Stránka 14 z 32
Napsal: 04 úno 2012, 18:26
od p.s.
Napsal: 04 úno 2012, 18:49
od octaviajedna
p.s. píše:tak dnes sme vyhodili turbo z vozu rozebrali konstatuju že na to že sme ho před 4 měsíci čistili tak zasraté bylo pěkně regulace drhla takže vyčištěno,vypodloženo podložkama 0.1,složeno cca 5 hodin práce měl sem s toho kapku obavu ale šlo to dobře tahal sem to ven vrchem.pak sem to ohřál a jel to projet auto jede jak nový krásně se vytáčí do nouzáku nepadá sem spokojen tak snad to ted už vydrží

tak to gratuluji
máš foto?pokud ano hoď mi ho prosím do SZ dík
Napsal: 04 úno 2012, 21:13
od cin
opet podlozky zvitezily

Napsal: 05 úno 2012, 00:08
od Janosik93
dnes som tiež do jedneho dával, ale len 0,05mm.... ak to bolo bez nich, tak sa tri lopatky trošilinka pridierali
Bora 1.9 TDI
Napsal: 15 úno 2012, 20:58
od F4RR3LL_CZ
Zdravim mám problém který se tu řeší ohledně turba mám klasik rotačku 66kw s chipem . Je tu někdo z okolí TP (ustecka) kdo by dokázal se podívat na turbo popřípadě poupravit vypodložit ? cca 2-3měsíce klid a zase se to ucpe nečistotama a v určitý hranici výkonu a rychlosti se to sekne a turbo nejede

díky
Bora 1.9 TDI
Napsal: 15 úno 2012, 21:26
od F4RR3LL_CZ
A taky by mě zajímalo jaký řešení je nejlepší ? co opravdu pomůže a nemá negativný následky na výkon ?
Napsal: 15 úno 2012, 21:27
od jericho-3
Zanášení způsobuje konstrukční nedokonalost..Když pouštím někam naolejovaný vzduch/olejovou mlhu/ a zároveň horké spaliny je jasné, co se stane..Buď zhotovit Turba, která nepouští mlhu nebo tam dát lapač oleje, nebo výfukové plyny ochladit, anebo jak se to dělá, EGR zaslepit...

Napsal: 15 úno 2012, 21:33
od F4RR3LL_CZ
Když EGR zaslepím a turbo vyčistím je po problému ? jde mi o to problém na 100pro vyřešit abych po dalších 3 měsících nemusel turbo vyndat znovu . Pokud někdo ví jak to 100pro vyřešit budu moc rád
Napsal: 15 úno 2012, 21:38
od Janosik93
p.s. :
kup si poriadne additivum do nafty a pojazdi s tým... použi napr STP na čistenie vstrekov.... ak je zlý čip, aj to spôsobí zanášanie turba
Napsal: 15 úno 2012, 21:43
od F4RR3LL_CZ
Takhle auto mám cca 2roky je dovezeno z Wolfsburgu přímo centra VW takže čip dělali asi přímo tam ... tak by to bejt žádná mr*ka neměla
Napsal: 15 úno 2012, 21:48
od hansdob
hmm mám jednu pracovní a jednu vyjíždkovou leju do pracovní co maže na prstech a hoří na hadru a vůbec ji nešetřím či tam je a je dobrej nemám problémy druhá bez čipu pouze na naftu a vůbec ji nešetřím nemám problémy. Myslím že základ je mezi sedadlem a volantem.
Napsal: 15 úno 2012, 21:51
od F4RR3LL_CZ
No jezdim tak i tak i pomalu i rychle

záleží na náladě a tak zkrátka kombinovaně občas protáhnu občas pomalu . Ale přeci jen neni možný aby byly takový problémy a pořád někdo čistil turbo to je blbost jde mi o jednorázový řešení jak a co ... a ne jezdíš pomalu , nebo špatně ... ale spíš technickýho rázu
Napsal: 16 úno 2012, 07:18
od wintrej
Moja skúsenosť: turbo vyčistene namontované do auta a po troch tyždnoch jazdenia 8km tam 8 km späť pri -10-15 st motor sa nezohrial ani na 60 st. regulácia zasraná a zatuhlá. Takže problém u mňa sú najmä krátke trasy a nízke otáčky motora.
Napsal: 16 úno 2012, 11:21
od Fidorek
Taky sem stim měl problémy a to mam EGR zaslepené

nakonec se došlo k závěru že stim jezdim jak důchodce

takže teď když neni pod 0°C tak při každý delší trase tomu dam vždycky do kopce napít na 3 a 4 pěkně nad 4k otáček a chvilku to tam podržim a rázem mam klid

Napsal: 16 úno 2012, 11:51
od Bobanius
Človek si musí vybrat , buď jezdím na spotřebu a zasírám si turbo a nebo to aspoň občas protáhnu a mám klid. Já mám po vyčištění turba najeto cca 30 000 km a zádná zatuhlá regulace nebo nouzák.Nebát se na to šlápnout vždyť ty 1.9 tak pěkně jedou.