NEW Skoda Octavia3 2.0TDI 150PS to176PS -409Nm DIESELELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já také reagoval č.2. možná jak jsem četl dohromady , tak jsem si něco omylem přivlastnil, souvisí to s telefonátem a s tím, že já osobně nedávám telefon z ruky a i při jednáních mám pauzu na oběd, či toaletu....pro Reeshu...
To Vici , nevím jak souvisí budíky s krabičkama , ale když jsi to už narazil, je to už 12 let co jsem se zabýval budíky.
A to v době kdy na to nebyly žádné kablíky, kdy neexistovalo zřejmě ani toto fórum a kluci jako ty močili ještě do plínek.
Na internetu nic nebylo, a nezbývalo než na všechno přijít sám.
Naftové budíky se do 300 nevyráběly a ani tvoje auto nejede víc jak 250.
Do těchto km, ukazují budíky prakticky stejně. Bohužel ani já neměl Golfa který by takto rychle jezdil, tudíž jsem přepis neměl jak odzkoušet.
Dále je to už jedno a větší odchylka vzniká už jen díky tolerančnímu rozptylu VW. Budíky jsou vždy navrženy tak aby ukazovaly více než je skutečná rychlost.
Navíc se opět cpeš do něčeho, čemu nerozumíš, ostatně jako hodnně ostatních. Myslím, že už jsi někde kritizoval zda umím , či neumím brzdit.
Kup si brzdu a zkoušej. Stejně tak pokud jsi vyřešil budíky, tak OK, ale už trošku pozdě.
To sub3zero.. Zatím řeším kde vůbec tyto jednotky sehnat levněji než nové.
Těžko budu zkoušet na autě zákazníka. Ale radši přiznám, že neumím než dát někomu na auto jakoukoliv škatulku.
Krabičky které jsem brzdil byly od ISR, takže předpokládám, že když k nim byla i faktura, že se opravdu jednalo o MTM.
Krabičky se dobře montují a kasa cink, hlavně , že zákazník zaplatí.
Navíc, žádná krabička nemá samostatný diagnostický výstup takže v autě pořád načteš pouze orig. data. Jaká je tedy zpětná kontrola.
Navíc cena versus výkon je hodně nadsazená i kdyby škatule byla od pána boha. A to ještě záleží na korektnosti brždění.
Pokud někdo máte tuto úpravu rád odbrzdím , dá se porovnat i Jarov .
V případě, že ty tři koně navíc byly dány závadou na autě/ org jsem neměřil/, tak to opět nepotvrzuje DP teorii o tom, že nová auta není třeba kontrolovat , či diagnostikovat.
Graf dám na Ulozto http://ulozto.cz/xfZT3W2b/mtm-jpg
Korekce na max a v DIN, slabší je první verze a více po nastavení na max v DE.
To Vici , nevím jak souvisí budíky s krabičkama , ale když jsi to už narazil, je to už 12 let co jsem se zabýval budíky.
A to v době kdy na to nebyly žádné kablíky, kdy neexistovalo zřejmě ani toto fórum a kluci jako ty močili ještě do plínek.
Na internetu nic nebylo, a nezbývalo než na všechno přijít sám.
Naftové budíky se do 300 nevyráběly a ani tvoje auto nejede víc jak 250.
Do těchto km, ukazují budíky prakticky stejně. Bohužel ani já neměl Golfa který by takto rychle jezdil, tudíž jsem přepis neměl jak odzkoušet.
Dále je to už jedno a větší odchylka vzniká už jen díky tolerančnímu rozptylu VW. Budíky jsou vždy navrženy tak aby ukazovaly více než je skutečná rychlost.
Navíc se opět cpeš do něčeho, čemu nerozumíš, ostatně jako hodnně ostatních. Myslím, že už jsi někde kritizoval zda umím , či neumím brzdit.
Kup si brzdu a zkoušej. Stejně tak pokud jsi vyřešil budíky, tak OK, ale už trošku pozdě.
To sub3zero.. Zatím řeším kde vůbec tyto jednotky sehnat levněji než nové.
Těžko budu zkoušet na autě zákazníka. Ale radši přiznám, že neumím než dát někomu na auto jakoukoliv škatulku.
Krabičky které jsem brzdil byly od ISR, takže předpokládám, že když k nim byla i faktura, že se opravdu jednalo o MTM.
Krabičky se dobře montují a kasa cink, hlavně , že zákazník zaplatí.
Navíc, žádná krabička nemá samostatný diagnostický výstup takže v autě pořád načteš pouze orig. data. Jaká je tedy zpětná kontrola.
Navíc cena versus výkon je hodně nadsazená i kdyby škatule byla od pána boha. A to ještě záleží na korektnosti brždění.
