OCtavia 1.6 AEE nenaskočí,mokré svíce.Nevím co s tím!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ještě jsem si vzpoměl na koktu aee v létě přijel borec že po půl hodině se celé auto třepe,

byl u mnoha opravářů každý něco vyměnil, řešilo se to i na několika forech

tak jsem mu vyměnil VN kabely a pěje na mě chvalospěvy ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

slovacek.milos píše:jsem si vzpoměl tak tři roky kokta hulila, motor houpal jak kdy, zdechl cukal,

no když mě borec popsal co už všechno vyměnili tak se mi v hlavě zadřela pamětová karta

sdělal jsem fajky našrouboval na svíčky ty soudky a



:)
Soudky tam nemám na svících :D
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Poslední dobou se ve větším množství objevuje závada vstřikovacích ventiů. Bud netěsní, nebo špatně rozprašují. Ve většině případů vždy kompletní sada.Těsnění , co přicházejí do styku s palivem jsou většinou poškozená rozleptáním, tak i u čerpadla.
Jakoby se někde ve větší míře přidával methanol, nebo něco jiného do paliva. Připadá mi to, že by to mohly být zbytky z methanolové aféry.
To je situace!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ThrashTheTrash píše:
slovacek.milos píše:
Soudky tam nemám na svících :D

tak se mtkni do fajky jestli tam jde nacpat svíčka se soudkem
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Ulejvá se ti to, moc benolu.
Prasklé svody, výfuk - díra, lambda KO.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Prasklé svody, výfuk ani lambda na to nemůže mít vliv. Při startu a krátce po něm lambda vůbec nepracuje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

tak tak. podle mě ty vstřiky lejou.. musí prášit a ne téct nebo plivat ... čistý rozprach do kužele..
polo 1.4tdi AMF
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

honzas1 píše:tak tak. podle mě ty vstřiky lejou.. musí prášit a ne téct nebo plivat ... čistý rozprach do kužele..
Kužel tam teda poprvý nebyl, byl to proud prostě.Mám tam vstřiky, které na zkušebně byli a z osmi kusů mi vybrali 4 které jsou prý OK a výsledek je ten sám. Takže buď jsou vstřiky opět na hovno a natáhli mě nebo problém v jiskře někde ještě!

O vikendu změřím tlak paliva, a doveze mi kamoš stejnou octu a budu měnit trafo,vstřiky atd...a snad to vyřeším!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3866
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nedáš a nedáš si říct.Pokud to jede s odpojenýma vstřikama hledej problém jinde než v zapalování.Pokud máš na pístu benzín tak je ho tam moc.Buď ti chčijou vstřiky a nebo je tam vysoký tlak paliva.Na zkušebnu a zkoušení vstiků se vykašli.vyhoď rail a nech ti někdo zastartuje.Uvidí jestli prášíjou nebo ne.musí jít krásný benzínový prach ne proud.A asi bych první řešil tlak paliva.jestli někde není jenom skřípnutá hadičkaod benzínu.
Jo a jaký to má palivák?Dva nebo tři vývody?Někdy i ten blbý ventil na paliváku dokáže pozlobit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tlak paliva v railu by měl být 2,5 Baru, po odpojení hadičky 3 Bary.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zítra měřím tlak paliva, času není taky dost, dělám zkoušky na vysoké a není čas na nic! Jako za rady každopádně děkuju! Cením si toho!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak před 12 ti lety jsem koupil feldu 1,3 MPi s velkou slevou že je řj motoru a klapka KO

felda po ránu zaškytala a svíčky mokré , přehodil jsem řj. immo, klapku,čidla,lambádu z funkční feldy problém stejný, měřil kopresi rozvody, :(

svíčky nové a přišel jsem do prodejny a že prej svíčky na MPi stojí 85O korun :o a
mají špičatou elektrodu proti ulití,

namontoval jsem svíčky a :) problém vyřešen ;) slušný vývar za výměnu síček něco přes dvacku výdělek ;)

zazvonil zvonec a pohádky byl konec dnes když dám do MPI jakekoliv svíčky tak to maká proč to tak tehdy bylo do dneška nevím ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano stala se mi obdoba několikrát, na něco auto jelo, na něco ne../ a to vůbec/ Např. jsem si koupil do svého vozu A Romeo origo svíčky Bosch a to bylo škubání, ulejvání apod.Pak jsem tam dal Brisky/dle tabulek stejné specifikace/ a auto se mohlo zbláznit./dodnes Bosch svíčky nechci, stalo se mi to u různých aut/.Samozřejmě bez změření odporu zap.kabelů svíčky nikdy nemontuji..A problém u starších aut /s velkým proběhem km a menší kompresí /při jejich ulití při studeném startu po nějaké době stání jsem řešil vždy obyčejnými teplejšími svíčkami , na které motor chytil ..Protože např. v autobazaru staré buchary se studenými svíčkami na dálnice po natočení motoru a po nechání běhu na volnoběh se ulily a ani lano nepomohlo. A samozřejmě ulité svíčky zahodit, nebo je vysušené /vypálené/ namontovat do "teplého" motoru s pořádnou kládou v podobě plného plynu... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ty alfy to kdysi tak bylo pokud nekoupils origo svíčky v auorizáku za balík třeba 35OO kč tak co píšeš,
taky jsem ji pár vlastnil dokonce mi jedna za jízdy začala hořet, ale doře to dopadlo ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já taky trochu odbočím, i když ne moc.

Fabia HTP 40kW - za jízdy jednoduše došel benzín. Auto chcíplo. Dolil se benzín a motor nechtěl chytit - ani škyt. Dokonce ani na laně, prostě jako kdyby umřel.

Kluci kolem toho skákali jako pitomí a nic. Vyndal jsem svíčky, odrbal je kartáčem, vrazil zpátky a brnk - motor na otočení naskočil a šel bez problému. To se mi na HTP stalo víckrát.

Nevím, k čemu tam dochází, že díky došlému benzínu neskáče jiskra na svíčkách. Jestli povrch elektrod nějak zaoxiduje, nebo co.....? To tedy nevím, od čeho a proč? Ale fakt stačí drátěný kartáček, párkrát přelíznout a jede to jak víno.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“