Stránka 3 z 3
Napsal: 25 črc 2016, 18:55
od miroteplicky
Tiez by som sa rad poradil, po vymene hydrostelov mi tiez klepka. Ale pri vymene spojky ked som mal motor pusteny dole a po namontovany prevodovky naspät klepot uplne zmizol ale iba na niekolko sekund. Moze byt ze je sitko spinave a ked bol motor nakloneny tam natieklo viac oleja???
Napsal: 25 črc 2016, 18:58
od miroteplicky
Este dodam ze kontrolka oleja mi nesvieti
Napsal: 25 črc 2016, 19:27
od Petr Lim.
Nejprve bych je změřil jestli to jsou skutečně hydra..pokud ano tak kontrola tlaku oleje. 0.1 volnoběh 0.2 ve 2000ot/min a nesmí překročit 0.7 při zvýšení otáček. Dá se to změřit u filtru nebo,ale tím si zatím nejsem jistý to jde změřit přímo na té větvi k hydrostelum. Musel by jsi použít prechodku.
Napsal: 25 črc 2016, 19:37
od miroteplicky
Dakujem. Dam to odmerat a budem mudrejši

Napsal: 25 črc 2016, 19:53
od Petr Lim.
Napsal: 25 črc 2016, 19:59
od tuner
Milosi ty takovej starej pardal a nevis jak rozdelat hydro? Normal vezmes kleste a pistek vytahnes, pokud s nim nejde zatocit tak je zadrenej a vem si hydro do hadry jinak budes od oleja
Napsal: 25 črc 2016, 20:21
od miroteplicky
čo je ten prvý obrázok ohladom merania vole jeden mechanik mi to poradil ale nebola žiadna medzera. Keby je tlak menší než si udával tak nemalo by vyhodit poruchu a začala by svietit kontrolka?? Alebo to má neakú toleranciu
Napsal: 25 črc 2016, 20:35
od jericho-3
Hydro se údajně zkouší tak, že se vezme měrka 0,2 mm a dá se mezi vačku a hydro /když je palec vačky nahoře/..Měla by tam jít ztuha..Pokud tam jde volně, je hydro v háji..
Já to nikdy nezkoušel, ale četl jsem to, jako návod..

Napsal: 25 črc 2016, 20:53
od Petr Lim.
Jinak tady rozebrané původní. Vpravo praskla pruzinka

Napsal: 25 črc 2016, 20:59
od miroteplicky
dá sa zistit poškodenie aj bez toho aby sa rozobral?? podla toho či ide lahko zmagnuť?
Napsal: 25 črc 2016, 21:51
od Petr Lim.
Podívej se na to video na letecká pošta. Takto se to normálně kontroluje. Jinak samostatně zdvihátko rukou v oleji neodvzdusnis. Je potřeba ho mít v oleji rovinou dolů a na oblast kde dosedá k ventilů udeřit třeba přes měď. Je potřeba aby se rychle zavrela kulička. Rukou se olej pumpuje tam a zpět.
Napsal: 25 črc 2016, 22:16
od šulda
Na letecký poště říkáš. To je ten největší úloženkovej šrot, myslím že už to odtud nestáhne

Napsal: 26 črc 2016, 07:01
od slovacek.milos
tuner píše:Milosi ty takovej starej pardal a nevis jak rozdelat hydro? Normal vezmes kleste a pistek vytahnes, pokud s nim nejde zatocit tak je zadrenej a vem si hydro do hadry jinak budes od oleja
zatím nebyl čas jak jsem ti psal, co používám olej tak s hydrama problémy nejsou a potkany to dělá odborník, tak stěma hydrama moc do styku nedojdu
Napsal: 27 črc 2016, 17:37
od Petr Lim.
Tak nové hydra namontované...ale že bych z toho byl chytřejší se říct nedá. Po nastartování bych řekl skoro stejný zvuk jak s těmi předchozimi zdvyhatky,takze ačkoliv jsem skeptický k různým přísadam do oleje,tak jsem to zkusil. Po nalití tak do 3 min zvuk odeznival a po 5 min krásné čistý zvuk. Ať už to uvolnilo cokoliv,tak to zabralo.
Napsal: 27 črc 2016, 18:06
od jericho-3
Jde o to, co by to udělalo bez toho. Nemá cenu je namontovat a pak mít ucho u motoru a hned poslouchat, zda něco neklepe. I nový hydra se musí spářit...Často to chce trochu času. Ale hlavně , že to jde..
