Stránka 3 z 4
Napsal: 08 čer 2015, 20:54
od pavska
A ještě jeden dotaz nemohl by to dělát hlavní brzdový válec ? Může taky tvrdnout když na to rychle za sebou zašlápnu ? Nebo se pouze propadá že propouští a tím je k. o ?
Napsal: 03 srp 2015, 22:49
od caly
Napsal: 15 pro 2017, 09:08
od josef.d
Zdravím,ted´řeším taky tento problém. Na podtlakovce jsem naměřil -0,4 atm na volnoběh.Když jednou sešlápnu,tak je to hned na nule.Trvá to asi 4-5 vteřin,než se to ustálí zas na těch -0,4 atm.Myslíte,že je tandem ko?Je to vw passat 3c 2.0 103kw motor bkp r.v.2006.
Napsal: 15 pro 2017, 11:08
od dury2
Zkontroluj curo na tandemu, pak těsnost vedení podtlku a když nic tak tandem K.Om 0,4 ke strasne málo. Musí to spatne brzdit a bide i opožděna reakce turba, protoze je ovladane podtlakem.
Napsal: 15 pro 2017, 12:19
od josef.d
Nevím,co je curo,ale asi je to ten nátrubek,u toho jsem to taky měřil a je tam stejný podtlak 0,4 atm.Tandem už mám objednaný,tak určitě dám pak vědět.
Napsal: 15 pro 2017, 12:24
od standa123
josef.d píše:Nevím,co je curo,ale asi je to ten nátrubek,u toho jsem to taky měřil a je tam stejný podtlak 0,4 atm.Tandem už mám objednaný,tak určitě dám pak vědět.
on myslí abys zkontroloval jestli tam není vůle......prostě jestli se nevyklá.....pak tím muze utíkat podtlak

Napsal: 15 pro 2017, 12:59
od josef.d
Tak ten je už konstruovaný napevno,tam už žádná vůle není.

Napsal: 16 pro 2017, 10:05
od josef.d
Tak tandem už je vyměněný a auto už brzdí ,jako fík .Jen tak pro zajímavost jsem změřil podtlak na tom novém tandemu a ukazovalo mi to -0,85atm,což je fakt velký rozdíl.
Napsal: 17 pro 2017, 21:40
od dury2
No vidíš, a jajkou tomá teď odezvu na plyn v nízkých otáčkách?
Napsal: 18 pro 2017, 10:23
od josef.d
auto není moje,předtím jsem ho zkoušel jen na dvoře ,ale o chování výkonu motoru se pán nezmińoval.
Napsal: 09 čer 2020, 10:52
od Pajda077
Servus mistři...Octavia 1 moje Alh Problém s výkonem... Už několik měsíců. ..vsak někteří ví 😃. ...Da se otestovat podtlakem přímo samotný posilovač? Vytáhnu hadici od vývěvy a přes tu pruchodku vytvořím podtlak vakuovou pumpou s budíkem ..akorát nevím jak zredukuji na takový průměr....Chci to udělat protoze ráno mam brzdu tvrdou....nedrží podtlak do rána....Mam podezření na tu gumičku v posilovači ale nevím jak ji odzkoušet...
Napsal: 09 čer 2020, 17:15
od jericho-3
Už to tady psali, je to okolo minus atmosféry, tak si balonkem nebo podtlakovkou nasaj a nech to do rána, ale i kdyby to ušlo , což je běžné, tak ráno dej nohu na brzdu a motor natoč, jak chytne ,tak se musi pedál o kus propadnout. A když chcípneš motor, měl by jsi při zabrždění , tak 2-3 krát za sebou ještě cítit, že posilovač posiluje..Pokud ne, je vakuopumpa v háji, nebo to někde utíká , popřípadě je posilovač děravý..
Napsal: 09 čer 2020, 17:59
od Pajda077
To se propoadne ale když budu stát z kopce tak než natočím tak nezabrzdím...když jsem udělal po startu podtlak 0,9 tak když ho zdechnu tak do půl hodiny podtlak zmizí na nulu.... hadici teď mám doma a zkouším jí společně s novou co mám do rezervy... drží podtlak jak blázen obě dvě...a když jsem vyndával hadici z posilovače tak po 5 minutách po zdechnutí motoru z posilovače tak tam byl podtlak jak blázen...vystřelil z posilovače ...
Napsal: 20 led 2021, 10:43
od Romaneek
Zdravím,
Připojím se s dotazem.
Golf MK4 ASZ, tandem mám s tím šroubovaným nátrubkem.
Řeším ko baňku na turbu a při měření podtlaku přímo na tom plastovým
výstupu co je na plastové trubce do posilovače mám na volnoběh -0,7.
Čtu, že má být -0,9.
Auto brzdí dle mě normálně tedy stále stejně, ale to jsem si možná zvykl.
Tak nevím jak moc to řešit :-/
Jde případně tandem nějak repasovat?
Díky za odpověď Roman..
Napsal: 21 led 2021, 09:04
od dury2
0,7 je tak na hraně, ale na ty roky, co ta auta mají, je to běžné. Jestli tam ten podtlak máš hned po nastartování a bez přidání plynu, bude to ještě postačující (samozřejmě brzdit jako za mlada to nebude).
Já to řeším tak, že 0,8 je u těhlech veteránů krásné a u 0,6 tandem měním.