Napsal: 20 zář 2010, 21:12
me se libilo kdyz jsi prudil v tom tematu ohledne odstraneni katu, doporucil bych ti tam setrvat a nevracet se sem.. 

Proti paranoidním schizofrenikům jako jsi Ty se člověk nemůže na internetu účinně bránit. Rozhodl ses rozšířit blud že jsem někdo jiný a jezdim na olej a pak tu tvrdim že nejezdim - to je to samý jako když o někom rozšířim že je na chlapečky - jak to vyvrátit ? Co bych z toho asi měl, proč bych tohle dělal, němyslíš ? Mám PASSATA a ten jezdí jen na origo naftu, klidně se přijeď podívat, předtim se ale vsadímě závazně že pokud kecáš sežereš koště.radluk píše:Daniel:
ze jezdis na olej a pod druhou je tady malem UDAVAS.
A vymluvy typu "mame sdilenou IP adresu ve meste" vynech...
Bud tady prestan psat za dva lidi a ujasni si, za jakou stranu chces prispivat, bud za "hodne", nebo "zle" a nebo proste vypadni. To je tak asi z me strany vse. Takove nazory se daji tolerovat, proc ne, ale proc na olej sam jezdit a na druhou stranu poucovat a kazat?
Dani34el píše:Proti paranoidním schizofrenikům jako jsi Ty se člověk nemůže na internetu účinně bránit. Rozhodl ses rozšířit blud že jsem někdo jiný a jezdim na olej a pak tu tvrdim že nejezdim - to je to samý jako když o někom rozšířim že je na chlapečky - jak to vyvrátit ? Co bych z toho asi měl, proč bych tohle dělal, němyslíš ? Mám PASSATA a ten jezdí jen na origo naftu, klidně se přijeď podívat, předtim se ale vsadímě závazně že pokud kecáš sežereš koště.radluk píše:Daniel:
ze jezdis na olej a pod druhou je tady malem UDAVAS.
A vymluvy typu "mame sdilenou IP adresu ve meste" vynech...
Bud tady prestan psat za dva lidi a ujasni si, za jakou stranu chces prispivat, bud za "hodne", nebo "zle" a nebo proste vypadni. To je tak asi z me strany vse. Takove nazory se daji tolerovat, proc ne, ale proc na olej sam jezdit a na druhou stranu poucovat a kazat?
Je moje věc, s kym sdílim IP adresu nebo ne. Tobě do toho nic neni, dost chabý důkaz ale. Šířit bludy a chovat se jako neekologický prase můžeš dál - to je holt cena za anonymitu internetu. I to, že tim nemístně nevěcně plevelíš tohle téma.
tak si ty zkušenosti udělej sám, jestli to něco umí nebo neiridium píše:Kluci ušatí, koukám že se tohle téma které se nazývá "bezaromatik" nějak zvrhlo. Nechcete se na to už vysrat a toho ubožáka co ještě jezdí na naftu a dává tím nažrat těm pičusům ve vláděignorovat. Radši bych si početl o nějakých zkušenostech s bezaromatem.
oldaf píše:Tak jo, taky něco napíšu k bezaromatu. Koupil jsem ho 4 litry až po založení tohodle vlákna,předtím jsem ho nikdy nepoužíval. Teď ho tam leju na střídačku asi 3 týdny , vždy do jedné nádrže ho dám a do druhé ne. Protože jezdím pravidelné trasy denně 200-350km tak mám možnost otestovat ho v provozu. Zkouším ho třeba každý den v kopci zvaném Šébr na trase Svor- Rumburk. Pod kopcem si držím na čtvrtej kvalt 100km/h a vždy ve stejném místě dám plnej plyn, žádný pomalý přidávání plynu, normalně do podlahy a hotovo, pak už jen sleduju tachometr, a vždy nahoře před zatáčkou mám na tacháku kousek přes 140km, a to vše na čtyřku. Takže žádný zvýšení výkonu se u mě nekoná. Pokud to samý udělám na pětku tak tam mám jen 135km/h, a to jak s bezaromatikem tak bez něj.
Nechápeš protože nevíš co je to zákaz retroaktivity v právnim řádu. Avie 20 i 21 nebo stará TATRA má homologaci platnou v době uvedení do provozu a nemůžeš tyhle auta jen tak zakázat. Navíc dřív nemusely mnohdy plnit žádný emisní limity. Proto ty "nadměrný" emise.radluk píše:... Opravdu nechapu, jak se muzou ridici Avii, Tater dopoustet takovych zverstev a zamorovat nam ovzdusi nadmernymi emisemi, z nedokonale spalujiciho motoru .Ja si myslim, ze asi jezdi na neco jineho, nez na NM, kdyz jim to tak huli a neda se to cichat... ...
Dani34el píše:Nechápeš protože nevíš co je to zákaz retroaktivity v právnim řádu. Avie 20 i 21 nebo stará TATRA má homologaci platnou v době uvedení do provozu a nemůžeš tyhle auta jen tak zakázat. Navíc dřív nemusely mnohdy plnit žádný emisní limity. Proto ty "nadměrný" emise.radluk píše:... Opravdu nechapu, jak se muzou ridici Avii, Tater dopoustet takovych zverstev a zamorovat nam ovzdusi nadmernymi emisemi, z nedokonale spalujiciho motoru .Ja si myslim, ze asi jezdi na neco jineho, nez na NM, kdyz jim to tak huli a neda se to cichat... ...
Emise pevných částic jsou ale u dnešního náklaďáku s EURO V o 80 % nižší než EURO IV a o 97 % nižší než u EURO 0 ! TATRA z roku 1989 vypustí na 1 km víc než 200 mg sazí, náklaďák z roku 2010 méně než 5 mg ! A podíl starých TATER a AVII se snižuje a nových "čistších" zvyšuje. Takže i proto je důležitý že každý kdo rpvozuje vozidlo svym dílem přispívá k maximálnímu možnýmu snížení emisí.
kdybys těm emesím rozuměl tak zjistí že nejaké iveco euro 4 má stejní emise jak tatra za komárů z roku 97 zasahuješ do vod o kteých nic nevíš milošDani34el píše:Nechápeš protože nevíš co je to zákaz retroaktivity v právnim řádu. Avie 20 i 21 nebo stará TATRA má homologaci platnou v době uvedení do provozu a nemůžeš tyhle auta jen tak zakázat. Navíc dřív nemusely mnohdy plnit žádný emisní limity. Proto ty "nadměrný" emise.radluk píše:... Opravdu nechapu, jak se muzou ridici Avii, Tater dopoustet takovych zverstev a zamorovat nam ovzdusi nadmernymi emisemi, z nedokonale spalujiciho motoru .Ja si myslim, ze asi jezdi na neco jineho, nez na NM, kdyz jim to tak huli a neda se to cichat... ...
Emise pevných částic jsou ale u dnešního náklaďáku s EURO V o 80 % nižší než EURO IV a o 97 % nižší než u EURO 0 ! TATRA z roku 1989 vypustí na 1 km víc než 200 mg sazí, náklaďák z roku 2010 méně než 5 mg ! A podíl starých TATER a AVII se snižuje a nových "čistších" zvyšuje. Takže i proto je důležitý že každý kdo rpvozuje vozidlo svym dílem přispívá k maximálnímu možnýmu snížení emisí.
IVECO-EURO IV (od r.2005) : CO=500mg/km, pevné částice=25 mg/kmslovacek.milos píše:[kdybys těm emesím rozuměl tak zjistí že nejaké iveco euro 4 má stejní emise jak tatra za komárů z roku 97 zasahuješ do vod o kteých nic nevíš miloš