
Bezaromatik
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Proti paranoidním schizofrenikům jako jsi Ty se člověk nemůže na internetu účinně bránit. Rozhodl ses rozšířit blud že jsem někdo jiný a jezdim na olej a pak tu tvrdim že nejezdim - to je to samý jako když o někom rozšířim že je na chlapečky - jak to vyvrátit ? Co bych z toho asi měl, proč bych tohle dělal, němyslíš ? Mám PASSATA a ten jezdí jen na origo naftu, klidně se přijeď podívat, předtim se ale vsadímě závazně že pokud kecáš sežereš koště.radluk píše:Daniel:
ze jezdis na olej a pod druhou je tady malem UDAVAS.
A vymluvy typu "mame sdilenou IP adresu ve meste" vynech...
Bud tady prestan psat za dva lidi a ujasni si, za jakou stranu chces prispivat, bud za "hodne", nebo "zle" a nebo proste vypadni. To je tak asi z me strany vse. Takove nazory se daji tolerovat, proc ne, ale proc na olej sam jezdit a na druhou stranu poucovat a kazat?
Je moje věc, s kym sdílim IP adresu nebo ne. Tobě do toho nic neni, dost chabý důkaz ale. Šířit bludy a chovat se jako neekologický prase můžeš dál - to je holt cena za anonymitu internetu. I to, že tim nemístně nevěcně plevelíš tohle téma.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dani34el píše:Proti paranoidním schizofrenikům jako jsi Ty se člověk nemůže na internetu účinně bránit. Rozhodl ses rozšířit blud že jsem někdo jiný a jezdim na olej a pak tu tvrdim že nejezdim - to je to samý jako když o někom rozšířim že je na chlapečky - jak to vyvrátit ? Co bych z toho asi měl, proč bych tohle dělal, němyslíš ? Mám PASSATA a ten jezdí jen na origo naftu, klidně se přijeď podívat, předtim se ale vsadímě závazně že pokud kecáš sežereš koště.radluk píše:Daniel:
ze jezdis na olej a pod druhou je tady malem UDAVAS.
A vymluvy typu "mame sdilenou IP adresu ve meste" vynech...
Bud tady prestan psat za dva lidi a ujasni si, za jakou stranu chces prispivat, bud za "hodne", nebo "zle" a nebo proste vypadni. To je tak asi z me strany vse. Takove nazory se daji tolerovat, proc ne, ale proc na olej sam jezdit a na druhou stranu poucovat a kazat?
Je moje věc, s kym sdílim IP adresu nebo ne. Tobě do toho nic neni, dost chabý důkaz ale. Šířit bludy a chovat se jako neekologický prase můžeš dál - to je holt cena za anonymitu internetu. I to, že tim nemístně nevěcně plevelíš tohle téma.
Dane myslim že na většině fór by jsi už dostal ban, ale tady z tebe maj lidi prdel tak ti tu tvojí mozkovou chorobu tolerujou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak si ty zkušenosti udělej sám, jestli to něco umí nebo neiridium píše:Kluci ušatí, koukám že se tohle téma které se nazývá "bezaromatik" nějak zvrhlo. Nechcete se na to už vysrat a toho ubožáka co ještě jezdí na naftu a dává tím nažrat těm pičusům ve vláděignorovat. Radši bych si početl o nějakých zkušenostech s bezaromatem.
