OCtavia 1.6 AEE nenaskočí,mokré svíce.Nevím co s tím!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
OCtavia 1.6 AEE nenaskočí,mokré svíce.Nevím co s tím!
Zdravím, mám doma octavii 1,6 AEE 55 kw. Jezdila v pohodě, pak začly neustále kolísat otáčky a furt to drželo tak 2500 otáček. Než s tím dojeli, tak to umřelo a nešlo nakopnout. Závada jasná-nastavovač škrticí klapky- obvod rozpojen.Přes SUPERVAGA to nešlo pomocí akčních členů rozhejbat. Objednal sem novou klapku dal jí tam a všecko přes akční členy jde,ale neustále to nejde nastartovat. Jsou pořád mokré svíčky a na pístech stojí benzín. Odzkoušel sem vstřiky u týpka na zkušebně- 2KO a 2 OK. Sehnal jsem solidní vstřiky co maj 40 tis km a byli zkoušeny, vše OK. Dal jsem je tam, pořád to samé-nechce to chytit a dusí se to jak prase!Když to chcípne, syčí z toho někde vzduch a nevím odkud jakoby se někde škrtil vzduch.Odpojil sem lambádu,pořád to samé,otáčky motoru to ukazuje správně při startu,ale v rozdělovači na hřídelce je vůle velká,snad 2mm,ale jiskru to hází na oko venku suprovou.
Neustále to píše zapalovací cívku-chyba 609-výstup zapalování 1 - vodič k trafu zkrat na plus.Cívku jsem tam dával před pul rokem novou.
Poznatek co mi nejde do hlavy- Když postartuju,motor nenaskočí, odpojím vstřiky všechny a motor jede jak švycary než dojde benál co tam zústal. Mám ještě novej rozdělovač,zase nový svíčky a kabely a trafo, zkusím to vyměnit a když to nepomůže,tak jedině jednotka KO nebo nevím.
Pokud se s tím někdo taky tak zaobíral jak já,prosím dejte vědět.
Děkuji vám za pomoc.
Neustále to píše zapalovací cívku-chyba 609-výstup zapalování 1 - vodič k trafu zkrat na plus.Cívku jsem tam dával před pul rokem novou.
Poznatek co mi nejde do hlavy- Když postartuju,motor nenaskočí, odpojím vstřiky všechny a motor jede jak švycary než dojde benál co tam zústal. Mám ještě novej rozdělovač,zase nový svíčky a kabely a trafo, zkusím to vyměnit a když to nepomůže,tak jedině jednotka KO nebo nevím.
Pokud se s tím někdo taky tak zaobíral jak já,prosím dejte vědět.
Děkuji vám za pomoc.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Zkoušeli sme X krát, vždy hází jiskru jak blázen!Ještě projdu pořadí zapalování,ale je to fakt jiskra super krásná!jedině že by bylo divný trafo a ve válci se jiskra ztratila pod kompresí,jako že by jiskra neměla sílu to zapálit!elch píše:a jiskru hází???je tam jestě generátor impulsů pod rozdělovačem, vyndej všechny svíce, opři je o motor a at ti někdo zastartuje
Kontrola rozvodu a komprese předcházela?I kdyby tam benzin chcal a vše jinak bylo o.k. zastudena se suchými dobrými svíčkami to musí blafnout..Odpojil bych benzin, dal nové svíce a zkusil, zda to chytne na spray..Samozřejmě odpojit výfuk je přínosem. Ať se vyloučí vše, i třeba čidlo teploty odpojit..
nepropadat panice...
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Neměřil jsem, měl jsem jen vstřiky venku,startoval a práší to. Nevím jak to má správně prášit, po první demontáži vstřiků mi táta startoval a šly z toho proudy benálu,prostě jednotlivý proudy benálu,jako když stříkneš injekční stříkačkou,žádná mlhovina,kužel nic!Změřím tedy tlak a od toho se musím taky odrazitMarek77 píše:Tlak paliva v railu?
Nechapu jen proč to jede když odpojím vstřiky
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Kompresi sem neměřil,rozvody nekontroloval,udělám vše zítra. Na sprej to nejede taky-čistič brzd!ČIDLO vody odpojeno,stále kvoká,stále kvokájericho-3 píše:Kontrola rozvodu a komprese předcházela?I kdyby tam benzin chcal a vše jinak bylo o.k. zastudena se suchými dobrými svíčkami to musí blafnout..Odpojil bych benzin, dal nové svíce a zkusil, zda to chytne na spray..Samozřejmě odpojit výfuk je přínosem. Ať se vyloučí vše, i třeba čidlo teploty odpojit..
Udělám tedy tlak paliva,rozvody,kompresi a dám vědět!
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Immo sem přes supervaga nekontroloval, na přístrojovce je vše vpořádku. Osciloskop nemám, takže sbohem a šáteček.TDI tech píše:Nemas iskru. To je snad jasne. Imobilizer neblbne? Osciloskop a ides. Kukol by som sa hlavne na hallov snimac v rozdelovaci, inducku a presiel vsetky kostry.
Jiskru to venku hází, tak se asi ztrácí pod kompresí,takže trafo,rozdělovač,svíce.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
On je to relativně jednoduchý motor, ale umí pozlobit. Kostra je základ. Startovací kabely na minus baterky - jeden z minusu na motor a druhý na kastli. Nic to nestojí a je to hned. Tlak paliva změřit, rozvody skouknout, to taky nic nestojí a je to za pár minut.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jako ostuda to asi je že to neumím vyřešit,tohle se mi nikdy nestalo a prostě jsem z toho vedle. Vážím si vaších rad. Je to fakt jednoduchý motor,ale fakt umí pozlobit když si postaví hlavuMarek77 píše:On je to relativně jednoduchý motor, ale umí pozlobit. Kostra je základ. Startovací kabely na minus baterky - jeden z minusu na motor a druhý na kastli. Nic to nestojí a je to hned. Tlak paliva změřit, rozvody skouknout, to taky nic nestojí a je to za pár minut.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44