jednohmota vs. dvouhmota

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Toledos píše:Rachtání by mi vadilo, to mi dělá tahle stará a je to ostuda :-D ... takže dvouhmota sachs, přeobložit lamelu a bude to snad v klidu
Mam Sachs dvojhmotu ktora ma bohvie kolko nalietane + 240mm lamelu preoblozenu 2x3.5mm organikou HDS-57 a poviem ti to takto. Co sa tyka lamely tak tych 2x3.5mm je uz maximum hrubky pri ktorej este vypne spojka. Zabera prekliate nizko, myslim spojkovy pedal. Ale uz som si zvykol takze s pohinanim ziadny problem, len pri rychlom preradzovani to drcne. Ani po najazdeni cca 5000km ziadna zmena, furt zabera velmi nizko. A to som povodne uvazoval ze tam necham preoblozit 2x3.8mm, ale to by uz zjavne ani nevypla spojka. K tej dvojhmote mam asi taky postreh ze ked jej zakruti krkom 414Nm a 192k tak je z toho fascinovana. Ked jej nalozim plny kotol pod 2000ot. od 4 stupna vyssie tak sa rozvybruje motor a vydava taky hlboky drnciaci zvuk. Proste dava najavo ze uz ma dost. Tiez sa neviem rozhodnut co dalej. Ako momentalne to neriesim pretoze este nerachoti a snazim sa jej nenakladat do kotla v malych otackach, ale je len otazka casu kedy zomrie. Pozeram aj na financnu stranku veci, kedze nemam chut vysolit 1200eur za 6Q priecnu jednohmotu sadu, ale na druhej strane este by som chcel ist s vykonom a krutakom o nieco hore takze sa tej jednohmote asi nevyhnem. Preco je ta Valeo sada zla? Ma makke pera na pritlacnom taniery ze presmykuje? Spec nechcem, to je total sijaci stroj, ten Sachs Race rachoti o cosi menej, len ta cena je na ifarkt. Ale zaujima ma aj ta Valeo kedze nerachoti na volnobeh.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Fantik píše:Já mám namontovanou jednohmotu v OII 77kW a jediný kdy poznám že tam je jednohmota je při přdání a ubrání to škubne víc jak s dvouhmotou,
Já jí na T5 5Q taky slyšel, teda když byla ještě OK.
Na 6Q bych to neřešil a nechat 2hmotu, mě drží krásě a to tam nějaký koně už jsou.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dovolim si vyuzit tohoto topicu, snad to nebude moc offtopic.

Zajimalo by me, jak poznam original Sachs 2H setrvacnik, pripadne jak poznam prvovyrobu od druhovyroby. Jen poprosim, vyvarujte se odpovedi typu "no budes to mit na krabici" nebo "objednej to u oficialniho prodejce Sachs.

Predem dekuji za odpovedi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Fantik píše:Já mám namontovanou jednohmotu v OII 77kW a jediný kdy poznám že tam je jednohmota je při přdání a ubrání to škubne víc jak s dvouhmotou,
Já mám to samé jako ty a stejný postřeh jako ty,nic víc,ale asi to bude tím že to je originál ;)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Forest píše:Dovolim si vyuzit tohoto topicu, snad to nebude moc offtopic.

Zajimalo by me, jak poznam original Sachs 2H setrvacnik, pripadne jak poznam prvovyrobu od druhovyroby. Jen poprosim, vyvarujte se odpovedi typu "no budes to mit na krabici" nebo "objednej to u oficialniho prodejce Sachs.

