Házivost rozvodové řemenice vačkové hřídele

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="geo"]

mi vysvětli jak se ta řemenice u stila srovnala :?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

slovacek.milos píše:
geo píše:
mi vysvětli jak se ta řemenice u stila srovnala :?
miloši nejsem vědma ale řemenice s pružným uloženim házejí běžně u železný aby byla šišatá schválně to jsem neslyšel ale nechám se poučit.
kodl1
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od kodl1 »

Něco o oválné řemenici tady:
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... -D4BQdEbrw

Jinak oválný řemenice mají i WV, čerpadlo-tryska od 2005 a CR 2.0..

Mělo by to vyrovnávat rázy co vznikají při kompresi u čtyřválcového motoru (komprese po 180 stupních) ale je to pár let, co jsem to četl...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:
slovacek.milos píše:
geo píše:
mi vysvětli jak se ta řemenice u stila srovnala :?
miloši nejsem vědma ale řemenice s pružným uloženim házejí běžně u železný aby byla šišatá schválně to jsem neslyšel ale nechám se poučit.
nevím kam se téma dostalo píšu o boční házlivosti nikoliv o ovalitě a šišatosti ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Dneska sem sundaval kryty rozvodu abych omrkl jak moc chije cerpadlo a pripadne gufero vacky. nastartoval sem jeste abych si mel jistotu a cumim na remenici vacky a jak je v ni snimac vacky,tak ten misty drel o remenici v te uz byla vyjeta drazka. prvni otaka je proc to haze a druha jaktoze to startuje?? nema byt mezi cidlem vzduchova mezera? jedine,ze by se vzdy motor nakopl v miste,kde je mezera OK a po startu uz cidlo neni brano v uvahu muze se odpojit. dulezite je pro start bez nej se neda nastartovat.
to,ze hazela remenice kliky sem chapal dokonce JTD maji problem s klikovkama,ale tohle sem fakt cumel
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:Dneska sem sundaval kryty rozvodu abych omrkl jak moc chije cerpadlo a pripadne gufero vacky. nastartoval sem jeste abych si mel jistotu a cumim na remenici vacky a jak je v ni snimac vacky,tak ten misty drel o remenici v te uz byla vyjeta drazka. prvni otaka je proc to haze a druha jaktoze to startuje?? nema byt mezi cidlem vzduchova mezera? jedine,ze by se vzdy motor nakopl v miste,kde je mezera OK a po startu uz cidlo neni brano v uvahu muze se odpojit. dulezite je pro start bez nej se neda nastartovat.
to,ze hazela remenice kliky sem chapal dokonce JTD maji problem s klikovkama,ale tohle sem fakt cumel
natu házivost na klice jsem fakt čuměl to byla pecka, že to ujelo několek desítek tisíc a jede dál čumím taky, vačku jsem zatám neviděl ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

stejne uzasny co to vydrzi. setrvaciku davam naprdel jak krava. jako resit to nema asi cenu. kdyz by to prestalo startovat a nebylo to palivo,tak vim,ze cidlo vacky,ktere je debilne pod vodni pumpou,ale vidim to na nove auto zahodit za hlavu vsechny zbytecne investice a prejit na nemce
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“