Stránka 2 z 3

Napsal: 11 úno 2007, 14:48
od haldex
Nemažete, klepe to. Byli to ventily, ptejte se v pondělí.

Napsal: 12 úno 2007, 08:14
od st.david
No a nemohl přeskočit rozodák při jízdě? Začalo to klapat samo od sebe a setjnej zvuk i po výměně hydroštelů...?

Napsal: 12 úno 2007, 08:38
od TomasB
12skvarka píše:
st.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily :-(( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabrat

nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
;)
taky se třeba maj nechat nějakou dobu bejt, aby si sedly. Tuším asi 2 hodiny po montáži nechat tak.

Napsal: 12 úno 2007, 08:45
od Tomas.cz
12skvarka píše:
st.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily :-(( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabrat

nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
;)
Jaký je teda správný postup?
U jedněch jsem v návodu četl, že po demnontáži musí zůstat 30minut v klidu, o mačkání tam nebyla ani zmínka :?

Napsal: 12 úno 2007, 09:48
od TomasB
Tomas.cz píše:
12skvarka píše:
st.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily :-(( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabrat

nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
;)
Jaký je teda správný postup?
U jedněch jsem v návodu četl, že po demnontáži musí zůstat 30minut v klidu, o mačkání tam nebyla ani zmínka :?
ne po demontáži, ale po montáži.

Napsal: 12 úno 2007, 09:57
od Tomas.cz
Aha, to jsem se překlepl.
Opraveno

Napsal: 12 úno 2007, 19:25
od 12skvarka
Obrázek

Napsal: 12 úno 2007, 19:33
od 12skvarka
to co pisou v DP vymyslel nejakej soudruh 30min cekat...........pritom vacka macka vzdy jennektera zdvihatka.to by jsme museli pootačet s motorem o kousek cekat atd atd aby se vsechny zdvihatka vyprazdnili............ja to pri vymene za nove delam tak, ze je nahreju horkovzdusnou pistoli a pak je vsechny vymačkam a mam jistotu že nemuže ventil narazit do pistu

Napsal: 12 úno 2007, 19:50
od Tomas.cz
Počkej, hydroštle zandáš do otvoru a pak mačkáš nebo ještě před?

Napsal: 12 úno 2007, 20:04
od 12skvarka
Tomas.cz píše:Počkej, hydroštle zandáš do otvoru a pak mačkáš nebo ještě před?
pred montazi na ponku........je to docela sila.............delam to měděnejma sikovkama

Napsal: 13 úno 2007, 08:19
od st.david
Ahoj
TAk motor je rozhozenej - sundaná hlava, jeden ventil klepe o píst, je naměřená nulová komprese na tom válci, ale když se hlava zaleje, tak nepropouští....
Je to záhada... mohl se nějak kousnou hydroštel a pořád tlačit na ventil?

Napsal: 13 úno 2007, 11:56
od trojka
Dlouho jsem tu nebyl a vida jak to postoupilo.
Svůj výrok beru zpět. Pokazit se dá lecos. Já předpokládal, že je alespoň min. znalost principu. Ten návod je opravdu na baterky, když bude studený olej tak nepomůže ani 1/2 dne o skutečném postavení vačky ani nemluvě. Hydroštel může být vadný už z výroby(nebylo by to poprvé ani naposled), mohl být prasecky nainstalován(nečistoty) a při prvních zdvizích zůstal viset, nebo mu někdo "pomohl" při následném startu a blbých rozvodech a pak to vrátil zpět. Pro chybně nastavené rozvody je taky mraky důvodů, ale to se toho většinou vyvalí více. Takových to maličkostí najdeš přehršle i u obyčejné výměny kola.

Napsal: 13 úno 2007, 12:32
od st.david
No... nevíte někdo náhodou o motoru AFN do III Golfa?

Napsal: 13 úno 2007, 18:56
od Huml
st.david píše:Ahoj
TAk motor je rozhozenej - sundaná hlava, jeden ventil klepe o píst, je naměřená nulová komprese na tom válci, ale když se hlava zaleje, tak nepropouští....
Je to záhada... mohl se nějak kousnou hydroštel a pořád tlačit na ventil?
a klepe ten ventil pořád? asi ne, jen si klepnul. Jak nulovej tlak, to by snad jelo na 3 válce, ne? není tam tenky těsnění, takhle těžko říct, třeba to jen někdo blbě namontoval, teď ty co ti měnili.

Napsal: 14 úno 2007, 08:18
od st.david
No... vypadá to že klepe pořád. Jedná se o výfukový ventil, na pístu je vidět, že je to vykrojené místo pro výdukovej ventil jakoby očištěné....