Stránka 2 z 3
Napsal: 12 zář 2011, 06:49
od Marek77
Nejsem si jist, zda těhlice z Octavie půjde na Fabii - mají jiné poloosy.
Napsal: 12 zář 2011, 07:34
od kibi
mění se jen třmeny, těhlice netřeba a jak psal Marek, ani nesedí
Napsal: 12 zář 2011, 19:12
od NOB
Tajně jsem v to doufal, jen třmeny...super:-) Ještě je sehnat:-D
Jinak kod motoru mám ASZ, takže delší interval.
Kolik je nápln oleje se ještě zeptám, kde objednáváte nějak výhodně?
Chtěl bych dát Castrol ten tam i byl...5w40 Magnatec, jen dám asi Edge tu novější řadu..
Napsal: 12 zář 2011, 19:45
od kibi
náplň je 4.5l....ale opatrně, něco málo může v motoru zůstat, osobně při výměně vysaju i zbytek oleje z domečku a do motoru vejde cca 4.2-4.4l.....jinak Castrol tu lidi moc nedoporučujou, já už asi 3 rok liju 5W40 Q8 Formula Excel od MirkaX zde z fora a paráda

PS: tímto ještě jednou díky Mirku
Napsal: 12 zář 2011, 20:37
od NOB
To nevím proč nedoporučujou teda..Na Castrolu jezdily i moje polo a plnozávodničky Clio Sport, Civic Type-R..Viděl jsem několik rozebraných motorů po různých olejích a Castrol mohu jen doporučit. Je to dobrá značka určitě.
Za vše mluví jeden 240ps Civic Type-R který jsem viděl po 110tis.km víceméně ostrých rozebraný a vypadal líp jak jiné stejné motory, kde lidi např.dělali později výměny apod..a to byli ty motory sériové:-)
Pak ještě Mobil 1 rovněž super..A Shell také, jen má dražší obchod.politiku a oleje jsou zbytečně dražší...Dá se vybírat tak z 5-7značek klidně.
Lidi dělaj často blbost v intervalech výměn...kdy jsou schopný na oleji jezdit i 20-30tis km:(
Dám Castrol Edge diesel 5w40..
Díky za odpověd na tu nápln, byl jsem línej to hledat:-)!
Napsal: 13 zář 2011, 12:29
od Forest
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 142#637142
http://valvoline.cz/cs/shop/detail/38-m ... el-5w40-5l
Ver, ze lidi vedej, proc ho pouzivaj ... jezdej (a hlavne drzej) na tom nejsilnejsi TDIckovy ctyrvalce v CR.
Ja osobne bych si driv namazal Castrol na chleba nez ho dal do dieselovyho motoru.
...
Napsal: 13 zář 2011, 12:39
od NOB
Tak ještě jinak...Mám asi 5 školeních na oleje, kdy jsem mluvil s top technikama pro ČR. Od různých značek...Nejsem zaujatý. Vždy beru to nej a zajímají mě názory od více lidí, proto jsem se schválně optal i tady...I proto, že jsem to potřeboval rychle řešit a byl jsem zvědavej co mi kdo tady napíše...Víc hlav víc ví, nedělám si patent na rozum byt mám slušné zkušenosti a je to můj první diesel.
Dozvěděl jsem se, jaké rozvody mám (že se to láme od půlky 03) a dozvěděl jsem se jak pořešit brzdy z Octy, že mi postačej třmeny(nevěděl jsem zda řešit i těhlice jiné)...nebyl jsem si zkrátka jistý, dostal jsem odpověd a tímto všem co poradily moc děkuji ještě jednou !
K olejům konkrétněji Foreste:
Mám plno referencí z motorsportu konkrétně z rally a kdyby byl Castrol špatnej tak na tom léta nejezdí skoro všichni z Evropy a to nejen mistři( od S2000 po EVA9 tudíž i turbomotory) nutno dodat že se často jedná o Catrol 10w60...Ikdyž ted jsou k dispozici i např.20w50 apod..
Viděl jsem rovněž plno rozebraných závodních motorů, po různé náběhu a různě naladěné, od takřka sériových po např.2.0 atmo motory co byli vyladěné o 50ps-70ps vejš...
Neříkám, že Castrol je top top všech olejů, ale určitě patří mezi tu NEJ elitu.
Rozhodně na přidaných aditivech v oleji nešetří nějak (základní složení oleje-základový olej- mají všichni výrobci skoro stejný, jde pak jen o složení další, aditiva, poměr apod.) , PROTO taky rozhodně nedoporučuju do oleje DÁVAT nejaké další ADITIVA apod...To jsou sračky co akorát naruší ROVNOVÁHU oleje, to je možná dobré u starých aut...Kde pomáhaj vytěsnit někdy netěsnosti..apod.
Dneska tak nějak...Už skoro všechny lepší olejářský značky jedou na triester technologii,takže není kam šlápnout vedle moc pokud nekupuješ vyloženě nějakej no name olej...Takže dá se vybírat i z jiných značek, pokud ti Catrol nevoní...Foreste.
Bez osobních invektiv ti povím v klidu jednu věc, poděkuju za názor a prosím Nešiř fámy, toto je na forech porád velkej problém.......A je to škoda.
Jinak nebráním se podělit o pár mých postřehů, když bude někdo chtít...
Umím si nastavit podvozkově auto, vím jak si postavit brzdy at už sériové nebo při použití vícepístků...apod..
A co se týče Fabky, mám to jen na daily...Nakonec to nechám asi jen v sérii, udělám ty brzdy mám rád, když to prostě dostatečně brzdí...Na závody budu stavět stejně něco jiného, ale musím říct, že podvozkově mě to auto docela překvapilo...Chová se to pěkně...Clio Sport nebo Civic Type-R to není , ale tupý taky ne a fakt příjemnej kompromis...dá se relativně i svézt, pokud se daj správný gumy.
Na chip kašlu asi, protože bych musel do 17" 215-225 kvůli trakci a to by bylo na úkor komfortu zas...Takže vostane asi jak je. A ikdyž jsem se vždycky Škodovce bránil, jsem fakt spokojenej. Snad bude dobře sloužit.
Napsal: 13 zář 2011, 13:35
od nogis
Kontaktuj cavedivera (pokud to nejsi ty), budete si rozumět...
A nemotej do toho pořád benzíňáky. Pak to vypadá, že tomu zrovna moc nerozumíš.
to Forest: komu není rady...

