Stránka 3 z 3
Napsal: 27 srp 2014, 20:35
od slovacek.milos
nechodím do etky co jsem pochopil je to převodovka z A3,dej sem kod toho starteru s 13 zuby
Napsal: 27 srp 2014, 20:48
od creater
Napsal: 27 srp 2014, 21:01
od roman1648
tak pokud je to tak tak jsi na to kápl asi ne ??
Napsal: 27 srp 2014, 21:11
od creater
No já už nevím teď, s původním starterem, který měl 11 zubů to dělalo bordel menší a zuby na setrváku nebyly vubec poškozený, pak se koupil nový, který má zubů 10 a bordel to dělalo větší a po třech dnech už nešla skoro nastartovat a zuby jsou viditelně poškozené a když jsme poprvé ten původní vyndali aby se zkontrolovaly ty zuby a dal se zpátky, tak byl ten zvuk jiný, což by odpovídalo, že v přirubě "kloktal" a dali jsme ho tam v jiný poloze...
No když ten starter stojí víc než použitá převodovka co tam má správně být...

Napsal: 27 srp 2014, 21:15
od roman1648
no pokud už máš starter koupenej novej, sežeň správnou převodovku a tu tvoji prodej, nebo se zkus na vrakáči domluvit na výměně kus/kus/doplatek na kafe..
Napsal: 27 srp 2014, 21:20
od creater
Jojo, tohle mě napadlo

jen jestli to tak je opravdu, už se motam trochu v kruhu startérů a skříní

a jestli opravdu ta skříň LNZ je fakt zrovna na start stop a má jinou díru na starter, tak je to náhoda jako prase

Napsal: 27 srp 2014, 21:25
od roman1648
tak příruba té převodovky musí být stejná že, jinak by to nešlo na blok,jen ta díra na starter je asi jakoby víc vytažená ven
zkus tam našroubovat starter a oměřit třeba i metrem ( líp velkou šuplerou ) vzdálenost třeba ke hřídeli nebo k některý díře na obvoďák, to stejný pak na "správný převodovce"
mělo by to hodit rozdíl v řádu milimetrů
jinak nevim no jak to zprubovat sofistikovaně
hele příští týden budu dělat spojku na BKD tak leda bys to přijel omrknout? ale to máš asi z ruky...
Napsal: 27 srp 2014, 21:32
od creater
Radši ji nedělej hele

jojo, příruba na motor je stejná, jen bude asi jiná díra na starter

tam pujde nevim o 2-3mm kdyz tenhle nový starter má průměr 76mm toho osazení co jde do převodovky a ten 13ti zubovej 79mm. Já doufam, že příští týden už to budu mit dávno hotový, jinak mi hrábne

a automedik nebo kdo prodává repasovaný skříně a tahle LNZ je o 3 tisíce dražší než ta co tam má být, tak tam rozdíl někde musí být

Napsal: 27 srp 2014, 21:36
od roman1648
tak dej pak vědět jak jsi dopadl a kde byl zakopanej kočkopes
přeju hodně zdaru

Napsal: 27 srp 2014, 21:39
od creater
Jasan, stejně děkuji za rady

Napsal: 28 srp 2014, 10:46
od slovacek.milos
když posvítíš na zuby věnce tak by to mělo být lupou na zubech vidět jestli chce starter k motoru nebo do středu ne?
Napsal: 28 srp 2014, 11:07
od creater
Převodovka kod LNZ alespoň ta co je v tom autě, je opravdu pro start-stop system, a už mě mělo varovat, že v ní starter "kloktá" takže se někdy trefila poloha, kdy zvuk nebyl tolik hrozivej.. tahle převodovka má průměr otvoru na starter 79mm a klasickej je 76mm a zřejmě i jiná poloha a nahrubo měřený na osu starteru je tam rozdíl 4-5mm. Takže sháním převodovku, co tam patří

Napsal: 29 srp 2014, 17:59
od creater
převodovka vyměněna a je po problému

děkuji všem za rady

Napsal: 29 srp 2014, 19:18
od roman1648
super