klidně ti na to flašku pošlu nebo se stav,
co se týče karbonu tak to neumí nic miloš
Tak jo, taky něco napíšu k bezaromatu. Koupil jsem ho 4 litry až po založení tohodle vlákna,předtím jsem ho nikdy nepoužíval. Teď ho tam leju na střídačku asi 3 týdny , vždy do jedné nádrže ho dám a do druhé ne. Protože jezdím pravidelné trasy denně 200-350km tak mám možnost otestovat ho v provozu. Zkouším ho třeba každý den v kopci zvaném Šébr na trase Svor- Rumburk. Pod kopcem si držím na čtvrtej kvalt 100km/h a vždy ve stejném místě dám plnej plyn, žádný pomalý přidávání plynu, normalně do podlahy a hotovo, pak už jen sleduju tachometr, a vždy nahoře před zatáčkou mám na tacháku kousek přes 140km, a to vše na čtyřku. Takže žádný zvýšení výkonu se u mě nekoná. Pokud to samý udělám na pětku tak tam mám jen 135km/h, a to jak s bezaromatikem tak bez něj.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
oldaf píše:Tak jo, taky něco napíšu k bezaromatu. Koupil jsem ho 4 litry až po založení tohodle vlákna,předtím jsem ho nikdy nepoužíval. Teď ho tam leju na střídačku asi 3 týdny , vždy do jedné nádrže ho dám a do druhé ne. Protože jezdím pravidelné trasy denně 200-350km tak mám možnost otestovat ho v provozu. Zkouším ho třeba každý den v kopci zvaném Šébr na trase Svor- Rumburk. Pod kopcem si držím na čtvrtej kvalt 100km/h a vždy ve stejném místě dám plnej plyn, žádný pomalý přidávání plynu, normalně do podlahy a hotovo, pak už jen sleduju tachometr, a vždy nahoře před zatáčkou mám na tacháku kousek přes 140km, a to vše na čtyřku. Takže žádný zvýšení výkonu se u mě nekoná. Pokud to samý udělám na pětku tak tam mám jen 135km/h, a to jak s bezaromatikem tak bez něj.
já to taky tak vidím ale testovat nějak přesně na to nemám čas,
je to zajímavý název bezaromatik, nikdo ho nezná a tak si asi namluvíme že to bude nějaký všelék na ty naše oleje,
četl jsem o tom pár článků jak to fachá a taky zjištují po pěti litrech že to je kravina
byl bych straně rád kdyby se jetě někdo zapojil do testu a tak bezpečně na něco zas přijdem a vyprdnem se na něj miloš

Kdo pleveli tohle tema je hlavne daniel. Tak se neser do jinych a nelzi. A napis na ministerstvo zdravotnictvi, jestli muzes pouzivat internet kdyz jsi dement. A ze dement jsi, to je jasna vec, nevidis si kolikrat do huby (klavesnice) a veci za ktere nadavas ostatnim sam delas.
Uz s tebou neni sranda a mohl bys tahnout jinam..
Uz s tebou neni sranda a mohl bys tahnout jinam..
Tak a ted jsme vsichni, co nekdy do vznetoveho motoru naleli RO ekologicke prasata
... Opravdu nechapu, jak se muzou ridici Avii, Tater dopoustet takovych zverstev a zamorovat nam ovzdusi nadmernymi emisemi, z nedokonale spalujiciho motoru
. Ja si myslim, ze asi jezdi na neco jineho, nez na NM, kdyz jim to tak huli a neda se to cichat...
Ted potesim mistra dualistu, nedavno jsem taky zkusil pridat S6006, tak odhadem 0,5%, neco na tom je, motor se chova podezrele lip. Tak a ted opet do konspiraci o mytu jmenem Bezaromatik...


Ted potesim mistra dualistu, nedavno jsem taky zkusil pridat S6006, tak odhadem 0,5%, neco na tom je, motor se chova podezrele lip. Tak a ted opet do konspiraci o mytu jmenem Bezaromatik...
Nechápeš protože nevíš co je to zákaz retroaktivity v právnim řádu. Avie 20 i 21 nebo stará TATRA má homologaci platnou v době uvedení do provozu a nemůžeš tyhle auta jen tak zakázat. Navíc dřív nemusely mnohdy plnit žádný emisní limity. Proto ty "nadměrný" emise.radluk píše:... Opravdu nechapu, jak se muzou ridici Avii, Tater dopoustet takovych zverstev a zamorovat nam ovzdusi nadmernymi emisemi, z nedokonale spalujiciho motoru .Ja si myslim, ze asi jezdi na neco jineho, nez na NM, kdyz jim to tak huli a neda se to cichat... ...
