Stránka 2 z 2
Napsal: 01 bře 2006, 20:29
od Kornout
No a vovovotom to je!

Napsal: 01 bře 2006, 23:58
od serviceMan
A nehledě na to, že se dá u diesla experimentovat s výkonem a jednou je jasný, že si zvykneš a bude se ti zdát, že to "už zase nejede". U nafťáka drobný úpravy nejsou tak tragicky drahý...
Napsal: 02 bře 2006, 01:16
od lt.kubosh
Jasneeeeee. Nehlede na to, ze baterka stoji vic, oleje je tam vic (obvykle), ze se to ohriva dlouho, takze na 10 -15 km trase si s tim motorem neuzijes vubec nic, protoze jinak ho zrasis. Je citlivejsi ke kvalite paliva. Je prinejmensim stejne slozity jako benzinak ze shodne doby. (Cili dle meho nejvetsi vyhoda - jednoduchost je v hajzlu)
Kdyby byl ropak tak dokonaly a bez chyb jak tady nekteri zaslepenci spotrebou tvrdi, tak by nebyl TDI kazdy 2. vuz prodany koncernem, ale kazdy.
A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot. Je spousta lidi, kteri si radeji priplati cca 2Kc na hodinu provozu a sviti celorocne, protoze se citi bezpecneji. Pro velke mnozstvi lidi neni spotreba nejdulezitejsi. A to vubec nemluvim o tom, ze kdyz si u benzinky zapomenu vzit tu igelitovou rukavici, tak s temer 100% sanci je ta pistole zachcana od nafty a potazena cernym slemem - to me muze vzit cert!
Takze at si Byrto sve poucovani o schizofrenii strci za klobouk. Takovych chytraku co potrebuji avizovat 15kW naskok proti druhe polovine majitelu tdi, pripadne svoje zakladni znalosti HTML tagu (obarvit I) jsou plne silnice.
Napsal: 02 bře 2006, 10:03
od kartmen
lt.kubosh píše:kartmen píše:lt.kubosh píše:
I vzhledem k odhlucneni v koktavce bych volil 1,8T
Co tím chtěl básník říct

Kteremu slovu ve vete "vzhledem k odhlucneni v koktavce" nerozumis?
Donedávna (10/2005) jsem jezdil jenom benzíny a nebyly to žádný plečky, tak jsem si taky říkal, že ropáci jsou hlučný, a ne že by vyloženě nebyly, ale prostě mi to nepříde tak hrozný, ani jako pádnej argument při rozhodování o koupi afta. Pokud teda nebudeš běhat vedle něj, z venčí to rozhodně rozdíl je

Napsal: 02 bře 2006, 10:17
od Kornout
lt.kubosh napsal:
A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot
Vždyť to právě jsou naše názory.
Tak už se nedohadujte a radši pište,koneckonců stejně se Enzo musí rozhodnout sám a doufám že si na trasách 10-15km užívat nebude žádným autem, leda tak v létě.
Napsal: 02 bře 2006, 10:17
od kartmen
lt.kubosh píše:
A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot. Je spousta lidi, kteri si radeji priplati cca 2Kc na hodinu provozu a sviti celorocne, protoze se citi bezpecneji. Pro velke mnozstvi lidi neni spotreba nejdulezitejsi. A to vubec nemluvim o tom, ze kdyz si u benzinky zapomenu vzit tu igelitovou rukavici, tak s temer 100% sanci je ta pistole zachcana od nafty a potazena cernym slemem - to me muze vzit cert!
Mimochodem si protiřečíš! Píšeš, že tdi.Enzo se ptal na názory a názor zohledňující úsporu v PHM je taky názor. A kdyby byly benály tak dokonalý, tak by nebyl každej druhej koncernovej motor ropák, ne?

Napsal: 02 bře 2006, 10:19
od kartmen
Kornout píše:lt.kubosh napsal:
A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot
Vždyť to právě jsou naše názory.
Tak už se nedohadujte a radši pište,koneckonců stejně se Enzo musí rozhodnout sám a doufám že si na trasách 10-15km užívat nebude žádným autem, leda tak v létě.
Sorry Kornoute, byls rychlejší (myslim to co píšu vejš)(wallbash)

Napsal: 02 bře 2006, 11:29
od lt.kubosh
kartmen píše:lt.kubosh píše:
A vubec, tdi.Enzo se ptal na nazory. Nikdo nezna Enzuv zebricek hodnot. Je spousta lidi, kteri si radeji priplati cca 2Kc na hodinu provozu a sviti celorocne, protoze se citi bezpecneji. Pro velke mnozstvi lidi neni spotreba nejdulezitejsi. A to vubec nemluvim o tom, ze kdyz si u benzinky zapomenu vzit tu igelitovou rukavici, tak s temer 100% sanci je ta pistole zachcana od nafty a potazena cernym slemem - to me muze vzit cert!
Mimochodem si protiřečíš! Píšeš, že tdi.Enzo se ptal na názory a názor zohledňující úsporu v PHM je taky názor. A kdyby byly benály tak dokonalý, tak by nebyl každej druhej koncernovej motor ropák, ne?

