Stránka 13 z 14
Napsal: 25 črc 2018, 09:57
od joe
octaviask píše:pri cene OE BMW next to nema vyznam

Ak už niekto má KTS resp. VCM II, tak načo kvôli diagnostike kupovať ďalšiu hlavicu?
S VCM II sa dá rozchodiť 23 značiek:
- Ford
Mazda
Jaguár
Landrover
Honda
Toyota
Suzuki
Volvo
Citroen
Peugeot
Škoda
Seat
Audi
VW
Bentley
Lamborghini
MAN
Mercedes
Porsche
BMW
Opel
Saab
Chevrolet
Napsal: 25 črc 2018, 10:06
od octaviask
jasne v tom pripade ano..
btw funguje to aj opacne?

lebo cena VCMIIky je dost vysoka
Napsal: 25 črc 2018, 10:42
od joe
Ak máš na mysli, či idú vymenované značky rozchodiť s ICOM, tak nie, nejdu.
Keď si to prerátaš, tak s VCM II ťa jedna značka na OEM úrovni vyjde pod 200 Euro. To nie je tragédia.
Napsal: 25 črc 2018, 14:01
od dist01
Něco na traktory New Holland a CASE?
Napsal: 25 črc 2018, 17:44
od ROMIK
paja píše:joe píše:Úspešne otestované s Mercedes Xentry Diagnostic Open Shell (XDOS) vo verzii pre Passthru, 09/2017.
Testovano Xentry Pass. 7-2018 funguje to pekně všechno jde jak ma.P.
Šlo by dat odkaz na xentry 2018.Ď
Napsal: 25 črc 2018, 18:33
od paja
A jakej je teda rozdil ista D a ista P tady ctu ze ista D funguje pres passt... kts .
Romik ....odkazu je plnej net dolezite je co potom ale klidne tiu ho najdu
Napsal: 25 črc 2018, 18:43
od ROMIK
paja píše:A jakej je teda rozdil ista D a ista P tady ctu ze ista D funguje pres passt... kts .
Romik ....odkazu je plnej net dolezite je co potom ale klidne tiu ho najdu
Jedná se mi o dobrý zdroj a postup instalace.Kolik to zabere místa instalace.
Co si stím zkoušel.
Napsal: 25 črc 2018, 19:29
od paja
ROMIK píše:paja píše:A jakej je teda rozdil ista D a ista P tady ctu ze ista D funguje pres passt... kts .
Romik ....odkazu je plnej net dolezite je co potom ale klidne tiu ho najdu
Jedná se mi o dobrý zdroj a postup instalace.Kolik to zabere místa instalace.
Co si stím zkoušel.
dobry zdroj? stahnes na torentu,instalace tusim 21GB jednoduchy instalujes podle navodu se te to pta ,kolik mista dulezity co tam jeste chces mam to na disku asi 120gb to ma ze vsim dohromady nesleduju kolik to ma mista dal jsem novej ssd 240gb

Napsal: 19 říj 2018, 19:25
od roman
paja píše:joe píše:Úspešne otestované s Mercedes Xentry Diagnostic Open Shell (XDOS) vo verzii pre Passthru, 09/2017.
Testovano Xentry Pass. 7-2018 funguje to pekně všechno jde jak ma.P.
Zdravím,
nainstaloval jsem si Xentry Pass 2017, KTS 540 jsem v DDC zvolil a test proběhl v pořádku, bohužel Xentry mi KTS nespustí.
Musím udělat ještě nějaké nastavení?
Dík za případnou radu Roman
Napsal: 20 říj 2018, 17:49
od joe
Aký OS a verzia XDOS?
Napsal: 21 říj 2018, 18:53
od roman
joe píše:Aký OS a verzia XDOS?
Zdravím,
W7 a Xentry 19,11,3,2 9/16 je to VMWare.
Při spouštění Xentry to nalezne KTS Passtrue a chce to potvrdit.
Roman
Napsal: 21 říj 2018, 19:37
od joe
XDOS by som do VMWare nepchal, ten program má dosť problémov sám so sebou.
Win musí byť x64.
Napsal: 22 říj 2018, 07:02
od paja
w nemusí bit 64 kdyz si umiš upravit instalaci jede i 32 ware vyhod instalaci dej 2018 je stabilnější a nema chyby jde lip .P.
Napsal: 22 říj 2018, 08:05
od joe
V niektorých z predchádzajúcich verzi (ak sa nemýlim, tak 09 resp. 12/2017) bol problém s upgradom, resp. inštaláciou na x86 systém, ale na to bola vydaná záplata (AddOn).
Ale toto nie je najväčší problém s x86 systémom.
Cca od polovice roka 2016 musí byť Win x64, inak v Passthru režime nejde u väčšiny novších áut (213, 223, 477...) korektne Xentry, nespojí sa s autom a vyhodí chybu 1.59920.1 GAL: Failed to read the battery voltage.
DAS systému sa to netýka, ten ide dobre pod x86 aj pod x64.
Napsal: 22 říj 2018, 08:37
od paja
Jozef jasně na ty chyby sou zaplaty ale proč se s tim trapit proto rikam 5-2018a kdo to neumí poladit tak w64 a neni problem akorad zaplata na jednu chybu tušim na 213airbag jinak jede jako normalni orig ,kdyz teda do toho sw naskladáš to co ma mít

spojení s net atd
na passt...nejde akorad kamiony ,smart,mitsub.. atd to potom hlavici s ciny cca 300dolaru a jede jak ma