Pokud někdo máte tuto úpravu rád odbrzdím , dá se porovnat i Jarov .
V případě, že ty tři koně navíc byly dány závadou na autě/ org jsem neměřil/, tak to opět nepotvrzuje DP teorii o tom, že nová auta není třeba kontrolovat , či diagnostikovat.
Graf dám na Ulozto http://ulozto.cz/xfZT3W2b/mtm-jpg
Korekce na max a v DIN, slabší je první verze a více po nastavení na max v DE.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
V tomto ti davam uplne za pravdu, ale to je asi tak fakt jediny padny argument. Reeshu osobne nepoznam, rovnako ani teba, ale nie som taky naivny aby som si myslel ze ked pride zakaznik s obnosom penazi a je ochotny ich investovat - a niekto ma moznost mu ponuknut CANtronic modul od MTM (s patricnou reseller marzou samozrejme) ze tak z moralnych dovodov neurobi. Tato dzentlmenska doba je uz davno prec - ak vobec niekedy bola - hovori sa tomu orientacia na (prianie) zakaznikaMotorpower píše:Krabičky se dobře montují a kasa cink, hlavně , že zákazník zaplatí.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tak já si taky přileju
, já si ty doby kdy se tu odsuzovali nalejvači a "powerboxy" taky pamatuju to tu nikdo popřít nemůže, já mám v okolí dva kamarády a jeden patří k čipforu, druhej zapřísáhlej dieselpowerák já moravia tuning a neděláme takový divadlo jako vy tady
tímto je pozdravuju a doufám že mi neplivou do kafe když mi ho dělaj
, de-fakto se dá souhlasit s oběma názory každý má v něčem pravdu ale je fakt že řeči o vývoji atd se už poslouchat nedaj
, v mém okolí jezdí několik upravených aut od DP a taky hulí jako auta všech úpravců
,co se týká MTM já už viděl pár aut od této firmy mrtvý na turbo takže bych řekl že i mistr tesař se někdy utne
.
PS: halooo Foreste co je s tebou, chtělo by to abys si toto forum udělal zase zábavnější :-
PS: halooo Foreste co je s tebou, chtělo by to abys si toto forum udělal zase zábavnější :-
Karlovy Vary
moravia-tuning.cz
moravia-tuning.cz
Diskuze nás běžných lidí (uživatelů, zákazníků) je jedna věc, ovšem bohužel se do toho tady stále častěji míchá snaha o finanční prospěch některých firem se stejným zaměřením. Z některých příspěvků je to cítit a to tak že velmi
Ten box jsem ve své octě taky zkoušel a zkouším a rozhodně ten nárůst min 20PS tam je. Box jako takový také není můj šálek kávy, ale funguje a už se těším, až bude zvládnutá úprava těchto jednotek. U jednotek tohoto typu, kde je vyřešená zpětná vazba do ECU (lambda, EGT...) už ten box je v zásadě zpětně kontrolován a poškození motoru podle mě nehrozí.
Ten box jsem ve své octě taky zkoušel a zkouším a rozhodně ten nárůst min 20PS tam je. Box jako takový také není můj šálek kávy, ale funguje a už se těším, až bude zvládnutá úprava těchto jednotek. U jednotek tohoto typu, kde je vyřešená zpětná vazba do ECU (lambda, EGT...) už ten box je v zásadě zpětně kontrolován a poškození motoru podle mě nehrozí.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ackoliv na to nemam absolutne cas, citim zbytky potreby zareagovat.
Predesilam, ze jakozto jeden z nejspis mala jsem mel moznost vyzkouset jak ucinky powerboxu tak i chipu (od firmy MaxTDI), ba co vic s moznosti volby jednotlivych rezimu i spolecne, kdy jsem mel v aute jiz v roce 2004 prepinatelny chip a vypinatelny powerbox. Tento se stal nasledne i osudnym pro jedno turbodmychadlo, takze mohu s ne prilis velkou pychou sdelit, ze jsem byl jednim z odpurcu naprostym pravem, ktere mi nelze odeprit.
Nicmene k tematu si dovolim jedno vystizne: "vyvoj nezastavis". Aneb, co jsme pred lety ani nedoufali je dnes beznou praxi. Je treba si uvedomit, ze technologicky vyvoj ma dopad nejen na velikost a dostupnost ale i cenu. Staci se rozvzpomenout na dobu, kdy pro nektere bylo prekonani 200k hranice (bez aditiv) na 1,9 8V na urovni sci-fi. V soucasne dobe je to povazovano temer za pomyslnou minimalni hranici a jsou znamy i aplikace, kdy byla tato hranice o polovinu prekonana.
