Stránka 14 z 32

Napsal: 04 úno 2012, 18:26
od p.s.
tak dnes sme vyhodili turbo z vozu rozebrali konstatuju že na to že sme ho před 4 měsíci čistili tak zasraté bylo pěkně regulace drhla takže vyčištěno,vypodloženo podložkama 0.1,složeno cca 5 hodin práce měl sem s toho kapku obavu ale šlo to dobře tahal sem to ven vrchem.pak sem to ohřál a jel to projet auto jede jak nový krásně se vytáčí do nouzáku nepadá sem spokojen tak snad to ted už vydrží :)Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 04 úno 2012, 18:49
od octaviajedna
p.s. píše:tak dnes sme vyhodili turbo z vozu rozebrali konstatuju že na to že sme ho před 4 měsíci čistili tak zasraté bylo pěkně regulace drhla takže vyčištěno,vypodloženo podložkama 0.1,složeno cca 5 hodin práce měl sem s toho kapku obavu ale šlo to dobře tahal sem to ven vrchem.pak sem to ohřál a jel to projet auto jede jak nový krásně se vytáčí do nouzáku nepadá sem spokojen tak snad to ted už vydrží :)
tak to gratuluji
máš foto?pokud ano hoď mi ho prosím do SZ dík

Napsal: 04 úno 2012, 21:13
od cin
opet podlozky zvitezily (rofl)

Napsal: 05 úno 2012, 00:08
od Janosik93
dnes som tiež do jedneho dával, ale len 0,05mm.... ak to bolo bez nich, tak sa tri lopatky trošilinka pridierali

Bora 1.9 TDI

Napsal: 15 úno 2012, 20:58
od F4RR3LL_CZ
Zdravim mám problém který se tu řeší ohledně turba mám klasik rotačku 66kw s chipem . Je tu někdo z okolí TP (ustecka) kdo by dokázal se podívat na turbo popřípadě poupravit vypodložit ? cca 2-3měsíce klid a zase se to ucpe nečistotama a v určitý hranici výkonu a rychlosti se to sekne a turbo nejede :( díky

Bora 1.9 TDI

Napsal: 15 úno 2012, 21:26
od F4RR3LL_CZ
A taky by mě zajímalo jaký řešení je nejlepší ? co opravdu pomůže a nemá negativný následky na výkon ?

Napsal: 15 úno 2012, 21:27
od jericho-3
Zanášení způsobuje konstrukční nedokonalost..Když pouštím někam naolejovaný vzduch/olejovou mlhu/ a zároveň horké spaliny je jasné, co se stane..Buď zhotovit Turba, která nepouští mlhu nebo tam dát lapač oleje, nebo výfukové plyny ochladit, anebo jak se to dělá, EGR zaslepit... :)

Napsal: 15 úno 2012, 21:33
od F4RR3LL_CZ
Když EGR zaslepím a turbo vyčistím je po problému ? jde mi o to problém na 100pro vyřešit abych po dalších 3 měsících nemusel turbo vyndat znovu . Pokud někdo ví jak to 100pro vyřešit budu moc rád

Napsal: 15 úno 2012, 21:38
od Janosik93
p.s. :
kup si poriadne additivum do nafty a pojazdi s tým... použi napr STP na čistenie vstrekov.... ak je zlý čip, aj to spôsobí zanášanie turba

Napsal: 15 úno 2012, 21:43
od F4RR3LL_CZ
Takhle auto mám cca 2roky je dovezeno z Wolfsburgu přímo centra VW takže čip dělali asi přímo tam ... tak by to bejt žádná mr*ka neměla

Napsal: 15 úno 2012, 21:48
od hansdob
hmm mám jednu pracovní a jednu vyjíždkovou leju do pracovní co maže na prstech a hoří na hadru a vůbec ji nešetřím či tam je a je dobrej nemám problémy druhá bez čipu pouze na naftu a vůbec ji nešetřím nemám problémy. Myslím že základ je mezi sedadlem a volantem.

Napsal: 15 úno 2012, 21:51
od F4RR3LL_CZ
No jezdim tak i tak i pomalu i rychle :D záleží na náladě a tak zkrátka kombinovaně občas protáhnu občas pomalu . Ale přeci jen neni možný aby byly takový problémy a pořád někdo čistil turbo to je blbost jde mi o jednorázový řešení jak a co ... a ne jezdíš pomalu , nebo špatně ... ale spíš technickýho rázu

Napsal: 16 úno 2012, 07:18
od wintrej
Moja skúsenosť: turbo vyčistene namontované do auta a po troch tyždnoch jazdenia 8km tam 8 km späť pri -10-15 st motor sa nezohrial ani na 60 st. regulácia zasraná a zatuhlá. Takže problém u mňa sú najmä krátke trasy a nízke otáčky motora.

Napsal: 16 úno 2012, 11:21
od Fidorek
Taky sem stim měl problémy a to mam EGR zaslepené :x nakonec se došlo k závěru že stim jezdim jak důchodce :D takže teď když neni pod 0°C tak při každý delší trase tomu dam vždycky do kopce napít na 3 a 4 pěkně nad 4k otáček a chvilku to tam podržim a rázem mam klid (noteeth)

Napsal: 16 úno 2012, 11:51
od Bobanius
Človek si musí vybrat , buď jezdím na spotřebu a zasírám si turbo a nebo to aspoň občas protáhnu a mám klid. Já mám po vyčištění turba najeto cca 30 000 km a zádná zatuhlá regulace nebo nouzák.Nebát se na to šlápnout vždyť ty 1.9 tak pěkně jedou.