Octavia TDI vs. 1,8T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia TDI vs. 1,8T
Ahojky,
chtěl bych se podělit o vaše názory:
chci si kopit octavku r.v. max 2002 a mladší. Uvažuji jestli TDI nebo 1,8T, popřípadě jiný ekvivalentní motor. Ročně najedu kolem 22tis.km.
Děkuji z vaše názory.
chtěl bych se podělit o vaše názory:
chci si kopit octavku r.v. max 2002 a mladší. Uvažuji jestli TDI nebo 1,8T, popřípadě jiný ekvivalentní motor. Ročně najedu kolem 22tis.km.
Děkuji z vaše názory.
Re: Octavia TDI vs. 1,8T
tdi.Enzo píše:Ahojky,
chtěl bych se podělit o vaše názory:
chci si kopit octavku r.v. max 2002 a mladší. Uvažuji jestli TDI nebo 1,8T, popřípadě jiný ekvivalentní motor. Ročně najedu kolem 22tis.km.
Děkuji z vaše názory.
jsi na dieselpoweru, takže ti každej poradí - 1.8T
530d .. DP renegade
jak píše Andre...
s TDI s rotačním čerpadlem a úpravou(turbo, trysky, chip) ujedu 1.8 T víceméně bez problema...žere to, aspoň mě, kolem 7l/100km, což je OK...
ale aby nevznikaly nejaký fámy, do 180km/h to jde, pak už na to nestačí převody a 1.8T ujíždí....
s TDI s rotačním čerpadlem a úpravou(turbo, trysky, chip) ujedu 1.8 T víceméně bez problema...žere to, aspoň mě, kolem 7l/100km, což je OK...
ale aby nevznikaly nejaký fámy, do 180km/h to jde, pak už na to nestačí převody a 1.8T ujíždí....
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Ja nevim no. Pote co jsem mel 2.8V6, zkusil 3.2V6 v Passatu, A4 3.0i tak me prestavaji tahnout i turbobenziny. Dira na turbu je proste znat. Na turbosaze jsem po rocni zkusenosti zanevrel uplne - male spektrum otacek. Ano na akceleraci fajn, ale radost v zatackach vicemene zadna.
Ja se na to divam i z duvodu, ze od cervence bude moct merit i mestska. To znamena, ze pres tech 150 - 160 jezdit skoro nebudu a v tomto spektru to ani u benzinovych motoru neni tak strasne.
I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
Ja se na to divam i z duvodu, ze od cervence bude moct merit i mestska. To znamena, ze pres tech 150 - 160 jezdit skoro nebudu a v tomto spektru to ani u benzinovych motoru neni tak strasne.
I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
Heslovite, dle meho srozumitelne. Hlavne diky odstavcum. Nechtel jsem nikomu urazet "jeho" auto, proto jsem nechtel psat, ze dyzl v 1gen kokte je dle meho nazoru urachtanej srac. Pravda, v druhem odstavci mi vypadlo slovo "spotreba". Pokud tu uvsem nekteri ctou lt.kubosh jako lubosh, tak se nedivim, ze tomu nerozumi.Byrto píše:to bolo co si lubosh pisal je ako spoved schizofrenikalt.kubosh píše:Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?kartmen píše: Co tím chtěl básník říct![]()
s tym s tebou absolutne nesuhlasim ze je urachtanej srac.. pretoze ten srac zozere 2x menej tolko ako zralok 1,8t a naviac ide velmi slusne a po malych investiciach dokonca lepsie nez henten benzin takze asi taklt.kubosh píše:Heslovite, dle meho srozumitelne. Hlavne diky odstavcum. Nechtel jsem nikomu urazet "jeho" auto, proto jsem nechtel psat, ze dyzl v 1gen kokte je dle meho nazoru urachtanej srac. Pravda, v druhem odstavci mi vypadlo slovo "spotreba". Pokud tu uvsem nekteri ctou lt.kubosh jako lubosh, tak se nedivim, ze tomu nerozumi.Byrto píše:to bolo co si lubosh pisal je ako spoved schizofrenikalt.kubosh píše: Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Zpět k tématu.
Jedno je fakt, ušetříš na povinném ručení, ale to je asi tak vše.
Co mám zkušenosti, tak 1.8T nic moc držák, jak již bylo zmiňováno, spotřeba když mu trošku dáš, tak je taky někde jinde.
A osobně si myslím, že diesel je pro normální ježdění praktičtější, táhne v ot. co benzín ještě zdaleka ne a dá se s ním jezdit pěkně pohodově. U mě je 1.8T jak splašenej puberťák.
Jedno je fakt, ušetříš na povinném ručení, ale to je asi tak vše.
Co mám zkušenosti, tak 1.8T nic moc držák, jak již bylo zmiňováno, spotřeba když mu trošku dáš, tak je taky někde jinde.
A osobně si myslím, že diesel je pro normální ježdění praktičtější, táhne v ot. co benzín ještě zdaleka ne a dá se s ním jezdit pěkně pohodově. U mě je 1.8T jak splašenej puberťák.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
nedavno jsem jel s kamosem na lyze na sumavu s jeho okt.1.8t/bez uprav
celou cestu jel 90,50 dle predpisu zadny ostrejsi rozjezd ,proste pianko,po prijezdu zpatky do plzne se mi pochlubil spotrebou 7l.za dva dny jsme jeli znova s mym superbem1,9pd/samozdrejme chip/jizda svizna mimo obec160
spotreba 5,7l,pravda okta tissi,ale ze mi diesel prede jsem si davno zvyk

celou cestu jel 90,50 dle predpisu zadny ostrejsi rozjezd ,proste pianko,po prijezdu zpatky do plzne se mi pochlubil spotrebou 7l.za dva dny jsme jeli znova s mym superbem1,9pd/samozdrejme chip/jizda svizna mimo obec160
spotreba 5,7l,pravda okta tissi,ale ze mi diesel prede jsem si davno zvyk