Stránka 3 z 4

Napsal: 28 črc 2012, 18:10
od jurki888
daj chip a budes kukat jak to pojde povies si ako som mohol do teras jazdit

Napsal: 28 črc 2012, 18:36
od alfik
Chip mu nepomoze,ked turbo teraz plni az pri 3000ot. Ono to auto preto nechce ist.
Kludne sa ozvy a stav sa. 603575054

Napsal: 28 črc 2012, 19:19
od blacklight
Díky, já se ozvu tak za týden až dva. Je toho teď moc.

Nizky vykon JTD

Napsal: 07 srp 2012, 18:47
od sscjakl
Ahojte chlapi, prominte, ze vstupuji do tohoto vlakna, ale mam stejny problem. Ma 1.9 JTD 16V, najeto 200 000km, jede jako 77kw oktavka. Koupil jsem tam novou vahu vzduchu Pierburg, nechal vymenit vsechny filtry, udelat rozvody atd.., jezdim na naftu jen z Agipky, ale nic nepomohlo. Uz nevim co s tim, prosim, poradte...

http://ulozto.cz/xtSPN1t/156jtd16v103kw-csv


Obrázek

Napsal: 08 srp 2012, 16:59
od Miki2t
Uvedom si ze logujes vetsinu veci zbytecne, pak tam mas hodne udaju a krok 8 sekund a to dulezite tam nemas. U jednoho mereni naloguj, otacky, davku paliva. Pak u druheho nejlepe na te same trati, otacky davku, realne mnozstvy vzduchu, tlak v sani. Taky je zajimava volnobezna davka.
Chyby zadne ?

Napsal: 09 srp 2012, 07:54
od sscjakl
OK, dnes to takto naloguji..Chyby nejsou zadne, jen mi to cas od casu vyhodi P0704-Clutch switch-Spatny signal..

Jeste na jeden poznatek jsem zapomnel, kdyz zrychluji, tak za sebou nechavam cerny dym, stejne tak pri startu..Hadici intercooler-sani jsem nedavno menil za novou a take nechal pretesnit vstriky, protoze jeden prosakoval...

Napsal: 09 srp 2012, 08:01
od acryll
skontrolovat EGR a sanie, moze tam byt vela usadenin
a ak to dlho dymi,tak si sa mohol dopracovat az k zanesenemu katalyzatoru

Napsal: 09 srp 2012, 08:19
od sscjakl
EGR jsem jiz procistil, ale byl skoro bez usazenin..Stejne tak sani/klapku motoru..S tim katalyzatorem je to zajimava myslenka a vlastne i realna, kdyz mam najeto 200 000Km, ale nevim, jak ho zkontrolovat/otestovat...

Jestli pomuzou nejake dalsi logy z FiatEcuScanu tak je rad udelam...

Napsal: 12 srp 2012, 21:28
od sscjakl
Opet zdravim, tak tady prikladam pozadovane grafy z mereni, plus jeden navic..Celkem me tam zarazi ty negativni hodnoty korekci paliva..Prosim podivejte se na ne a poradte v cem muze byt problem/problemy..Jen pro doplneni, vse jsem meril pri provozni teplote 90 stupnu a nafta je z Agipky, plus STP aditivum na cisteni vstriku..Dekuji predem za analyzu..

http://ulozto.cz/xywTv2t/156jtd16v103kwotackypalivo-csv
Obrázek
http://ulozto.cz/xRmyFoh/156jtd16v103kw ... hturbo-csv
Obrázek
http://ulozto.cz/x2XXFoh/156jtd16v103kw ... paliva-csv
Obrázek

Napsal: 13 srp 2012, 09:44
od Radek156
Korekce paliva může být jak kladná tak záporná...a pokaždé jiná... ;)

Pokud je korekce moc velká tak je pravděpodobně na odchodu vstřik...před 14ti dny jsem řešil vytřiky u mojí Alfíny...

Když LOG tak jen reál ...otáčky, vzduch, palivo, tlak přeplnování. Hodnotoy se porovnají s mapou v ŘJ.
LOG skoro od volnoběhu až do 4000tis ot na trojku nebo na čtyřku, nejlépe do mírného kopce.

Jakou máš verzi FESu ?

Napsal: 13 srp 2012, 21:01
od blacklight
Pokračování mojeho případu:

Dneska jsem byl za Alfikem a ten se na to díval. Vypadá, že v jednotce je nějak potlačená funkce váhy vzduchu. Celkově jsou ty mapy divné a turbo zdaleka netlačí tolik, kolik by mělo. Přesněji to sem asi napíše pak on, já si ty hodnoty nepamatuju.

Každopádně... že to jede na hovno se mi nezdálo, ono to tak je.

Napsal: 14 srp 2012, 02:52
od alfik
Aby som teda doplnil. Vcelku to vyzera tak,ze sa niekto pokusal o MAF OFF. Po odpojeni vahy nenaskoci nahradna hodnota. Hodnoty vahy (blbe) lietaju hore dolu,ako keby je stale napojena. Poziadavok aj real stupa s otackami. Skusim tam hodit origo soft a uvidime,kam sa pohneme...

Napsal: 14 srp 2012, 07:47
od sscjakl
@Radek156: Presne tyto hodnoty,jsou v tom prostrednim grafu vcetne odkazu na csv file, rozjel jsem to na trojku neco malo pod 4000 otacek...Kdyby to nestacilo, tak rekni a zajedu to zalogovat na dalnici.

Jinak pouzivam FES 3.5

opravdu jeste nikdo z tech prubehu nevycetl vcem muze byt problem? :(

Napsal: 14 srp 2012, 10:20
od Radek156
MAF OFF u 8v JTD je nesmysl...hodnoty z váhy se používají pro výpočet paliva...Pokud se váha odpojí tak RJ používá cca 80% hodnoty.

Napsal: 14 srp 2012, 10:30
od Radek156
sscjakl : Tlak přeplňování AD/c ? Já mám tlak ve FES v mBar a reálné množství vzduchu v mg/i...