Stránka 3 z 4
Ahf 1.9TDI
Napsal: 13 črc 2013, 19:04
od peto20400
Zdvihatka su nato aby drzali tlak,pokial ti z nich pada tlak tak po nastartovani zimneho motora to chvilu cvaka.Tu je chyba ta ze je filter dole hlavou a olej steka do vane.No nie zasa vsetok.V tom drzaku filtru je pretlakovy ventyl ktory pri Zanesenom filtri pusti olej ptiamo aby sa nezadrel motor.Motory z plechovym filtrom to maju priamo vnom a tu je vlozka tak je v drzaku.V olejovom cerpadle je spetny ventyl aby z cerpadla nevytiekol olej
Napsal: 14 črc 2013, 19:29
od Jirka800
tak abych tomu dobře rozuměl, problém je v čerpadle ? nebo ten zpětný ventil je v tom držáku filtru?
Napsal: 14 črc 2013, 20:22
od Tomas.cz
V držáku.
Napsal: 14 črc 2013, 20:45
od peto20400
V cerpadle je ventyl ktory reguluje tlak oleja aby nebol prilis vysoky a ani nizky
Napsal: 15 črc 2013, 05:16
od Jirka800
a ten má fun¨kci i zpetnýho ventilu?
to je ta devítka?

takže ta pružina bude asi vyměklá...
Ahf 1.9TDI
Napsal: 20 črc 2013, 22:14
od peto20400
Tak po dalsej vymene hydostelou som zasa pozorovalnejake pocinkavanie tak som kupil prisadu liqymoly na zdvihatka po 100km sa to este zhorsilo.Tak zasa viko dole a jedno zdvihatkoide stlacit viac jak 1mm.a dalsie asi 0,30.To je uz dalsia sada zdvihatok ina.Co stym teraz??
Napsal: 23 úno 2015, 20:10
od Jirka800
tak po výměně držáku žádná změna(spíš o něco horší). mám ho vyměněn asi 1,5měsíce. ale těď nastává větší problém-tři dny zpět sem nastartoval a cvakaly jak obvykle, rozjedu se a rachot jak svině(ne šicí stroj ale kladívko do hrnce)tak sem to nechal ještě chvili bežet a dobrý. včera to už mě nechtělo vubec přestat cvakat. a dnes ráno když sem sem odjížděl do práce to bylo hrozný a až když sem se nas a na volnoběh to pořádně prošláp tak to přestalo. tlak oleje za tepla jak má být, za studena zkusím ráno. a to používám bufíka předstartem takže olej už je ohřátej ...?
co si o tom myslíte? hydra posmrti?
Napsal: 23 úno 2015, 20:24
od Hrubec
myslim ze kdyz sunadas rozvody a pak je zase das podle rysek tak to das pokazde jinak.Rysky nejsou moc presne.Resil jsem ten samej problem a zdvihatkama to nebylo.Pokud jsou rozvody dole povoli se napinaci tlak remenu na cerpadle a to musis jak nasadis rozvody nastavit podle vagu.Jinak to neudelas.Me to cvrlikalo jak prase po vymene asi 100km a porad nechteli ztichnout tak jsem napich vaga a ejhle rozhozene cerpadlo pac rozvody dopnes pokazde trosicku jinak a to rozhodi cerpadlo.
Napsal: 23 úno 2015, 20:25
od Hrubec
jo a pokud je vacka dole nastavit rozvody pripravkama na kolik atd atd
Napsal: 23 úno 2015, 22:05
od Jirka800
ted přesně nevím jaký rysky myslíš ?rozvody dávám na přípravek a kolik . ale to je mimo mísu. tady mě jde o to že to bylo v cajku pak se to horšilo to CVAKANi a ted to je uplne v prde..
Napsal: 24 úno 2015, 08:18
od Jirka800
Tak po po ranu tlak oleje 3,5 na volnobeh pri 2tis zhruba stejnej. Jinak filtr byl zalitej tam olej nezmizel
Napsal: 24 úno 2015, 08:24
od Tomas.cz
U naší staré rotačky nám kdysi cvakalo původní zdvihátko ještě z výroby, tak jsem dal celou sadu cca 60tkm. zpět, nějakou dobu dobrý, ale teďkon po ránu když otec odjíždí, tak slyším, že jedno nebo více nejdou ok, nedávno jsem s tím jel a než se motor ohřál tak bylo zdvihátko-a slyšet než je zdrávo. Olej měním spíše dříve než později.
No, je 5tkm do výměny rozvodů, tak dám nová a uvidím.
Napsal: 24 úno 2015, 08:27
od Hrubec
Ty mas na vackovem kole kolik nebo myslis na cerpadle?Rysky myslim jak si vsichni znaci rozvody fixama atd.Ja to delam tak ze zhodim vakuovou pumpu do te drazky dam klinek a mam jistotu ze vacka je cajk.Nekdy byva mirne vychylena a pak to cvaka.Ja to mel stejne jako ty a po tomhle serizen cajk.Prede jak kote.
Napsal: 27 úno 2015, 12:16
od Jirka800
Rozvody sou cajku. Je mozny ze by ty rany sli od cerpadla nebo od vstriku?jezdim totiz bionaftu tak sem tam pridal normalni nafty a poradne aditiva a bylo rano ticho...
Napsal: 27 úno 2015, 13:38
od Hrubec
Oddelej plastovej kryt motoru a priloz ucho a uslisis z kama to jde