Octavia TDI vs. 1,8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No a vovovotom to je! (noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

A nehledě na to, že se dá u diesla experimentovat s výkonem a jednou je jasný, že si zvykneš a bude se ti zdát, že to "už zase nejede". U nafťáka drobný úpravy nejsou tak tragicky drahý...
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Jasneeeeee. Nehlede na to, ze baterka stoji vic, oleje je tam vic (obvykle), ze se to ohriva dlouho, takze na 10 -15 km trase si s tim motorem neuzijes vubec nic, protoze jinak ho zrasis. Je citlivejsi ke kvalite paliva. Je prinejmensim stejne slozity jako benzinak ze shodne doby. (Cili dle meho nejvetsi vyhoda - jednoduchost je v hajzlu)

Kdyby byl ropak tak dokonaly a bez chyb jak tady nekteri zaslepenci spotrebou tvrdi, tak by nebyl TDI kazdy 2. vuz prodany koncernem, ale kazdy.

A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot. Je spousta lidi, kteri si radeji priplati cca 2Kc na hodinu provozu a sviti celorocne, protoze se citi bezpecneji. Pro velke mnozstvi lidi neni spotreba nejdulezitejsi. A to vubec nemluvim o tom, ze kdyz si u benzinky zapomenu vzit tu igelitovou rukavici, tak s temer 100% sanci je ta pistole zachcana od nafty a potazena cernym slemem - to me muze vzit cert!

Takze at si Byrto sve poucovani o schizofrenii strci za klobouk. Takovych chytraku co potrebuji avizovat 15kW naskok proti druhe polovine majitelu tdi, pripadne svoje zakladni znalosti HTML tagu (obarvit I) jsou plne silnice.
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

lt.kubosh píše:
kartmen píše:
lt.kubosh píše: I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
Co tím chtěl básník říct :? :?
Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?
Donedávna (10/2005) jsem jezdil jenom benzíny a nebyly to žádný plečky, tak jsem si taky říkal, že ropáci jsou hlučný, a ne že by vyloženě nebyly, ale prostě mi to nepříde tak hrozný, ani jako pádnej argument při rozhodování o koupi afta. Pokud teda nebudeš běhat vedle něj, z venčí to rozhodně rozdíl je (LOL) (LOL)
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

lt.kubosh napsal:
A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot
Vždyť to právě jsou naše názory.

Tak už se nedohadujte a radši pište,koneckonců stejně se Enzo musí rozhodnout sám a doufám že si na trasách 10-15km užívat nebude žádným autem, leda tak v létě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

lt.kubosh píše: A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot. Je spousta lidi, kteri si radeji priplati cca 2Kc na hodinu provozu a sviti celorocne, protoze se citi bezpecneji. Pro velke mnozstvi lidi neni spotreba nejdulezitejsi. A to vubec nemluvim o tom, ze kdyz si u benzinky zapomenu vzit tu igelitovou rukavici, tak s temer 100% sanci je ta pistole zachcana od nafty a potazena cernym slemem - to me muze vzit cert!
Mimochodem si protiřečíš! Píšeš, že tdi.Enzo se ptal na názory a názor zohledňující úsporu v PHM je taky názor. A kdyby byly benály tak dokonalý, tak by nebyl každej druhej koncernovej motor ropák, ne? (noteeth) (noteeth)
Naposledy upravil(a) kartmen dne 02 bře 2006, 10:21, celkem upraveno 1 x.
nemám žádné auto na naftu
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Kornout píše:lt.kubosh napsal:
A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot
Vždyť to právě jsou naše názory.

Tak už se nedohadujte a radši pište,koneckonců stejně se Enzo musí rozhodnout sám a doufám že si na trasách 10-15km užívat nebude žádným autem, leda tak v létě.
Sorry Kornoute, byls rychlejší (myslim to co píšu vejš)(wallbash) (wallbash)
nemám žádné auto na naftu
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

