Stránka 2 z 2

Napsal: 09 dub 2012, 18:48
od slovacek.milos
[quote="geo"]

mi vysvětli jak se ta řemenice u stila srovnala :?

Napsal: 09 dub 2012, 19:05
od geo
slovacek.milos píše:
geo píše:
mi vysvětli jak se ta řemenice u stila srovnala :?
miloši nejsem vědma ale řemenice s pružným uloženim házejí běžně u železný aby byla šišatá schválně to jsem neslyšel ale nechám se poučit.

Napsal: 12 dub 2012, 02:11
od kodl1
Něco o oválné řemenici tady:
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... -D4BQdEbrw

Jinak oválný řemenice mají i WV, čerpadlo-tryska od 2005 a CR 2.0..

Mělo by to vyrovnávat rázy co vznikají při kompresi u čtyřválcového motoru (komprese po 180 stupních) ale je to pár let, co jsem to četl...

Napsal: 12 dub 2012, 05:56
od slovacek.milos
geo píše:
slovacek.milos píše:
geo píše:
mi vysvětli jak se ta řemenice u stila srovnala :?
miloši nejsem vědma ale řemenice s pružným uloženim házejí běžně u železný aby byla šišatá schválně to jsem neslyšel ale nechám se poučit.
nevím kam se téma dostalo píšu o boční házlivosti nikoliv o ovalitě a šišatosti ;)

Napsal: 27 lis 2012, 20:27
od sikin1987
Dneska sem sundaval kryty rozvodu abych omrkl jak moc chije cerpadlo a pripadne gufero vacky. nastartoval sem jeste abych si mel jistotu a cumim na remenici vacky a jak je v ni snimac vacky,tak ten misty drel o remenici v te uz byla vyjeta drazka. prvni otaka je proc to haze a druha jaktoze to startuje?? nema byt mezi cidlem vzduchova mezera? jedine,ze by se vzdy motor nakopl v miste,kde je mezera OK a po startu uz cidlo neni brano v uvahu muze se odpojit. dulezite je pro start bez nej se neda nastartovat.
to,ze hazela remenice kliky sem chapal dokonce JTD maji problem s klikovkama,ale tohle sem fakt cumel

Napsal: 27 lis 2012, 20:36
od slovacek.milos
sikin1987 píše:Dneska sem sundaval kryty rozvodu abych omrkl jak moc chije cerpadlo a pripadne gufero vacky. nastartoval sem jeste abych si mel jistotu a cumim na remenici vacky a jak je v ni snimac vacky,tak ten misty drel o remenici v te uz byla vyjeta drazka. prvni otaka je proc to haze a druha jaktoze to startuje?? nema byt mezi cidlem vzduchova mezera? jedine,ze by se vzdy motor nakopl v miste,kde je mezera OK a po startu uz cidlo neni brano v uvahu muze se odpojit. dulezite je pro start bez nej se neda nastartovat.
to,ze hazela remenice kliky sem chapal dokonce JTD maji problem s klikovkama,ale tohle sem fakt cumel
natu házivost na klice jsem fakt čuměl to byla pecka, že to ujelo několek desítek tisíc a jede dál čumím taky, vačku jsem zatám neviděl ;)

Napsal: 27 lis 2012, 20:54
od sikin1987
stejne uzasny co to vydrzi. setrvaciku davam naprdel jak krava. jako resit to nema asi cenu. kdyz by to prestalo startovat a nebylo to palivo,tak vim,ze cidlo vacky,ktere je debilne pod vodni pumpou,ale vidim to na nove auto zahodit za hlavu vsechny zbytecne investice a prejit na nemce