Topová vačka z AJM v ASZ prostě NEFUNGUJE ......

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Měl jsem možnost porovnat doma vačku origo jetou a febi druhoška - nová. Měřil jsem to obyč mikrometrem a digit posuvkou a rozdíl byl znatelný, febi měla skoro rozměry jako moje ojetá vačka. A jak tu většina zkušených radí jedině origo vačku tak mají pravdu, ale jak je na tom kolbenshmidt to nevím
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

febi je sunt....auta citelne stracaju vykon po montazi febi. viac krat som to zazil...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Jasný já dal origo ale jen píší že sem mohl obě porovnat a rozdíl byl vidět na první pohled i ve zpracování
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tak dnes se opět ladilo.
Rozvody na přípravky, vstřiky nastaveny na 180* , synchronizace na 0.

V kanalé 13 se poté docela dost srovnaly korekce na vstřikách, ovšem palubní PC nyní při zahřátém motoru bez spotřebičů ukazuje 0,9 - 1,0 litr na hodinu. No dotankoval jsem nádrž do plna vynuloval počítadlo km a uvidíme jaká bude realita. Každopádně se zdá , že motor běží o něce lépe a řekl bych, že i lépe jede, možná je to placebo efekt , uvidíme kolik km najedu na nádrž.

Obrázek
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

kanal 23?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Kanál 23 jsem samozřejmě zapoměl vyfotit kurva ale hodnoty jsou kolem 30-40.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

PD s vackou zije i umira, pokud se neresilo opravdu nic jinyho, tak je to vackou a nejspis nebyla origo, kazdej si tim musi projit sam
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě by jen zajímalo, proč druhovýrobce udělá vačku, která je mimo rozměr originálu jak bylo psáno nahoře, dyť je to zmařená práce pro lidi okolo :(
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

No jo, ale to co tam je teď, se opravdu tváří jako origo vačka !
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

To bude ten problem, ze se tak tvari
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4303
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

já dal ET litinu a taky to nejni úplně to co bych chtěl ale dal jsem vstřiky na 225 :(
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

MarfyE34 píše:Tak dnes se opět ladilo.
Rozvody na přípravky, vstřiky nastaveny na 180* , synchronizace na 0.
Už se to tady probíralo, přece když dáte rozvody na přípravky, tak proč proboha to potom rozhodíte tím, že se honíte za nějakou nesmyslnou synchronizací vačka x klika na nulu??? Ta info je u PD hlavně pro start, aby to rychleji čaplo, jinak podstatná je jen informace od kliky, info od vačky je pro běh motoru nedůležitá. Takže nastavit jen na správný přípravky a znova otestovat.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Huml píše:PD s vackou zije i umira, pokud se neresilo opravdu nic jinyho, tak je to vackou a nejspis nebyla origo, kazdej si tim musi projit sam
Výrobcovia a predajcovia si naučili servisy na druhovýrobné diely...tak ked pride diel ako vačka na PD..ktorý vždy robí bordel, všetci sú z toho na prášky a nechápu ako taká dobrá FEBI vačka za 200€ môže nefungovať!!! No a dalšia vec, 50%? 70% ludi? im to nevadi ze auto nema vykon....jazdi? jazdi...
Rayx píše:Takže nastavit jen na správný přípravky a znova otestovat.
Niekto s tým prišiel a všetci sa idú pototo za 0°...

nikdy v živote som na novom rozvode nerobil dodatočné nastavenie. Ako som vravel, pri novom remeni a spravnom postupe montaže maš + - 0,5°. A správne ako vravíš, snimač vačky u PD je pre chod motora NEPODSTATNY!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Obrázek

Jiné číslo na origo vačce jsem nenašel je z 96kw PD
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 963
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

pavska píše:Obrázek

Jiné číslo na origo vačce jsem nenašel je z 96kw PD
A je to origo vačka?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“