Stránka 2 z 2
Napsal: 06 srp 2011, 17:48
od brabe
Majkl_TDI píše:ještě k tomu turbo.
má nejeto asi 150 000 km. Dá se poznat jestli tlačí o něco míň než by mělo ?
díval jsem se na grafy ve logview, ale prd mi to řekne.
vidím, že skutčný tlak je nižší než požadovaný, ale jaká je tolerance ?
To by mě taky zajímalo jaká je tolerance...nikdo neví?

Napsal: 07 srp 2011, 08:39
od Super
ale 150 neni vela , ja mam 440 a tlaci riadne , je to poznat na vykone, trubo sa opotrebuje asi len na hriadelke , lopatky sa opotrebavaju asi minimalne, alebo ak sa opotrebuju tak je KO , ak mas olej v cooleri tak je to od hriadelky turba, ja ho tam mam ale nie vela tak neriesim , ide , tlaci , musim poklopat ale zatial bez problemov
Napsal: 13 led 2015, 05:54
od dildargee1
Majkl_TDI: myslim ze kazdy z chalanov co ti tu odpovedal vie presne o com to je, len pochop ze ked sem das screenshot z VAG-Scope tak je z toho poznat prd makovy Smile
Urob klasicky log kanalov 1-3-11 a uloz to (*.csv subor) kdesi na suborove zdielanie, potom sa mozeme pobavit co je za problem... takto to ozaj vyzera na tu vahu vzduchu, ale bez toho aby si videl poziadavku a zodpovedajuce vstrekovane mnozstvo to zodpovedne posudit nejde....
Viem ze je to velky problem pre vacsinu "prilezitostnych" diagnostikov ulozit vystup do suboru, ale aspon to skus.... myslim ze je aj kdesi tu na fore celkom rozumny navod ako na to Mrknutí??
Napsal: 13 led 2015, 23:16
od blonn
A to je prave ono. Je tady toho tolik, ze kazdy kdo ma zajem se o to zajimat krapet hloubeji a ne jen s dotazem s ocekavanou jasnou odpovedi, tak se vysledku dopatra, zjisti, zkusi, tak se pak tak blbe fut nepta. Sorry, ale nacerpej alespon zaklad. Zadnej ucenej z nebe nespad, ale....