FI RS 164kW pouze softem...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Chladná ranní mlha = +34kw (LOL)

Mr. Cimbu jsem asi před půl rokem potkal někde na rally a zdál se jako chytrej člověk co něco o autech ví, tak nevím proč píše takový bludy :?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

toby66kw píše:
nogis píše:Jj, tento týden ;)
Zejtra zakoupím , at neumřu upně blbej (noteeth)

Ale v tom uryvku to píše dobře ( na drzdě 130kw , no ...)
Jakej asi použili vzorec pro přepočet na těch 164kw (crazy) , a k jakému datu se to ráno váže a v jaké zeměpisné poloze ,se také nepíše ... (noteeth)
ranní vlhký vzduch x kopec dolů x 130Kw = 164Kw
( s ohledem na teplotu rána)
(rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:ranní vlhký vzduch x kopec dolů x 130Kw = 164Kw
( s ohledem na teplotu rána)
(rofl)
+ tlacici kamion

Jinak uz mam ten bazmek pred sebou a nestacim se divit co vychazi za srajdy. Nejvic se mi libi, jak se snazej o tu reklamu tak "transparentne": kdyz uvadeji puvodni hodnotu, pouziji kW a kdyz naslednou, tedy po uprave, pouziji kone ... proste profici!

Jen by me zajimalo, kolik pak ta 1,4MPI s 90 konema (zitra nascanuju, pochopite) pri tom maximalnim vykonu zere.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zapomínáte že to nepíše cimbu ale nějakej chytrej redaktor a ty uměj věci ovšem je pravda že to asi začíná od něoho kdo tyhle kretencký čísla prodává ono splést si kW a HP nejni tak těžký...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kdyby mluvil o 164 koních, neřekl bych ani popel. Ale 164kW pouze úpravou softu je holý nesmysl. Navíc jak to v mlžném ránu změřili, to by mě fakt zajímalo.

Všichni tady víme, že motory ASZ mají velmi vysoký potenciál a snesou opravdu dost. Není problém dostat se úpravami map na hodnoty kolem 115-120kW (bezpečně), takže bych těch deklarovaných 130kW MOŽNÁ byl ochoten přijmout v případě, že se tomu někde "přisolí" bez ohledu na životnost a emise. Ale 164kW je kravina (a to i za mlžného rána :wink: ).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Třeba bylo tak mlžné, že se někomu zamlžila optika na brýlích a špatně odečet hodnoty z brzdy. :-)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kdybych si tak vzpoměl a mohl publikovat všecky historky co jsem o tom panu závodníkovi slyšel (z první ruky!!!) tak by jste se buď umlátili smíchy a nebo ubrečeli... těžko říct zda je to všecko ještě směšné nebo už k pláči...
každopádně dotyčný ví tak možná kde motor v autě najít...
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Velkej problém je SM sám o sobě. Když si vzpomenu jakej to byl časopis ještě před 12 lety a co z toho udělal Běhal jako šéfredaktor či jak se ten blb jmenoval , chce se mi brečet.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jj, dneska se to nedá číst. Co článek, to blbost.

Jinak tenkrát jsem s Jandou diskutoval o olejích a nakonec jsem to vzdal. Za prvé kvůli aroganci s jakou odpovídal a jak ze mě dělal naprostého debila a za druhé kvůli názorům. Mimo jiné neuznává do motorů jiné oleje než 10W60. Od HTP po PD. A normy? Podle jeho slov blbost...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Chladné ráno, polární stanice Vostok ( Antarktida ) 21.7.1983 -89,2°C
To by snad šlo. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bóďa píše:Chladné ráno, polární stanice Vostok ( Antarktida ) 21.7.1983 -89,2°C
To by snad šlo. :D
A jak by to nastartovalo? (noteeth)

Tak se kochejte:
www.4est.wz.cz/SM_25_2011-Test_Fabii.pdf
... kdyby nekomu, napr. nasim bratrum na Slovensku wz.cz nefungovalo, mohu to placnout nekam jinam (ulozto, edisk atd.), staci se ozvat. Vzal jsem to "z gruntu", takze je tam cely "test" Fabii. Velikost je 20MB, ocekavam, ze v dnesni dobe to nebude problem.

Vskutku i po prostudovani temer celeho zbytku casopisu nechapu, jak je vubec mozne, ze neco takoveho muze vychazet. Nastesti si to asi plne uvedomuji a stoji to v porovnani s ostatnimi casopisy min (rofl)
Naposledy upravil(a) Forest dne 23 čer 2011, 07:56, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

to uz by snad chcelo prihrev nafty, nie? (rofl) Inak si nemyslim ze teplota vzduchu zohra u vykonu az taku ulohu, skor vlhkost a obsah kyslika.... pokial ide do turba moc studeny vzduch tak ho zbytocne ochladzuje a je problem udrzat optimalne EGT... cize plati stare zname "vsetkeho treba tak akurat", aj chladneho vzduchu ;)
pana "Cimbu" nepoznam, ale jemu podobnych machrov odchovanych vlnou monopolneho postavenia je v kazdom odbore dost.... upadok odbornosti (ak niekedy nejaka bola) sa u nich postupom casu prehlbuje, lebo maju pocit ze vsetko vedia a nove veci a trendy v odbore sa ich netykaju - sami sa v tomto citia byt smerodatni :P
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Třeba ta FRS měla 2 rychlý pruhy přes střechu a červený brzdiče, potom čip+pruhy+červená = minimálně 164kW (LOL)
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A co teprve, kdyby měla zelený brzdiče :-D.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Zelený brzdiče jsou důvod proč i sériová FRS má na brzdě víc než 131ps :D
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“