Emise pevných částic jsou ale u dnešního náklaďáku s EURO V o 80 % nižší než EURO IV a o 97 % nižší než u EURO 0 ! TATRA z roku 1989 vypustí na 1 km víc než 200 mg sazí, náklaďák z roku 2010 méně než 5 mg ! A podíl starých TATER a AVII se snižuje a nových "čistších" zvyšuje. Takže i proto je důležitý že každý kdo rpvozuje vozidlo svym dílem přispívá k maximálnímu možnýmu snížení emisí.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Dani34el píše:Nechápeš protože nevíš co je to zákaz retroaktivity v právnim řádu. Avie 20 i 21 nebo stará TATRA má homologaci platnou v době uvedení do provozu a nemůžeš tyhle auta jen tak zakázat. Navíc dřív nemusely mnohdy plnit žádný emisní limity. Proto ty "nadměrný" emise.radluk píše:... Opravdu nechapu, jak se muzou ridici Avii, Tater dopoustet takovych zverstev a zamorovat nam ovzdusi nadmernymi emisemi, z nedokonale spalujiciho motoru .Ja si myslim, ze asi jezdi na neco jineho, nez na NM, kdyz jim to tak huli a neda se to cichat... ...
Emise pevných částic jsou ale u dnešního náklaďáku s EURO V o 80 % nižší než EURO IV a o 97 % nižší než u EURO 0 ! TATRA z roku 1989 vypustí na 1 km víc než 200 mg sazí, náklaďák z roku 2010 méně než 5 mg ! A podíl starých TATER a AVII se snižuje a nových "čistších" zvyšuje. Takže i proto je důležitý že každý kdo rpvozuje vozidlo svym dílem přispívá k maximálnímu možnýmu snížení emisí.
Danieli: ano papírově se počet starých nákladáků snižuj,ale ve směs ty staré nákladáky jezdí vesele dál u zemědělců po polích,u lesníků po lesech a na uzavřených stavbách-aspon co já vím a vesele hulí smrad dál....





-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kdybys těm emesím rozuměl tak zjistí že nejaké iveco euro 4 má stejní emise jak tatra za komárů z roku 97 zasahuješ do vod o kteých nic nevíš milošDani34el píše:Nechápeš protože nevíš co je to zákaz retroaktivity v právnim řádu. Avie 20 i 21 nebo stará TATRA má homologaci platnou v době uvedení do provozu a nemůžeš tyhle auta jen tak zakázat. Navíc dřív nemusely mnohdy plnit žádný emisní limity. Proto ty "nadměrný" emise.radluk píše:... Opravdu nechapu, jak se muzou ridici Avii, Tater dopoustet takovych zverstev a zamorovat nam ovzdusi nadmernymi emisemi, z nedokonale spalujiciho motoru .Ja si myslim, ze asi jezdi na neco jineho, nez na NM, kdyz jim to tak huli a neda se to cichat... ...
Emise pevných částic jsou ale u dnešního náklaďáku s EURO V o 80 % nižší než EURO IV a o 97 % nižší než u EURO 0 ! TATRA z roku 1989 vypustí na 1 km víc než 200 mg sazí, náklaďák z roku 2010 méně než 5 mg ! A podíl starých TATER a AVII se snižuje a nových "čistších" zvyšuje. Takže i proto je důležitý že každý kdo rpvozuje vozidlo svym dílem přispívá k maximálnímu možnýmu snížení emisí.

IVECO-EURO IV (od r.2005) : CO=500mg/km, pevné částice=25 mg/kmslovacek.milos píše:[kdybys těm emesím rozuměl tak zjistí že nejaké iveco euro 4 má stejní emise jak tatra za komárů z roku 97 zasahuješ do vod o kteých nic nevíš miloš
TATRA 815-EURO II (ca.1996-97): CO=1000mg/km, pevné částice=100 mg/km
Motor Tatry T3A splňuje jen EURO I, T3B EURO II ale NIKDY EURO IV jako IVECO, to je daný a) jinou geometrií spalovacího prostoru b) nižším vstřikovacím tlakem nafty c) jinou charakteristikou vstřikovačů (otvory jsou menší pro EURO IV) - r.v.1997 nemá šanci splnit EURO IV, hlavně u sazí nikdy - to bylo od Tebe nepodložený plácnutí do vody, řeči typu "soused to viděl, já to viděl"
EURO IV Tatra splnila jen pomocí technologe SCR ( Selective Catalytic Reduction – selektivní katalytická redukce ) - to v roce 1997 ještě neexistovalo. S mechanickym vstřikovánim a vzduchem chlazenym motorem EURO IV nejde prakticky splnit. Odkud čerpáš svoje poznatky ?
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být