kartmen píše:
lt.kubosh píše: A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot. Je spousta lidi, kteri si radeji priplati cca 2Kc na hodinu provozu a sviti celorocne, protoze se citi bezpecneji. Pro velke mnozstvi lidi neni spotreba nejdulezitejsi. A to vubec nemluvim o tom, ze kdyz si u benzinky zapomenu vzit tu igelitovou rukavici, tak s temer 100% sanci je ta pistole zachcana od nafty a potazena cernym slemem - to me muze vzit cert!
Mimochodem si protiřečíš! Píšeš, že tdi.Enzo se ptal na názory a názor zohledňující úsporu v PHM je taky názor. A kdyby byly benály tak dokonalý, tak by nebyl každej druhej koncernovej motor ropák, ne? (noteeth) (noteeth)
Neprotirecim, ja nazor spotreby akceptuju. Nicmene poukazuju, ze zdaleka to nemusi byt jediny duvod ke koupi toho - daneho motoru. A ve chvili kdy si dovolim zkritizovat ropaka, protoze ma mnoho chyb (ktere jsou proste dle meho pozadavku na auto neakceptovatelne - na zaklade stavajicich zkusenosti), tak je ohen na strese. A vubec jsem nerekl, ze benaly jsou dokonaly. Notabene nejsem bazarnik, ale kdyz jsem hledal auto, tak byla mensi nabidka aut v plne vybave v tdi. Coz se ovsem mozna lisi model od modelu.

"...a doufám že si na trasách 10-15km užívat nebude žádným autem, leda tak v létě." a tohle nechapu.
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

[quote="lt.kubosh Notabene nejsem bazarnik, ale kdyz jsem hledal auto, tak byla mensi nabidka aut v plne vybave v tdi. Coz se ovsem mozna lisi model od modelu.[/quote]

Tam to bude možná daný vyšší cenou ropáků jako takovejch, takže raději koupíš auto a oželíš výbavu vzhledem k úspornějšímu motoru s větší předpokládanou výdrží, jelikož koncern nedává ceny dieselů za cenu benálu.
nemám žádné auto na naftu
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Otázka: Octavia TDI vs. 1,8T

Takže je to ložený - všichni přispěli svým NÁZOREM a vzhledem k tomu, že jsme na foru Dieselpower, tak je jasný, že těch pronaftovejch příspěvků bude daleko víc, než probenzínovejch. Nemyslím si, že by někdo pomlouval benzíňáky...
Samozřejmě je taky jasný, že záleží na autorovi, k čemu to auto potřebuje, kolik najede ročně km a jakej má názor, ale o tom zřejmě toto vlákno není...
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

no pozeram ze sa to tu zvrhlo v peknu slovnu prestrelku aj ked nechapem preco.... kazdy ma svoj nazor, osobne by som neodsudzoval ani benzin ani naftu.... kazde ma svoje caro.... u nafty kedze su to vsetko v dnesnej dobe turbo motory maju pekny krutak, benzinak to zasa dohana v menej nenazratych verziach otackami... benzinacik obzvlast s mensim objemom mas ako stvoreny do mesta, jazdi to tiez skoro zadarmo a rozhodne ten motor nedostane tolko na hubu ako ked sa poposuvas tu istu trasu s nejakou 1,9tdi... na druhu stranu s benzinom je to niejeky obzvlast u malickych objemov zazitok predbiehat na dieseli strosku posteklis pedal a uz to ide no opat zalezi na tom ako silny motor mas... ale opat zober si benzin s porovnatelnym vykonom a si tam kde si... proste nepovedal by som ze je to alebo to dobre ci zle... myslim ze v prvom rade by si mal kazdy zvazit, ake trasy s tym realne bude jazdit, co od toho auta chce a hlavne kolko to ma stat.... napriklad osobne som sa hnal za dieselom, no dnes by som to uz nespravil.... nechcem tym povedat ze to auto je zle to nie, ale bolo skoro o 100 tis drahsie ako benzinak a to sa bude teda hodne dlho splacat.... takisto obzvlast v zime mi ho bolo az luto ked som sa kolko krat len poposuval 3-5km trasy ku zakaznikom.... som s tym dieselom velmi spokojny, jazdi vyborne, ten vykon mi vyhovuje, dieselovy klepot mi nijako nevadi, a obzvlast nove motory maju velmi kultivovany chod... nevidel by som tam problem no naozaj si proste treba zvazit kolko km a v akych podmienkach kto nabehne a podla toho pozret co bude lepsie... ci velky objem alebo maly a ci diesel alebo benzin... tot moj nazor....
Peugeot 406, HDI, 110ps
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“