Predem dekuji za odpovedi.
Na prvovýrobě je napsaný VAG číslo dílu na druhovýrobě většinou neni
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Chystám se taky na výměnu spojky a pořád zvažuju jestli dvouhmotu nebo překopat na jednohmotu! :?
Je to dilema jako prase,protože se taky koukám dost na cenu.
Má někdo zkušenost s jednohmotným Valeem u podélných motorů? Zajímá mě vše kolem toho a budu i rád,když mi to někdo zhaní a řekne proč tuto sadu nekupovat! :)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Kamil-TDI píše:Chystám se taky na výměnu spojky a pořád zvažuju jestli dvouhmotu nebo překopat na jednohmotu! :?
Je to dilema jako prase,protože se taky koukám dost na cenu.
Má někdo zkušenost s jednohmotným Valeem u podélných motorů? Zajímá mě vše kolem toho a budu i rád,když mi to někdo zhaní a řekne proč tuto sadu nekupovat! :)
Také mám podelný AFN akorat v A6 a taky me to ceká , taky váham mezi 1hm a 2hm ale nejspíš pujdu do 1hm kvuli zvyšování výkonu, jelikož setrvák má nejlepší léta za sebou. Akorat se bojim toho , ze v serii je na A6 2hm setrvák a i odpruzená lamela, takze aby to pak nebyl rámus s 1hm... toť otázka. Na audi klubu psalo nekolik lidi ze ma na A4 jednohmotu a v pohode, akorat rozjezd neni tak komfortní jako u 2hm.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

LuckyTDi píše:
Kamil-TDI píše:Chystám se taky na výměnu spojky a pořád zvažuju jestli dvouhmotu nebo překopat na jednohmotu! :?
Je to dilema jako prase,protože se taky koukám dost na cenu.
Má někdo zkušenost s jednohmotným Valeem u podélných motorů? Zajímá mě vše kolem toho a budu i rád,když mi to někdo zhaní a řekne proč tuto sadu nekupovat! :)
Také mám podelný AFN akorat v A6 a taky me to ceká , taky váham mezi 1hm a 2hm ale nejspíš pujdu do 1hm kvuli zvyšování výkonu, jelikož setrvák má nejlepší léta za sebou. Akorat se bojim toho , ze v serii je na A6 2hm setrvák a i odpruzená lamela, takze aby to pak nebyl rámus s 1hm... toť otázka. Na audi klubu psalo nekolik lidi ze ma na A4 jednohmotu a v pohode, akorat rozjezd neni tak komfortní jako u 2hm.
Mě ta jednohmota láka fakt dost,ale mám strach z problémů! Nejvíc mě zajímá to Valeo,je zajímavý,že se ve spoustě obchodech nabízí jako alternativa za dvouhmotu!!! :?
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

LuckyTDi píše:
Kamil-TDI píše:Chystám se taky na výměnu spojky a pořád zvažuju jestli dvouhmotu nebo překopat na jednohmotu! :?
Je to dilema jako prase,protože se taky koukám dost na cenu.
Má někdo zkušenost s jednohmotným Valeem u podélných motorů? Zajímá mě vše kolem toho a budu i rád,když mi to někdo zhaní a řekne proč tuto sadu nekupovat! :)
Také mám podelný AFN akorat v A6 a taky me to ceká , taky váham mezi 1hm a 2hm ale nejspíš pujdu do 1hm kvuli zvyšování výkonu, jelikož setrvák má nejlepší léta za sebou. Akorat se bojim toho , ze v serii je na A6 2hm setrvák a i odpruzená lamela, takze aby to pak nebyl rámus s 1hm... toť otázka. Na audi klubu psalo nekolik lidi ze ma na A4 jednohmotu a v pohode, akorat rozjezd neni tak komfortní jako u 2hm.
Mě ta jednohmota láka fakt dost,ale mám strach z problémů! Nejvíc mě zajímá to Valeo,je zajímavý,že se ve spoustě obchodech nabízí jako alternativa za dvouhmotu!!! :?
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Bengal
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 zář 2009, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bengal »

Forest píše:Dovolim si vyuzit tohoto topicu, snad to nebude moc offtopic.

Zajimalo by me, jak poznam original Sachs 2H setrvacnik, pripadne jak poznam prvovyrobu od druhovyroby. Jen poprosim, vyvarujte se odpovedi typu "no budes to mit na krabici" nebo "objednej to u oficialniho prodejce Sachs.

Predem dekuji za odpovedi.

Dobrá otázka inak, tiež idem kupovať celý set nový, len v krabici Sachs v dnešnej dobe môže byť naozaj hocičo :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“