Stránka 18 z 21
Napsal: 19 úno 2016, 07:34
od slovacek.milos
Milda92 píše:Jarda S. píše:martinsidlo píše:
Tohle mi říct technik na emisích po roskočení motoru že tam asi bylo něco špatně tak se neznám.
a co, veme mobil zavolá benga
pokud to nepomůže zavřou tě do šaškecu

Napsal: 20 úno 2016, 03:46
od martinsidlo
Sami víte,že točit motor naprázdno je blbost. Proč něco překračovat skoro dvojnásobně,zvlášť, když tam motor již zdaleka nemá PS ani Nm. Rychlost vozidla je omezena na 255km/h,proč ne otáčky? Nechte si takto vytočit motor s 520tis km.
Napsal: 20 úno 2016, 08:08
od slovacek.milos
[quote="martinsidlo"]Sami víte,že točit motor naprázdno je blbost.
boj s blbostí to je nekonečnoný problém,
musíš jet na stk tam ti vytočí motor a pak tě vypustí s neplatnou emisní známkou,
nebo před pár lety jsem si šel obnovit na fízlárnu zbrojní průkaz, pak jsem si šel koupit náboje, a madam mi řekla že průkaz je neplatný až za 14 dnů tak mi nic neprodá,
říkám to je dobré vytáhl jsem pistoli a mám neplatný průkaz, takže policie mě donutila k trestnému činu nedovolé ozbrojování, to mi pomohla

ještě že mě cestou domů nezačala chránit

Napsal: 21 úno 2016, 09:01
od Honza377
smazané
Napsal: 21 úno 2016, 09:05
od Honza377
smazané
Napsal: 21 úno 2016, 09:23
od slovacek.milos
Honza377 píše:Pokud po úpravách motor nedosáhne požadovaných otáček, může být nevyhovující.Aby jste se nedivili potom, že vynaložíte kotel peněz na možné úpravy jak ošidit emise a ono to neklapne
přesně jak píšeš, nejlíp je ale chodit tam kde se ničemu divit nemusíš

Napsal: 21 úno 2016, 10:26
od Honza377
smazané
Napsal: 21 úno 2016, 11:10
od kiklop32
nebrzdí mi pravé zadní, no ale jezdím přes 2000 otáček no tak sakra
Napsal: 21 úno 2016, 11:59
od favo
Celej problém není v tom že řidiči dieselů jezdí pod 2000 ot/min, protože když motor točíš zbytečně nad 2000 ot i když nemusíš jediný efekt je vyšší spotřeba.
Hlavní problém je v tom že jsou v motorech od výrobce nasraný serepitičky jako je právě EGR a podobně co zakaždou cenu se snaží snížit emise, místo toho aby výrobce investoval čas a energii do toho aby auto lépe spalovalo a nelezl z něj takový bordel který je třeba následně čistit.
Proč bych měl motor točit přes 2000 ot/min když nejvyšší kroutící moment má třeba už 1750 ot/min, proč bych ho točil nad 2000 ot/min když při 1500 ot/mi mám k dispozici už třeba 270 Nm které k pohybu vozu bohatě stačí.
U nových octávii ti třeba tvrdí že se dá krásně jezdit i na hranici 1200 ot/min a celý pohonný ústrojí to ustojí.
Já osobně nemám problém v tom prohnat motor do otáček, ale rozhodně se nebráním tomu jet na šestku 1500 ot/min než bych kvůli tomu jel na pětku 2000 ot/min.
Tohle je dobrý styl pro někoho kdy musí za každou cenu mít motor připravený vystřelit vpřed, ale nekupoval jsem si diesel proto, abych se stále s někým honil a motor zbytečně točil když nemusím.
Mám vyzkoušený že stylem jízdy nad 2000 ot/min jak tady preferuješ se nikdy nedostanou se spotřebou pod 7 litrů a to sorry, ale za 7 umí jezdit kdejaký benzín na to není třeba dieselu.
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
A ani jednou co jsem byl na emisích jsem s nimi neměl problém.
Jsem totiž toho názoru, že čím víc paliva do spalovacího prostoru dostanu, tím víc bordelu z něj vypouštím.
Napsal: 21 úno 2016, 12:20
od slovacek.milos
[quote="favo"]
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
čoveče stará má tři roky starou koktu kombi tsi 1,2 77kW sociál, motor vyprašuje spotřeba 6,5, hned topí, já stím jezdím za 5,5 a pokud jedu eko na stooktam tak se přiblížím ke čtyřem, když je drahý benál tak líh při běžním provozu nepoznáš a za pět
Napsal: 21 úno 2016, 12:24
od Honza377
Napsal: 21 úno 2016, 12:50
od Honza377
Já jen že tady řešíte jak vykývat s emisema kvůli závadám, které se vám staly a přitom stačí úplně jednoduše dělat to co jsem napsal a nemusíte nic investovat do úpravářů tunigářů a jiných podvodníků, kteří vám postupně z auta udělají vrak
Já nikoho zvás nenapadám, jen jsem se pokusil poradit Stojí to jenom půl litru nafty navíc
Napsal: 21 úno 2016, 12:54
od Jarda S.
Milda92 píše:
Tohle mi říct technik na emisích po roskočení motoru že tam asi bylo něco špatně tak se neznám.
motoru co je v pořádku vytočení na emisích neublíží

Napsal: 21 úno 2016, 12:57
od kiklop32
A ještě k tomu jsou ty úpraváři pěkní vyděrači, když si za rozbití auta vemou tolik peněz
Už jsem to tady jednomu psal ale no co
Uvědom si na jakém si fóru a sekci a s jakými lidmi se zde setkáváš. Věř, že nejsi nejchytřejší a všichni zde nejezdí do 2000 otáček jak si myslíš.
Když mám tedy auto Race520, 2260, 14mm hlavu a mírně překračuji emise, tak můj problém vyřeší jezdit rok nad 2000 otáček jo?
Napsal: 21 úno 2016, 12:59
od slovacek.milos
Jarda S. píše:Milda92 píše:
Tohle mi říct technik na emisích po roskočení motoru že tam asi bylo něco špatně tak se neznám.
v policejních poutech by jsi brzy přišel k rozumu