Dovolim si smele predpokladat, ze ani v nejmensim nelze srovnavat powerboxy z dob, kdy jsme je systematicky a pravem pomlouvali s nekterymi, ktere jsou nyni k dispozici (tim chci rict, ze nelze pausalizovat, ze novodobe jsou vsechny bezpecne). Jiz v dobe, kdy moje auto disponovalo vyse jmenovanym powerboxem me Richard upozornoval, ze dokud neni powerbox vybaven zpetnou vazbou, nemuze byt o serioznim navysovani koni ani rec a je dost pravdepodobne, ze pokud je od takoveho zarizeni pozadovano vyssi navyseni vykonu, je pravdepodobne, ze dojde k selhani HW v aute (coz se nasledne prokazalo jako pravdive).
Osobne se priznam, ze se mi myslenka powerboxu (budeme-li tak novodobou "chytrou" externi ridici jednotku nazyvat) take nezamlouva ale vzhledem k tomu, ze Richarda znam dost a dostatecne dlouho, dovolim si s jistotou tvrdit, ze nezastavam nazor, ze by byl ochoten prodavat neco, o cem by nebyl presvedcen, ze je kvalitni. Abych toto presvedceni podporil argumenty, dovolim si zminit fakt, ze doposud nenabizi oficialne ladeni automobilu vybavenych turbodmychadly s elektronickou regulaci ktere tyto nemaji v serii a to ackoli ma toto odzkousene jak v Audi 2,0 16V (uzivatel Aulik) tak v dalsich projektech s 1,9TDI PD 8V a hlavne diky tomu se mu podarilo plne zprovoznit G2 2,0 CR s plne elektronicky regulovanym a kontrolovanym twinturbem. Duvod je z meho subjektivniho nazoru prosty - vnitrne neni zcela presvedcen (90 % je pro Richarda malo, kdo Richarda zna, vi, ze se jedna az o puntikarskeho perfekcionistu), ze uplynula dostatecne doba (uzivani v provozu u dobrovolniku-testeru ale hlavne v jeho dilne) na to, aby mohl tento produkt oficialne uvest na trh a se 100% jistotou prodavat ... a to navzdory faktu, ze se prozatim zadne negativni dopady, chyby ci zavady (co je mi znamo) neprojevily. Tim chci rict, ze zatimco nekteri by to jiz davno dealovali jako o zivot, on to proste nepusti.
Jinymi slovy, i ja, "zaprisahly a zkuseny odpurce powerboxu" bych po osobnim ujisteni Richarda nemel jakykoliv problem si jim doporuceny powerbox do auta nechat nainstalovat. Tim samozrejme netvrdim, ze bych ho uprednostnil pred chipem - ten budu vzdy volit jako primarni zdroj navyseny vykonu. Bohuzel, nastava doba, kdy tato moznost bude stale mene k dispozici.
:
1) Ti, kteri by tento prispevek snad povazovali za "prihrivani si polivcicky" nebo jiny prospecharsky cin mohou pocitat s tim, ze se hluboce myli, nebot kdo me opravdu zna, tak vi, ze bych se nikdy nepostavil za vec, o ktere bych jen sebemin pochyboval a to i bez jakehokoliv naroku na reciprocitu nebot mi cini vnitrni radost doporucit dobrym lidem kvalitu (stejne tak je varovat pred pochybnou kvalitou).
2) Na forum nemam cas nebot jsem zahlcen praci a nerad delam neco polovicate. Z tohoto duvodu neprispivam a nereaguji nez abych reagoval castecne, nevystizne ci polovicate a byl nasledne upozornovan na to, ze by bylo vhodne neco doplnit nebo nekde reagovat na odpoved (coz me mrzi, nebot dluzim tomuto foru jednu zasadni reakci, nicmene ta vyzaduje takovou pozornost, kterou bohuzel prozatim nemohu nabidnout). Nezridka se mi nedari ani reagovat na soukrome zpravy coz me samozrejme mrzi. Na zaklade tohoto prohlaseni moje reakce a prispevky prosim neocekavejte.
Predem dekuji za projevene pochopeni.
Predesilam, ze jakozto jeden z nejspis mala jsem mel moznost vyzkouset jak ucinky powerboxu tak i chipu (od firmy MaxTDI), ba co vic s moznosti volby jednotlivych rezimu i spolecne, kdy jsem mel v aute jiz v roce 2004 prepinatelny chip a vypinatelny powerbox. Tento se stal nasledne i osudnym pro jedno turbodmychadlo, takze mohu s ne prilis velkou pychou sdelit, ze jsem byl jednim z odpurcu naprostym pravem, ktere mi nelze odeprit.
