Stránka 19 z 32
Napsal: 22 čer 2012, 20:20
od cin
no jestli to ma 47 HRC, tak to bude docela pakarna z toho neco vyrobit, hlavne vrtat tu dirku

Napsal: 23 čer 2012, 23:16
od prowmen
Dělám to taky z kalené planžety 0,2 (pak individuálně ubírám) nevim teda kolik má přibližně HRC ale jde to ještě líp než z nějakýho blata co se kroutí a deformuje do všech stran.
Napsal: 24 čer 2012, 15:54
od BugiJČ
prowmen píše:Dělám to taky z kalené planžety 0,2 (pak individuálně ubírám) nevim teda kolik má přibližně HRC ale jde to ještě líp než z nějakýho blata co se kroutí a deformuje do všech stran.
Tak snad bude stačit podložka 0.1mm co doporučujou všichni. Jinak z tohohle materiálu koupim podložky taže se nic vrtat nebude. Jen to tam dam a jedu:)
škoda 1.6 tdi
Napsal: 05 črc 2012, 17:20
od Octavius889
Ahojte, má niekto skúsenosť s čistením turba na škode 1.6 tdi cr?
Je ochotný sa na to podujať niekto z okolia Bratislavy?
turbo 66kw
Napsal: 04 říj 2012, 19:31
od **Radek**
Zravím, taky jsem čistil. Jen si nejsem 100% jistý jestli jsem to dobře poskládal. Podložil jsem o 0,2 mm. Padalo mi to do nouzáku. Ale nějak enormně to zanesené nebylo
mrkněte jestli je to správně. Zkoušel jsem funkci, když je baňka nepřitažená, lopatky jsou blíže k rotoru turba. A když se začne pořitahovat, lopatky se zatahují od rotoru. K čemu je tam ten dorazový šroub? K němu se mi ještě páka přitáhnout nepodařila. Mělo by to jít až k němu?
Díky!
Napsal: 04 říj 2012, 20:54
od leguan
maš to cely složeny na piču a 0,2 je moc budeš mit pomalej naběh
Napsal: 05 říj 2012, 05:00
od **Radek**
A co je tam špatně?
Napsal: 05 říj 2012, 10:18
od **Radek**
Mohlo se stát, že jsem to složil špatně. Podle mě ale ne. Odpoledne až dojdu z práce bych to tam chtěl dát. Ptám se, protože bych rád předešel případnému problému. A znovu to dělat nic moc. Paradí někdo?
Máš to napiču složené mi přijde odpověď od Maďara. Buď chci poradit a napíšu něco k problematice, nebo nepíšu radši nic. Pak bych ale neměl tolik příspěvků

Napsal: 05 říj 2012, 10:59
od carlos01
Sice jsem to ještě nedělal, ale zkus to zkontrolovat podle tohoto obrázku. Zdá se mi, že to máš posunuté

a věnec obráceně.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... e&start=30
Tak at se daří.
Napsal: 05 říj 2012, 14:23
od **Radek**
díky moc carlos01!!! mám to obráceně
Napsal: 05 říj 2012, 17:41
od **Radek**
Poskládáno. Podložky 0,23 mm. Jede to pěkně. Pro mě dostačující. Důležité je, aby to bylo trvanlivé. Vyndávat každou chvíli turbo, na to fakt nemám čas. A ještě jednou díky za příspěvek, bez kterého bych měl problém!
Ještě sem házím obrázek z druhého tématu. Dávejte při rozebírání pozor. Ať se nespálíte jako já
Napsal: 18 led 2013, 21:02
od Honza M
Ahoj, jak je to prosím s turbem u Octavie 2.0 16v TDI kod motoru BKD. Jde se dostat na lopatky nebo je lisované k sobě? Díky za info

Napsal: 18 led 2013, 22:09
od Huml
jak lisovaný?
Napsal: 18 led 2013, 22:51
od Honza M
Huml píše:jak lisovaný?
Dělal jsem turbo u Tourana kod BKC a tam se nešlo dostat na lopatky. Tyto dvě části turba byly k sobe nalisovány.
Napsal: 18 led 2013, 23:01
od Huml
věř, že nalisovaný nebyly, normálně ty turba čistím a rozeberu regulaci na "atomy"

, jinak BKD má VA Garretta, takže to jde normálně