Stránka 2 z 2
Napsal: 16 úno 2012, 22:42
od Biimbo
tak u BXE co jsem dělal minulý týden to celý měsíc nevyhodilo nic. Šrouby byly v oválný díře nadoraz a byla nula pořád, bídně to chytalo i za tepla(vačka byla napřed po směru) potom na přípravky cca uprostřed. Nic to nepsalo..
Napsal: 17 úno 2012, 18:26
od Kevin5189
tiff píše:Kdyz to protocis, meni se nejak hodnoty ve vagu, nebo tam je nula porad? VAG totiz ukazuje nulu i kdyz jsou rozvody rozstelovane uplne mimo rozsah mereni.
Hodnoty se mění jen vyjímečně na -0,6
Napsal: 17 úno 2012, 18:36
od Kevin5189
Biimbo píše:tiff píše:Kdyz to protocis, meni se nejak hodnoty ve vagu, nebo tam je nula porad? VAG totiz ukazuje nulu i kdyz jsou rozvody rozstelovane uplne mimo rozsah mereni.
tak tak, jak je to víc jak +6 nebo míň jak -6, ukazuje to pořád nulu. Udělej to na přípravky, je to práce na chvíli. Mám zkušenost že nový řemen na přípravky -1, a po na nastartování motoru a usazení řemenu je to na přípravky -2,9. Rozdíl ve spotřebě na volnoběh 0,7 a 0,5..
Dobře, ale to by přece muselo jet úpně špatně. Kdyby to bylo o tolik. A ono to občas (většinou při změně otáček motoru) změní hodnotu z 0 st na -0,6 st. Ale nic jiného. Jako že by to lítalo 0,5 až -0,6 tak to né. Buď je 0 nebo na sekundu -0,6
Napsal: 17 úno 2012, 18:47
od Kevin5189
Vidím, že s tím nastavením vstříků to tak jednoduché nebude

Jeden říká 180 druhý 225. Zkusím se zeptat kolegy ve škodovce. Ale spíš si myslím, že na mě bude hledět jak z jara. Zase ho určitě poučím o tom, že to vůbec jde nastavovat

Napsal: 17 úno 2012, 19:16
od leguan
Kevin5189 píše:Vidím, že s tím nastavením vstříků to tak jednoduché nebude

Jeden říká 180 druhý 225. Zkusím se zeptat kolegy ve škodovce. Ale spíš si myslím, že na mě bude hledět jak z jara. Zase ho určitě poučím o tom, že to vůbec jde nastavovat

jak už sem psal u tvyho motoru ASZ 225 stupnů