Stránka 15 z 32

Napsal: 16 úno 2012, 14:18
od F4RR3LL_CZ
Takže pokud budu motor hezky točit tak bude vše ok ? Vyčistím pro jistotu zaslepím EGR a mám klid ? to by potěšilo :D

Napsal: 16 úno 2012, 14:35
od Fidorek
Mě bylo řečeno že je potřeba využívat celé spektrum otáček (aslespoň čas od času) (noteeth) a zatim to pomáhá :D

Napsal: 16 úno 2012, 14:47
od F4RR3LL_CZ
A zhruba jak dlouho ti to pomáhá ? :D já to vyčistil 3měsíce a znova to bylo tak jestli už jezdíš s tim dýl a pohoda tak to bude ten kámen urazu :D

Napsal: 16 úno 2012, 21:23
od cin
no ja jsem to po vycisteni taky honil a vcelku to bylo k nicemu, ujel jsem 3000 a nouzak, a ver ze kdyz uz to bylo po 4 tak mi bylo jasny ze tady zadny prohaneni nepomuze, dal jsem podlozky a byl klid, najel jsem jeste pres 20 000 a zadny problem, jak psal na zacatku Huml ,nejaky turbo muze byt uz z vyroby tesnejsi a pak staci povlak ze sazi a problem je na svete :(

Napsal: 17 úno 2012, 12:28
od F4RR3LL_CZ
Ale to vypodložkovani neni sranda turbo může podfukovat tzn ztráta tlaku=výkonu takže to nevim vypodložit možná ale někdo kdo tomu opravdu rozumí ...

Napsal: 17 úno 2012, 12:39
od p.s.
to vypodložkování je když už to máš rozhozený ůplná sranda já dal 0.1 ky podložky koupul sem origo v pematexu 20ks za 12kč, žádnej ůbytek výkonu nepocituju naopak mám pocit že to jede líp a tahá i nad 3000ot takže to při čištění taky doporučuju podložit. :idea:

Napsal: 17 úno 2012, 13:48
od F4RR3LL_CZ
A můžeš mi hodit nějakej ten odkaz na ty podložky o jaký jde ? a hlavně co přesně se na tom turbbu podkládá ? díky moc :) pomohlo by to a jestli stím od tý doby nemáš problémy bude to pecka :)

Napsal: 17 úno 2012, 15:06
od p.s.
odkaz na podložky nemam normálně sem zašel na prodejnu a vznesl dotaz obědnali mi je trvalo tejden než přišli http://www.pematex.cz/
tady počti a budeš mít jasno http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
dělal sem to poprvý u známího v autodílně nejhorší je dostat turbo z vozu na ponk zbytek je sranda (rofl)

Napsal: 17 úno 2012, 18:41
od F4RR3LL_CZ
Předpokládám že podložky jsou z hliníku že ? aby vydrželi :D

Napsal: 17 úno 2012, 18:47
od Janosik93
najlepšie nerez alebo niečo podobné....

Napsal: 17 úno 2012, 19:26
od F4RR3LL_CZ
a tlouštka 0.1cm nebo 0.1 mm ?

Napsal: 17 úno 2012, 19:34
od F4RR3LL_CZ
0.1 mm :D došlo mi to už :D jinak průměr u BORY Rotačky 66kw víte někdo ? jaký přesně podložky koupit ? průměr vnější i vnitřní otvoru ?

Napsal: 17 úno 2012, 21:07
od cin
rozmery valecku jsou tady v tom vlakne o par stranek v predu, spatne jsi asi cetl, na podlozky taky, v pripade ze by jsi primo chtel valecky silnejsi, muzu ti vyrobit

Napsal: 17 úno 2012, 21:07
od Janosik93
vnutorny 4mm ja si ich doma vyrábam ....

Napsal: 17 úno 2012, 21:13
od prowmen
Čtu že tady všichni píšou o zaslepeném EGR jakoby to mělo nějak omezit zasírání turba ale je to přece naopak. Při zaslepeném EGR do turba letí celý množství spalin, když je EGR on tak se část ještě jednou přepálí a pak jde teprve doturba. Tzn. že pro omezení zasírání turba je jepší Egr ON. Mimo jiné EGR se stejně ve vyšších ot. zavře a ten bordel tam jde všechen. Je to tak ne?