váze žádný hodnoty nebudou, neříkám, že je ok, ale až pojede turbo jak má, dá se posuzovat v jakým je stavu, nejdřív bych začal tím, jestli se po startu naklopí vůbec lopatky na dorazovej šroubek ;)
Ano ano chodí a jak jsem psal na začátku "Turbo čištěný krásně chodí,podložky ala herr Huml" Dneska koupím váhu a udělám EGR OFF páč je taky čištěný tak estli nepropouští

Napsal: 17 čer 2011, 17:31
od rege245
aka je "normalna" teploty nafty pri PD ? niekde som cital ze ventil na palivovom filtri by ju mal drzat medzi 15 az 31 st., no ja mam aj viac ako 70 st.
Obrázek