Stránka 13 z 15

Napsal: 10 úno 2010, 13:03
od janco111
U mna to neni jednoznacne niekedy ked je studeny tak to neklepe vobec alebo to zaklepe a prestane.

Napsal: 10 úno 2010, 13:49
od koco
V prvom rade zmeraj tlak oleja v hlave.

Napsal: 10 úno 2010, 13:56
od janco111
Jak mam zmerat ten tlak v hlave ?

Napsal: 10 úno 2010, 14:39
od koco
musíš mat na to merák, ak nie, tak musíš skočit niekde do servisu kde ti to zmerajú. Odkiaľ si?

Napsal: 10 úno 2010, 14:56
od janco111
Ja som z michaloviec

Napsal: 10 úno 2010, 15:09
od koco
Tak napíš SZ členovi TDItech a on ti na to pozrie a aj zmerá tlak oleja. Alebo mu zavolaj, poslal som ti do SZ jeho tel.

Napsal: 10 úno 2010, 15:28
od Marek_A4
koco píše:V prvom rade zmeraj tlak oleja v hlave.
ja uz som meral tlak oleja aj v hlave aj pri redukcnom ventile, hodnoty som konzultoval s MichalomVW a podla neho su uplne paradne...takze nie sme o nic mudrejsi :-( najviac ten klepot pocut v mieste medzi tandemom a palivovym filtrom a este sa to dobre ozyva zo spodu auta na strane vodica..poradte prosim,ak vas nieco napada..dakujem

Napsal: 10 úno 2010, 15:39
od subz3ro_tdi
TDI tech píše:Nic rozoberat nebudem. Budem sa vozit kym nesklepe celkom a potom vymenim motor za druhy a vozim sa dalej.
Na rotacke klepe cerpadlo/vstrekovace.... neriesit, tankovat klzku naftu (LOL) Pockaj ked tam budu poriadne kone, to este len bude klepat :-D
Ja som zvukovo odhlucnil motorovy priestor od kabiny a kaslem na to.... benzin z toho nikdy nebude :)

Napsal: 11 úno 2010, 17:32
od Marek_A4
A cim to moze byt na PD? Zdvihatka a vstreky vymenene,vacka na pohlad ok... (hm)

Napsal: 11 úno 2010, 19:00
od koco
Marek_A4 píše:A cim to moze byt na PD? Zdvihatka a vstreky vymenene,vacka na pohlad ok... (hm)
Ak je to počut zo spodu auta tak asi piest, aj mne to bolo počut najviac zo spodu a od spolujazcových dverí.

Napsal: 11 úno 2010, 20:24
od laumar
koco píše: Ak je to počut zo spodu auta tak asi piest, aj mne to bolo počut najviac zo spodu a od spolujazcových dverí.
ale ak dobre pamatam , tak ty si nemal problem s piestom

Napsal: 11 úno 2010, 20:38
od misoVW
jak to ze nie?

Napsal: 11 úno 2010, 20:43
od koco
ale ráve že mal, po vybratí vyčistení piestov a nových krúžkoch klepot prestal.

Napsal: 11 úno 2010, 21:02
od Huml
může to klepat i kvůli napečenýmu karbonu na vrchu válce, ten píst o něho pak škobrtá a může klepat

Napsal: 11 úno 2010, 21:25
od laumar
koco píše:ale ráve že mal, po vybratí vyčistení piestov a nových krúžkoch klepot prestal.
Ja so myslel tak nemal si piest KO !ale len karbon na kruzkoch