JTD - snížený výkon

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

daj chip a budes kukat jak to pojde povies si ako som mohol do teras jazdit
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Chip mu nepomoze,ked turbo teraz plni az pri 3000ot. Ono to auto preto nechce ist.
Kludne sa ozvy a stav sa. 603575054
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Díky, já se ozvu tak za týden až dva. Je toho teď moc.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Nizky vykon JTD

Příspěvek od sscjakl »

Ahojte chlapi, prominte, ze vstupuji do tohoto vlakna, ale mam stejny problem. Ma 1.9 JTD 16V, najeto 200 000km, jede jako 77kw oktavka. Koupil jsem tam novou vahu vzduchu Pierburg, nechal vymenit vsechny filtry, udelat rozvody atd.., jezdim na naftu jen z Agipky, ale nic nepomohlo. Uz nevim co s tim, prosim, poradte...

http://ulozto.cz/xtSPN1t/156jtd16v103kw-csv


Obrázek
156 JTD 16V 103kw
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Uvedom si ze logujes vetsinu veci zbytecne, pak tam mas hodne udaju a krok 8 sekund a to dulezite tam nemas. U jednoho mereni naloguj, otacky, davku paliva. Pak u druheho nejlepe na te same trati, otacky davku, realne mnozstvy vzduchu, tlak v sani. Taky je zajimava volnobezna davka.
Chyby zadne ?
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

OK, dnes to takto naloguji..Chyby nejsou zadne, jen mi to cas od casu vyhodi P0704-Clutch switch-Spatny signal..

Jeste na jeden poznatek jsem zapomnel, kdyz zrychluji, tak za sebou nechavam cerny dym, stejne tak pri startu..Hadici intercooler-sani jsem nedavno menil za novou a take nechal pretesnit vstriky, protoze jeden prosakoval...
156 JTD 16V 103kw
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

skontrolovat EGR a sanie, moze tam byt vela usadenin
a ak to dlho dymi,tak si sa mohol dopracovat az k zanesenemu katalyzatoru
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

EGR jsem jiz procistil, ale byl skoro bez usazenin..Stejne tak sani/klapku motoru..S tim katalyzatorem je to zajimava myslenka a vlastne i realna, kdyz mam najeto 200 000Km, ale nevim, jak ho zkontrolovat/otestovat...

Jestli pomuzou nejake dalsi logy z FiatEcuScanu tak je rad udelam...
156 JTD 16V 103kw
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

Opet zdravim, tak tady prikladam pozadovane grafy z mereni, plus jeden navic..Celkem me tam zarazi ty negativni hodnoty korekci paliva..Prosim podivejte se na ne a poradte v cem muze byt problem/problemy..Jen pro doplneni, vse jsem meril pri provozni teplote 90 stupnu a nafta je z Agipky, plus STP aditivum na cisteni vstriku..Dekuji predem za analyzu..

http://ulozto.cz/xywTv2t/156jtd16v103kwotackypalivo-csv
Obrázek
http://ulozto.cz/xRmyFoh/156jtd16v103kw ... hturbo-csv
Obrázek
http://ulozto.cz/x2XXFoh/156jtd16v103kw ... paliva-csv
Obrázek
156 JTD 16V 103kw
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Korekce paliva může být jak kladná tak záporná...a pokaždé jiná... ;)

Pokud je korekce moc velká tak je pravděpodobně na odchodu vstřik...před 14ti dny jsem řešil vytřiky u mojí Alfíny...

Když LOG tak jen reál ...otáčky, vzduch, palivo, tlak přeplnování. Hodnotoy se porovnají s mapou v ŘJ.
LOG skoro od volnoběhu až do 4000tis ot na trojku nebo na čtyřku, nejlépe do mírného kopce.

Jakou máš verzi FESu ?
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Pokračování mojeho případu:

Dneska jsem byl za Alfikem a ten se na to díval. Vypadá, že v jednotce je nějak potlačená funkce váhy vzduchu. Celkově jsou ty mapy divné a turbo zdaleka netlačí tolik, kolik by mělo. Přesněji to sem asi napíše pak on, já si ty hodnoty nepamatuju.

Každopádně... že to jede na hovno se mi nezdálo, ono to tak je.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Aby som teda doplnil. Vcelku to vyzera tak,ze sa niekto pokusal o MAF OFF. Po odpojeni vahy nenaskoci nahradna hodnota. Hodnoty vahy (blbe) lietaju hore dolu,ako keby je stale napojena. Poziadavok aj real stupa s otackami. Skusim tam hodit origo soft a uvidime,kam sa pohneme...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

@Radek156: Presne tyto hodnoty,jsou v tom prostrednim grafu vcetne odkazu na csv file, rozjel jsem to na trojku neco malo pod 4000 otacek...Kdyby to nestacilo, tak rekni a zajedu to zalogovat na dalnici.

Jinak pouzivam FES 3.5

opravdu jeste nikdo z tech prubehu nevycetl vcem muze byt problem? :(
156 JTD 16V 103kw
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

MAF OFF u 8v JTD je nesmysl...hodnoty z váhy se používají pro výpočet paliva...Pokud se váha odpojí tak RJ používá cca 80% hodnoty.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

sscjakl : Tlak přeplňování AD/c ? Já mám tlak ve FES v mBar a reálné množství vzduchu v mg/i...
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“