Nicmene k tematu si dovolim jedno vystizne: "vyvoj nezastavis". Aneb, co jsme pred lety ani nedoufali je dnes beznou praxi. Je treba si uvedomit, ze technologicky vyvoj ma dopad nejen na velikost a dostupnost ale i cenu. Staci se rozvzpomenout na dobu, kdy pro nektere bylo prekonani 200k hranice (bez aditiv) na 1,9 8V na urovni sci-fi. V soucasne dobe je to povazovano temer za pomyslnou minimalni hranici a jsou znamy i aplikace, kdy byla tato hranice o polovinu prekonana.
Dovolim si smele predpokladat, ze ani v nejmensim nelze srovnavat powerboxy z dob, kdy jsme je systematicky a pravem pomlouvali s nekterymi, ktere jsou nyni k dispozici (tim chci rict, ze nelze pausalizovat, ze novodobe jsou vsechny bezpecne). Jiz v dobe, kdy moje auto disponovalo vyse jmenovanym powerboxem me Richard upozornoval, ze dokud neni powerbox vybaven zpetnou vazbou, nemuze byt o serioznim navysovani koni ani rec a je dost pravdepodobne, ze pokud je od takoveho zarizeni pozadovano vyssi navyseni vykonu, je pravdepodobne, ze dojde k selhani HW v aute (coz se nasledne prokazalo jako pravdive).
Osobne se priznam, ze se mi myslenka powerboxu (budeme-li tak novodobou "chytrou" externi ridici jednotku nazyvat) take nezamlouva ale vzhledem k tomu, ze Richarda znam dost a dostatecne dlouho, dovolim si s jistotou tvrdit, ze nezastavam nazor, ze by byl ochoten prodavat neco, o cem by nebyl presvedcen, ze je kvalitni. Abych toto presvedceni podporil argumenty, dovolim si zminit fakt, ze doposud nenabizi oficialne ladeni automobilu vybavenych turbodmychadly s elektronickou regulaci ktere tyto nemaji v serii a to ackoli ma toto odzkousene jak v Audi 2,0 16V (uzivatel Aulik) tak v dalsich projektech s 1,9TDI PD 8V a hlavne diky tomu se mu podarilo plne zprovoznit G2 2,0 CR s plne elektronicky regulovanym a kontrolovanym twinturbem. Duvod je z meho subjektivniho nazoru prosty - vnitrne neni zcela presvedcen (90 % je pro Richarda malo, kdo Richarda zna, vi, ze se jedna az o puntikarskeho perfekcionistu), ze uplynula dostatecne doba (uzivani v provozu u dobrovolniku-testeru ale hlavne v jeho dilne) na to, aby mohl tento produkt oficialne uvest na trh a se 100% jistotou prodavat ... a to navzdory faktu, ze se prozatim zadne negativni dopady, chyby ci zavady (co je mi znamo) neprojevily. Tim chci rict, ze zatimco nekteri by to jiz davno dealovali jako o zivot, on to proste nepusti.
Jinymi slovy, i ja, "zaprisahly a zkuseny odpurce powerboxu" bych po osobnim ujisteni Richarda nemel jakykoliv problem si jim doporuceny powerbox do auta nechat nainstalovat. Tim samozrejme netvrdim, ze bych ho uprednostnil pred chipem - ten budu vzdy volit jako primarni zdroj navyseny vykonu. Bohuzel, nastava doba, kdy tato moznost bude stale mene k dispozici.
1) Ti, kteri by tento prispevek snad povazovali za "prihrivani si polivcicky" nebo jiny prospecharsky cin mohou pocitat s tim, ze se hluboce myli, nebot kdo me opravdu zna, tak vi, ze bych se nikdy nepostavil za vec, o ktere bych jen sebemin pochyboval a to i bez jakehokoliv naroku na reciprocitu nebot mi cini vnitrni radost doporucit dobrym lidem kvalitu (stejne tak je varovat pred pochybnou kvalitou).
2) Na forum nemam cas nebot jsem zahlcen praci a nerad delam neco polovicate. Z tohoto duvodu neprispivam a nereaguji nez abych reagoval castecne, nevystizne ci polovicate a byl nasledne upozornovan na to, ze by bylo vhodne neco doplnit nebo nekde reagovat na odpoved (coz me mrzi, nebot dluzim tomuto foru jednu zasadni reakci, nicmene ta vyzaduje takovou pozornost, kterou bohuzel prozatim nemohu nabidnout). Nezridka se mi nedari ani reagovat na soukrome zpravy coz me samozrejme mrzi. Na zaklade tohoto prohlaseni moje reakce a prispevky prosim neocekavejte.
Predem dekuji za projevene pochopeni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
http://www.youtube.com/watch?v=cwpiywIpTp0peug píše: PS: halooo Foreste co je s tebou, chtělo by to abys si toto forum udělal zase zábavnější :-
:-@