Neprotirecim, ja nazor spotreby akceptuju. Nicmene poukazuju, ze zdaleka to nemusi byt jediny duvod ke koupi toho - daneho motoru. A ve chvili kdy si dovolim zkritizovat ropaka, protoze ma mnoho chyb (ktere jsou proste dle meho pozadavku na auto neakceptovatelne - na zaklade stavajicich zkusenosti), tak je ohen na strese. A vubec jsem nerekl, ze benaly jsou dokonaly. Notabene nejsem bazarnik, ale kdyz jsem hledal auto, tak byla mensi nabidka aut v plne vybave v tdi. Coz se ovsem mozna lisi model od modelu.
"...a doufám že si na trasách 10-15km užívat nebude žádným autem, leda tak v létě." a tohle nechapu.
Napsal: 02 bře 2006, 13:00
od kartmen
[quote="lt.kubosh Notabene nejsem bazarnik, ale kdyz jsem hledal auto, tak byla mensi nabidka aut v plne vybave v tdi. Coz se ovsem mozna lisi model od modelu.[/quote]
Tam to bude možná daný vyšší cenou ropáků jako takovejch, takže raději koupíš auto a oželíš výbavu vzhledem k úspornějšímu motoru s větší předpokládanou výdrží, jelikož koncern nedává ceny dieselů za cenu benálu.
Napsal: 02 bře 2006, 17:10
od serviceMan
Otázka: Octavia TDI vs. 1,8T
Takže je to ložený - všichni přispěli svým NÁZOREM a vzhledem k tomu, že jsme na foru Dieselpower, tak je jasný, že těch pronaftovejch příspěvků bude daleko víc, než probenzínovejch. Nemyslím si, že by někdo pomlouval benzíňáky...
Samozřejmě je taky jasný, že záleží na autorovi, k čemu to auto potřebuje, kolik najede ročně km a jakej má názor, ale o tom zřejmě toto vlákno není...
Napsal: 02 bře 2006, 20:54
od tmracing
no pozeram ze sa to tu zvrhlo v peknu slovnu prestrelku aj ked nechapem preco.... kazdy ma svoj nazor, osobne by som neodsudzoval ani benzin ani naftu.... kazde ma svoje caro.... u nafty kedze su to vsetko v dnesnej dobe turbo motory maju pekny krutak, benzinak to zasa dohana v menej nenazratych verziach otackami... benzinacik obzvlast s mensim objemom mas ako stvoreny do mesta, jazdi to tiez skoro zadarmo a rozhodne ten motor nedostane tolko na hubu ako ked sa poposuvas tu istu trasu s nejakou 1,9tdi... na druhu stranu s benzinom je to niejeky obzvlast u malickych objemov zazitok predbiehat na dieseli strosku posteklis pedal a uz to ide no opat zalezi na tom ako silny motor mas... ale opat zober si benzin s porovnatelnym vykonom a si tam kde si... proste nepovedal by som ze je to alebo to dobre ci zle... myslim ze v prvom rade by si mal kazdy zvazit, ake trasy s tym realne bude jazdit, co od toho auta chce a hlavne kolko to ma stat.... napriklad osobne som sa hnal za dieselom, no dnes by som to uz nespravil.... nechcem tym povedat ze to auto je zle to nie, ale bolo skoro o 100 tis drahsie ako benzinak a to sa bude teda hodne dlho splacat.... takisto obzvlast v zime mi ho bolo az luto ked som sa kolko krat len poposuval 3-5km trasy ku zakaznikom.... som s tym dieselom velmi spokojny, jazdi vyborne, ten vykon mi vyhovuje, dieselovy klepot mi nijako nevadi, a obzvlast nove motory maju velmi kultivovany chod... nevidel by som tam problem no naozaj si proste treba zvazit kolko km a v akych podmienkach kto nabehne a podla toho pozret co bude lepsie... ci velky objem alebo maly a ci diesel alebo benzin... tot moj nazor....