Octavia TDI vs. 1,8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tdi.Enzo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27 led 2006, 07:23
Odpovědi: 0

Octavia TDI vs. 1,8T

Příspěvek od tdi.Enzo »

Ahojky,

chtěl bych se podělit o vaše názory:

chci si kopit octavku r.v. max 2002 a mladší. Uvažuji jestli TDI nebo 1,8T, popřípadě jiný ekvivalentní motor. Ročně najedu kolem 22tis.km.

Děkuji z vaše názory.
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Re: Octavia TDI vs. 1,8T

Příspěvek od Fazeey »

tdi.Enzo píše:Ahojky,

chtěl bych se podělit o vaše názory:

chci si kopit octavku r.v. max 2002 a mladší. Uvažuji jestli TDI nebo 1,8T, popřípadě jiný ekvivalentní motor. Ročně najedu kolem 22tis.km.

Děkuji z vaše názory.

jsi na dieselpoweru, takže ti každej poradí - 1.8T :D
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Sežen TDI s rotačním čerpadlem, udělej turbo+trysky+chip, pojede to minimálně stejně jako 1,8T a za rok se ti tahle investice vrátí na spotřebě.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Ty 1.8T dost papají, tak nevím jestli ......
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

jak píše Andre...
s TDI s rotačním čerpadlem a úpravou(turbo, trysky, chip) ujedu 1.8 T víceméně bez problema...žere to, aspoň mě, kolem 7l/100km, což je OK... :)

ale aby nevznikaly nejaký fámy, do 180km/h to jde, pak už na to nestačí převody a 1.8T ujíždí.... :(
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja nevim no. Pote co jsem mel 2.8V6, zkusil 3.2V6 v Passatu, A4 3.0i tak me prestavaji tahnout i turbobenziny. Dira na turbu je proste znat. Na turbosaze jsem po rocni zkusenosti zanevrel uplne - male spektrum otacek. Ano na akceleraci fajn, ale radost v zatackach vicemene zadna.

Ja se na to divam i z duvodu, ze od cervence bude moct merit i mestska. To znamena, ze pres tech 150 - 160 jezdit skoro nebudu a v tomto spektru to ani u benzinovych motoru neni tak strasne.

I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

lt.kubosh píše: I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
Co tím chtěl básník říct :? :?
nemám žádné auto na naftu
Luke288
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 led 2006, 14:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luke288 »

ze je dyzl v kokte hlucnej?
Luke
OII 1.9 TDI
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

kartmen píše:
lt.kubosh píše: I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
Co tím chtěl básník říct :? :?
Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

lt.kubosh píše:
kartmen píše:
lt.kubosh píše: I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
Co tím chtěl básník říct :? :?
Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?
to bolo co si lubosh pisal je ako spoved schizofrenika (noteeth)
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Byrto píše:
lt.kubosh píše:
kartmen píše: Co tím chtěl básník říct :? :?
Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?
to bolo co si lubosh pisal je ako spoved schizofrenika (noteeth)
Heslovite, dle meho srozumitelne. Hlavne diky odstavcum. Nechtel jsem nikomu urazet "jeho" auto, proto jsem nechtel psat, ze dyzl v 1gen kokte je dle meho nazoru urachtanej srac. Pravda, v druhem odstavci mi vypadlo slovo "spotreba". Pokud tu uvsem nekteri ctou lt.kubosh jako lubosh, tak se nedivim, ze tomu nerozumi.
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

lt.kubosh píše:
Byrto píše:
lt.kubosh píše: Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?
to bolo co si lubosh pisal je ako spoved schizofrenika (noteeth)
Heslovite, dle meho srozumitelne. Hlavne diky odstavcum. Nechtel jsem nikomu urazet "jeho" auto, proto jsem nechtel psat, ze dyzl v 1gen kokte je dle meho nazoru urachtanej srac. Pravda, v druhem odstavci mi vypadlo slovo "spotreba". Pokud tu uvsem nekteri ctou lt.kubosh jako lubosh, tak se nedivim, ze tomu nerozumi.
s tym s tebou absolutne nesuhlasim ze je urachtanej srac.. pretoze ten srac zozere 2x menej tolko ako zralok 1,8t a naviac ide velmi slusne a po malych investiciach dokonca lepsie nez henten benzin takze asi tak
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

ja to rikal, ze ten prvni co zacne pycovat nad mym projevem se chyti... (wallbash)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Zpět k tématu.
Jedno je fakt, ušetříš na povinném ručení, ale to je asi tak vše.
Co mám zkušenosti, tak 1.8T nic moc držák, jak již bylo zmiňováno, spotřeba když mu trošku dáš, tak je taky někde jinde.
A osobně si myslím, že diesel je pro normální ježdění praktičtější, táhne v ot. co benzín ještě zdaleka ne a dá se s ním jezdit pěkně pohodově. U mě je 1.8T jak splašenej puberťák.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

nedavno jsem jel s kamosem na lyze na sumavu s jeho okt.1.8t/bez uprav
celou cestu jel 90,50 dle predpisu zadny ostrejsi rozjezd ,proste pianko,po prijezdu zpatky do plzne se mi pochlubil spotrebou 7l.za dva dny jsme jeli znova s mym superbem1,9pd/samozdrejme chip/jizda svizna mimo obec160
spotreba 5,7l,pravda okta tissi,ale ze mi diesel prede jsem si davno zvyk
(noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“