Napsal: 13 zář 2011, 14:01
od fabiátor
NOB píše:Jinak kod motoru mám ASZ, takže delší interval.
A na to jsi prisel jak ? Mam taky ASZ a je se standardnim intervalem 15tkm. Olej VW 505.01.
Napsal: 13 zář 2011, 16:40
od NOB
fabiátor píše:NOB píše:Jinak kod motoru mám ASZ, takže delší interval.
A na to jsi prisel jak ? Mam taky ASZ a je se standardnim intervalem 15tkm. Olej VW 505.01.
Bavím se o intervalu výměny rozvodů.
K dalšímu se nebudu vyjadřovat, moje zkušenosti nejsou vyčtené z for.
Fámy jako tady vytvořil Forest spějou k těmto miniflame akorát.
Chápu ale, že ne každej má možnosti si víc čuchnout k této problematice...Každej děláme něco jiného a tak to má být.
Napsal: 13 zář 2011, 16:44
od Forest
NOB píše:Jinak kod motoru mám ASZ, takže delší interval.
A to mas odkud? Ze sklenene koule nebo tech tvych kamaradu co jezdej na Castrol?
Mame v rodine 5 PDcek a prestoze jeden ma predepsany delsi interval, rvu tam zminovany olej. Od te doby to nezere olej (viz. muj prispevek, ktery jsi zjevne necetl, protoze kdyby ano, dozvedel by ses nasledujici ...
Forest píše:Verim, ze Castrol muze vyrabet dobre oleje pro vysootackove benziny, nicmene jsem se jeste nesetkal s dobrym olejem pro diesely.
... a nerval bys sem furt ty benziny ... s invektivama: troubo, co je linej cist nebo si nepamatuje co cetl
Opakuji Ti: videl jsem, co "umi"
Castrol na TDIckach a vskutku nehodlam pripustit, aby se to opakovalo

Napsal: 13 zář 2011, 16:52
od NOB
Ježiši, kolik ti je 13? Foreste pro hlupáka každý hloupý viď ?
Viz.výše jsem kolegovi tvému a tobě odpověděl na interval.
Můžeš mít v rodině 20 PDíček a porád tvrdíš koniny stejně...
Věřím, že jiný to pochopily. Ale třeba si chytřejší než inženýři v Castrolu , jdi jim poradit...To bude nejlepší.
Víc nebudu dodávat. Tohle nemá úroveň a vidím, že stavíš na špatnejch základech, jinak bys nenapsal takový kraviny cos zkrátka napsal, ztrapnil ses akorát a je to zbytečné.
Napsal: 13 zář 2011, 16:52
od jericho-3
Nobe, ale člověk je tvor omylný a každý má jiné zkušenosti a jiný kanál informací..To , že je něco vyčtené z for, nemusí být špatné a hlavně víc lidí víc ví, proto existují týmy..kdyby to tak nebylo, stačil by jeden EXPERT ...Nejhorší je, když někdo získá dojem , že jej ostatní nemohou obohatit...Odvažuji se tvrdit, že dokonce někdo, kdo je úplně mimo určité oblasti činnosti přijde na něco, čeho si experti nevšimnou...

Napsal: 13 zář 2011, 17:02
od NOB
Viz.výše jsem napsal že nemám a nedělám si patent na rozum apod...Ale jeho názor byl do nebe volající prostě.
Protože on si myslí, že je v tom kovanej a šíří akorát trapný fámy...
To je merito o čem tu vedem tento miniflame.
Toť vše...A život jde dál, chleba levnější stejně nebude...
Ale pobavil mě někdo zas po delší době, člověk by čekal, že díky forum se mezi lidi dostane více infa, ne vždy je to pravidlem.
A dodám, budu se tedy opakovat...U toho Castrolu jsem zmínil, viz.opět výše, že na něm jezdí i turbo závodničky samozřejmě.
Takže pro ty co to nečtou nebo to nějakým nedopatřením přehlídli...znova si to od začátku projděte.
Smutné je, že očividně někteří" nevidíte ani za strom a ještě hned chytračíte...Bohužel.
Napsal: 13 zář 2011, 20:50
od rici.houba
Já myslim,že si spíš nepobral,že ti Fabiator a Forest naznačujou,že z kodu motoru ASZ nemužeš určit interval QG0,QG1,QG2 (polopatě) výměny Kastrólu...
K ostatnímu se nevyjadřuju,leju totiž taky Castrol a byl bych pak zřejmě za dementa,minimálně pro Foresta...
