JTD - snížený výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Nizky vykon JTD
Ahojte chlapi, prominte, ze vstupuji do tohoto vlakna, ale mam stejny problem. Ma 1.9 JTD 16V, najeto 200 000km, jede jako 77kw oktavka. Koupil jsem tam novou vahu vzduchu Pierburg, nechal vymenit vsechny filtry, udelat rozvody atd.., jezdim na naftu jen z Agipky, ale nic nepomohlo. Uz nevim co s tim, prosim, poradte...
http://ulozto.cz/xtSPN1t/156jtd16v103kw-csv

http://ulozto.cz/xtSPN1t/156jtd16v103kw-csv

156 JTD 16V 103kw
OK, dnes to takto naloguji..Chyby nejsou zadne, jen mi to cas od casu vyhodi P0704-Clutch switch-Spatny signal..
Jeste na jeden poznatek jsem zapomnel, kdyz zrychluji, tak za sebou nechavam cerny dym, stejne tak pri startu..Hadici intercooler-sani jsem nedavno menil za novou a take nechal pretesnit vstriky, protoze jeden prosakoval...
Jeste na jeden poznatek jsem zapomnel, kdyz zrychluji, tak za sebou nechavam cerny dym, stejne tak pri startu..Hadici intercooler-sani jsem nedavno menil za novou a take nechal pretesnit vstriky, protoze jeden prosakoval...
156 JTD 16V 103kw
EGR jsem jiz procistil, ale byl skoro bez usazenin..Stejne tak sani/klapku motoru..S tim katalyzatorem je to zajimava myslenka a vlastne i realna, kdyz mam najeto 200 000Km, ale nevim, jak ho zkontrolovat/otestovat...
Jestli pomuzou nejake dalsi logy z FiatEcuScanu tak je rad udelam...
Jestli pomuzou nejake dalsi logy z FiatEcuScanu tak je rad udelam...
156 JTD 16V 103kw
Opet zdravim, tak tady prikladam pozadovane grafy z mereni, plus jeden navic..Celkem me tam zarazi ty negativni hodnoty korekci paliva..Prosim podivejte se na ne a poradte v cem muze byt problem/problemy..Jen pro doplneni, vse jsem meril pri provozni teplote 90 stupnu a nafta je z Agipky, plus STP aditivum na cisteni vstriku..Dekuji predem za analyzu..
http://ulozto.cz/xywTv2t/156jtd16v103kwotackypalivo-csv

http://ulozto.cz/xRmyFoh/156jtd16v103kw ... hturbo-csv

http://ulozto.cz/x2XXFoh/156jtd16v103kw ... paliva-csv

http://ulozto.cz/xywTv2t/156jtd16v103kwotackypalivo-csv

http://ulozto.cz/xRmyFoh/156jtd16v103kw ... hturbo-csv

http://ulozto.cz/x2XXFoh/156jtd16v103kw ... paliva-csv

156 JTD 16V 103kw
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Korekce paliva může být jak kladná tak záporná...a pokaždé jiná... 
Pokud je korekce moc velká tak je pravděpodobně na odchodu vstřik...před 14ti dny jsem řešil vytřiky u mojí Alfíny...
Když LOG tak jen reál ...otáčky, vzduch, palivo, tlak přeplnování. Hodnotoy se porovnají s mapou v ŘJ.
LOG skoro od volnoběhu až do 4000tis ot na trojku nebo na čtyřku, nejlépe do mírného kopce.
Jakou máš verzi FESu ?
Pokud je korekce moc velká tak je pravděpodobně na odchodu vstřik...před 14ti dny jsem řešil vytřiky u mojí Alfíny...
Když LOG tak jen reál ...otáčky, vzduch, palivo, tlak přeplnování. Hodnotoy se porovnají s mapou v ŘJ.
LOG skoro od volnoběhu až do 4000tis ot na trojku nebo na čtyřku, nejlépe do mírného kopce.
Jakou máš verzi FESu ?
Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků by
_____
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Pokračování mojeho případu:
Dneska jsem byl za Alfikem a ten se na to díval. Vypadá, že v jednotce je nějak potlačená funkce váhy vzduchu. Celkově jsou ty mapy divné a turbo zdaleka netlačí tolik, kolik by mělo. Přesněji to sem asi napíše pak on, já si ty hodnoty nepamatuju.
Každopádně... že to jede na hovno se mi nezdálo, ono to tak je.
Dneska jsem byl za Alfikem a ten se na to díval. Vypadá, že v jednotce je nějak potlačená funkce váhy vzduchu. Celkově jsou ty mapy divné a turbo zdaleka netlačí tolik, kolik by mělo. Přesněji to sem asi napíše pak on, já si ty hodnoty nepamatuju.
Každopádně... že to jede na hovno se mi nezdálo, ono to tak je.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Aby som teda doplnil. Vcelku to vyzera tak,ze sa niekto pokusal o MAF OFF. Po odpojeni vahy nenaskoci nahradna hodnota. Hodnoty vahy (blbe) lietaju hore dolu,ako keby je stale napojena. Poziadavok aj real stupa s otackami. Skusim tam hodit origo soft a uvidime,kam sa pohneme...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
@Radek156: Presne tyto hodnoty,jsou v tom prostrednim grafu vcetne odkazu na csv file, rozjel jsem to na trojku neco malo pod 4000 otacek...Kdyby to nestacilo, tak rekni a zajedu to zalogovat na dalnici.
Jinak pouzivam FES 3.5
opravdu jeste nikdo z tech prubehu nevycetl vcem muze byt problem?
Jinak pouzivam FES 3.5
opravdu jeste nikdo z tech prubehu nevycetl vcem muze byt problem?
156 JTD 16V 103kw