Topová vačka z AJM v ASZ prostě NEFUNGUJE ......
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak dnes se opět ladilo.
Rozvody na přípravky, vstřiky nastaveny na 180* , synchronizace na 0.
V kanalé 13 se poté docela dost srovnaly korekce na vstřikách, ovšem palubní PC nyní při zahřátém motoru bez spotřebičů ukazuje 0,9 - 1,0 litr na hodinu. No dotankoval jsem nádrž do plna vynuloval počítadlo km a uvidíme jaká bude realita. Každopádně se zdá , že motor běží o něce lépe a řekl bych, že i lépe jede, možná je to placebo efekt , uvidíme kolik km najedu na nádrž.

Rozvody na přípravky, vstřiky nastaveny na 180* , synchronizace na 0.
V kanalé 13 se poté docela dost srovnaly korekce na vstřikách, ovšem palubní PC nyní při zahřátém motoru bez spotřebičů ukazuje 0,9 - 1,0 litr na hodinu. No dotankoval jsem nádrž do plna vynuloval počítadlo km a uvidíme jaká bude realita. Každopádně se zdá , že motor běží o něce lépe a řekl bych, že i lépe jede, možná je to placebo efekt , uvidíme kolik km najedu na nádrž.

Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
Už se to tady probíralo, přece když dáte rozvody na přípravky, tak proč proboha to potom rozhodíte tím, že se honíte za nějakou nesmyslnou synchronizací vačka x klika na nulu??? Ta info je u PD hlavně pro start, aby to rychleji čaplo, jinak podstatná je jen informace od kliky, info od vačky je pro běh motoru nedůležitá. Takže nastavit jen na správný přípravky a znova otestovat.MarfyE34 píše:Tak dnes se opět ladilo.
Rozvody na přípravky, vstřiky nastaveny na 180* , synchronizace na 0.
Výrobcovia a predajcovia si naučili servisy na druhovýrobné diely...tak ked pride diel ako vačka na PD..ktorý vždy robí bordel, všetci sú z toho na prášky a nechápu ako taká dobrá FEBI vačka za 200€ môže nefungovať!!! No a dalšia vec, 50%? 70% ludi? im to nevadi ze auto nema vykon....jazdi? jazdi...Huml píše:PD s vackou zije i umira, pokud se neresilo opravdu nic jinyho, tak je to vackou a nejspis nebyla origo, kazdej si tim musi projit sam
Niekto s tým prišiel a všetci sa idú pototo za 0°...Rayx píše:Takže nastavit jen na správný přípravky a znova otestovat.
nikdy v živote som na novom rozvode nerobil dodatočné nastavenie. Ako som vravel, pri novom remeni a spravnom postupe montaže maš + - 0,5°. A správne ako vravíš, snimač vačky u PD je pre chod motora NEPODSTATNY!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
