Stránka 19 z 21
Napsal: 21 úno 2016, 15:59
od Rotah
Honza377 píše:A přitom stačí tak málo, jen aby jste jezdili nad 2000 otáček
Honza377 píše:Ve městě na 3 rychlostní stupeň
Jeden z mých dieselů při jízdě ve městě a rychlosti 50km/h točí na 3 rychlostní stupeň cca 1700-1800 otáček. Podle Tvé logiky mám teda ve městě jezdit na 2 rychlostní stupeň nebo porušovat zákony
a jezdit přes 50km/h?
Napsal: 21 úno 2016, 17:17
od favo
Honza377 píše:No však jsi se přesně ozval jako správný čech proč bych jezdil s turbem, když můžu jezdit bez turba .Proto jsem si koupi diesel, abych šetřil, to že do něj pak nasypu desetitisíce za opravy je nepodstatné , ale ten pocit když sleduju ten údaj o spotřebě jak to ukazuje 4 litry to je pocit ehmm .
Samozřejmě je to tvoje věc jak si s tvým autem jezdíš, ale taková auta jsou na emisích těžce měřitelná a rády se kazí když se musí točit při zkoušce v otáčkách , a všechno je to vině řidiče .
Víš jak se takovýto řidiči poznají jako jsi ty ??, stačí se podívat na zadní nárazník:(((( je černý od sazí a když za ním jedeš , tak se dusíš .Ale jinak ať se daří . Psal jsem tohle jen pro info, nikoho nebudu přesvědčovat to je praxe a zkušenost
A až budeš sledovat ty čísla na přístrojovce ,tak si vždy prosím uvědom, že ti někdo psal, že je to jen ukazatel průchodu vzduchu přes váhu vzduchu .Protože odtud to bere údaj o spotřebě .Zkus si nastudovat jaký je základní rozdíl mezi atmosferickým a přeplňovaným dieselem . A proč se objemy motoru zvedaly pořád výše a výše |?,Asi aby se zvedl ten krouťák , protože turbo nefunguje .A kvůli tomu máš i vyšší spotřebu . Já se svým passatem jezdím trvale za 5 a půl litru za normální jízdy bez šetření . Tím že připojím turbo do akce, nezvyšuju spotřebu nafty . Jen ten výkon který potřebujeme.Přeplňování nám dělá výkon a nízkou spotřebu
Mohu Ti jen napsat, že se pleteš úplně ve všem co jsi napsal a možná by stálo zato si nastudovat něco i o dieselech s technologii PD a CR, to jsou ty co příšli po rotačkách, ty už třeba o spotřebě nekecají tolik jako rotačky a věř že lepší váhou vzduchu to nebude.
A co se turba týká, když někam pošleš víc vzduchu, musíš dodat i více paliva jinak si zahráváš s chudou směsí a co ta dokáže jistě víš.
Napsal: 21 úno 2016, 18:06
od Honza377
Napsal: 21 úno 2016, 18:28
od favo
Asi to tak budeš když to tvrdíš, já Ti to vyvracet nebudu.
Já ani tak neřeším ty řeči kolem motoru, ale hlavně toho co jsi napsal o mě a mém autě.
Víš o mě i o mém autě prd, nikdy jsi ho neviděl, ale zcela bezpochyby víš a znáš aby jsi mohl soudit.
Je mi popravdě fuk čim se živíš, ale věř že po světě běhá spousta lidí co se ohání praxí a zkušenostmi, ale ve skutečnosti........
Konečně i všechny moje auta poznali práci mechaniků ve značkových i soukromích servisech a věř nebo ne, vždy mě tato zkušenost stála spoustu peněz abych napravil škody co mi na autech napáchali, takže začínám být celkem alergický na řeči typu "Já jsem mechanik a živím se tím dost dlouho" ale to je jen můj problém, píši to jen na okraj.
Bohužel mám pocit že nemáš argumenty a tak vše co tu napíši obracíš proti sobě a hned se urážíš.
Poslední co tu napíši je že mám 15 roků starý auto a všechny STK jsem prošel bez jediné závady a emisemi procházím s obrovskou rezervou a věř že to není zásluha byť jediného mechanika s kdo ví jakou praxí.
Napsal: 21 úno 2016, 18:51
od Vici

zrovna takovemu kamikaze pilotovi jako je Favo psat ze jezdi jen pod 2000 je dobry for
Napsal: 21 úno 2016, 18:51
od Honza377
Napsal: 21 úno 2016, 19:45
od MirekX
Honzo, nic ve zlém, ale opravdu v tom co jsi tady vypotil moc pravdy není. Taky jsem asi trotl, ale radši budu jezdit jako trotl než podle tvých rad...

A různými školenými specialisty a letitými mistry v oboru ( co to o sobě dost důležitě tvrdí) se to tady jen hemží a nad jejich názory kolikrát zůstává rozum stát...

Napsal: 21 úno 2016, 19:48
od Vici
Tak nějak:-). Fajn je mj. měření spotřeby z váhy vzduchu;-)
Napsal: 21 úno 2016, 20:28
od kiklop32
Ale registrovat se aby mohl napsat toto je dost dobrý
Tak dle posledního příspěvku už zase psát nebude

Napsal: 21 úno 2016, 22:24
od dawe2706
Mám auto v popisu a snad v 90ti% jezdím do 2000ot. Více totiž není třeba, když chci jed pohodovou jízdou... je divný,že mi za chvilku odejdou vstřiky,turbo,dvouhmota a bůh ví co,když to pro takové otáčky výrobce postavil

Napsal: 21 úno 2016, 22:25
od kiklop32
No pomalu se začni připravovat na likvidaci

Napsal: 21 úno 2016, 23:22
od MirekX
Já jen nechápu jak člověk, co dokáže napsat že spotřeba se vypočítá z váhy vzduchu se může 35 let živit v autobranži.. ach jo, chudáci lidi...
Napsal: 22 úno 2016, 09:27
od Bmwrepair
A co se turba týká, když někam pošleš víc vzduchu, musíš dodat i více paliva jinak si zahráváš s chudou směsí a co ta dokáže jistě víš.[/quote]
Nechci nikoho soudit ani byt chytrej, ale kazdy tu pise nejaky ten nesmysl:) Treba ze se udaj o spotrebe bere z vahy ale to uz je tu nekolikrat. Me pobavilo to co cituju. Bat se chudy smesi u diesela ktery z ni uz z principu vychazi

Napsal: 22 úno 2016, 09:44
od kiklop32
Bmwrepair píše:A co se turba týká, když někam pošleš víc vzduchu, musíš dodat i více paliva jinak si zahráváš s chudou směsí a co ta dokáže jistě víš.
Nechci nikoho soudit ani byt chytrej, ale kazdy tu pise nejaky ten nesmysl:) Treba ze se udaj o spotrebe bere z vahy ale to uz je tu nekolikrat. Me pobavilo to co cituju. Bat se chudy smesi u diesela ktery z ni uz z principu vychazi

[/quote]
Víš kolik už viděl za 35 let praxe propálených pístů v TDI následkem chudé směsi?

Napsal: 22 úno 2016, 16:49
od Libor Hanzal
U Tdi to VICI s tím propáleným pístem při chudé směsi asi nemyslel. Vždyť jezdí i s benzínem a odtud asi vítr vane.