Stránka 2 z 2
Napsal: 16 říj 2011, 17:41
od netopier
aj pre egr ON je tato hodnota prilis mala, cize bud vaha KO alebo netesnost pred turbom
Napsal: 16 říj 2011, 18:25
od toefuk
Ak mas teda N75 OK, potom je problem s turbom, alebo niekde medzi nim a nasavacimi zvodmi, do tych 2000ot apsolutne netlaci kolko ziada RJ. Keby bola netesnost pred turbom tak by bol plniaci tlak OK, ale nieje.
Vsimni si ako sa hodnota vahy dviha spolu s plniacim tlakom...
Napsal: 16 říj 2011, 18:28
od Vsety18
egr mám zaslepený taky jsem nad tím přemejšlel proč odpojovat hadičku chtěl jsem to sem psát sací trubka od turba je těsná měl jsem jí vyndanou ale děravá ani prasklá není je to porstě divný turbo po správném složení slyčitelně víc saje i když dám ruku k nasávací trubce tak je cejtit že tam jde víc vzduchu přesto se váha nechce zvednout(váha je nová)
Pro toefuk turbo bylo špatně složený teď už je tlak turba na volnoběh v pořádku jen ta váha je pořád nízko
Napsal: 17 říj 2011, 08:48
od toefuk
Vsety18 píše:egr mám zaslepený taky jsem nad tím přemejšlel proč odpojovat hadičku chtěl jsem to sem psát sací trubka od turba je těsná měl jsem jí vyndanou ale děravá ani prasklá není je to porstě divný turbo po správném složení slyčitelně víc saje i když dám ruku k nasávací trubce tak je cejtit že tam jde víc vzduchu přesto se váha nechce zvednout(váha je nová)
Pro toefuk turbo bylo špatně složený teď už je tlak turba na volnoběh v pořádku jen ta váha je pořád nízko
Tak hod log ako to vyzera ked ti to teraz dobre tlaci.
Napsal: 18 říj 2011, 18:25
od Vsety18
tady je ten log mrkněte na to díky moc
http://leteckaposta.cz/595745953
Napsal: 18 říj 2011, 21:49
od gabo00000
teraz to uz je v pohode nie? log si robil na 3ku? je dost kratky...ked mas problem od spodu tam zacni logovat od 1100-1200ot. a najlepsie na 4ku...vtedy je to vecsinou lepsie viditelne....
Napsal: 22 říj 2011, 11:24
od Vsety18
tady je ten log od spodních otáček
http://leteckaposta.cz/529018081
Napsal: 22 říj 2011, 14:47
od toefuk
A trysky si nahodou nemenil? volnobeznu davku mas asi 5.2mg/r, lebo z logu som vycital pri 80°C ze mas 6.2mg/r.
Teoreticky keby si trochu pridal na palive tak turbo by malo zacat fukat viac uz v nizsich otackach, pokial nieje problem v turbine.
Inak tento problem nastal po cisteni turba?
Napsal: 22 říj 2011, 15:19
od Vsety18
trysky jsou original takhle to jezdilo už když jsem to koupil zkoušel jsem dneska hýbat s dorazovým červíkem na turbu tedy více zavřít lopatky regulace ale tlak turba na volnoběh se nezměnil i když jsem ho vytočil že ani nekoukal ven
Napsal: 22 říj 2011, 15:40
od toefuk
Skus odpojit hadicku z klapky co je v cervenom kruzku v tomto prispevku(alebo neako ju ju zablokuj aby bola stale otvorena na maximum):
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 6b483e743e
Neni Boha aby sme na to neprisli....

Pripadne si este prekontroluj aj ostatne hadicky a ich zapojenie, tu mozes vidiet ako to pekne vsetko na seba nadvezuje:
http://i265.photobucket.com/albums/ii21 ... NT_Act.jpg
Napsal: 22 říj 2011, 16:10
od Vsety18
jdu hned na to

Napsal: 22 říj 2011, 16:27
od Vsety18
tak zapojený to je dobře klapka plně otevřená žádná změna
Napsal: 22 říj 2011, 16:34
od toefuk
Vsety18 píše:tak zapojený to je dobře klapka plně otevřená žádná změna

tak uz som vycerpal vsetky svoje moznosti a cakam co napise niekto sofistikovanejsi...
Napsal: 22 říj 2011, 17:24
od Vsety18
i tak děkuju kdyby tě napadl něco kdo by poradil tak napiš já už si taky nevím rady váha se mě na volnoběh zvedne na 370mg/h jen tehdy když odpojím gumový koleno co vede do chcípací klapky jak ho dám spatky tak prostě jen 120mg/h
