Stránka 3 z 5

Napsal: 29 říj 2017, 21:33
od pavska
Měl jsem možnost porovnat doma vačku origo jetou a febi druhoška - nová. Měřil jsem to obyč mikrometrem a digit posuvkou a rozdíl byl znatelný, febi měla skoro rozměry jako moje ojetá vačka. A jak tu většina zkušených radí jedině origo vačku tak mají pravdu, ale jak je na tom kolbenshmidt to nevím

Napsal: 29 říj 2017, 21:35
od octaviask
febi je sunt....auta citelne stracaju vykon po montazi febi. viac krat som to zazil...

Napsal: 29 říj 2017, 21:37
od pavska
Jasný já dal origo ale jen píší že sem mohl obě porovnat a rozdíl byl vidět na první pohled i ve zpracování

Napsal: 31 říj 2017, 19:43
od MarfyE34
Tak dnes se opět ladilo.
Rozvody na přípravky, vstřiky nastaveny na 180* , synchronizace na 0.

V kanalé 13 se poté docela dost srovnaly korekce na vstřikách, ovšem palubní PC nyní při zahřátém motoru bez spotřebičů ukazuje 0,9 - 1,0 litr na hodinu. No dotankoval jsem nádrž do plna vynuloval počítadlo km a uvidíme jaká bude realita. Každopádně se zdá , že motor běží o něce lépe a řekl bych, že i lépe jede, možná je to placebo efekt , uvidíme kolik km najedu na nádrž.

Obrázek

Napsal: 31 říj 2017, 20:45
od octaviask
kanal 23?

Napsal: 31 říj 2017, 20:57
od MarfyE34
Kanál 23 jsem samozřejmě zapoměl vyfotit kurva ale hodnoty jsou kolem 30-40.

Napsal: 31 říj 2017, 21:00
od Huml
PD s vackou zije i umira, pokud se neresilo opravdu nic jinyho, tak je to vackou a nejspis nebyla origo, kazdej si tim musi projit sam

Napsal: 31 říj 2017, 21:07
od Tomas.cz
Mě by jen zajímalo, proč druhovýrobce udělá vačku, která je mimo rozměr originálu jak bylo psáno nahoře, dyť je to zmařená práce pro lidi okolo :(

Napsal: 31 říj 2017, 21:10
od MarfyE34
No jo, ale to co tam je teď, se opravdu tváří jako origo vačka !

Napsal: 31 říj 2017, 21:26
od Huml
To bude ten problem, ze se tak tvari

Napsal: 31 říj 2017, 22:41
od Jarda S.
já dal ET litinu a taky to nejni úplně to co bych chtěl ale dal jsem vstřiky na 225 :(

Napsal: 01 lis 2017, 07:52
od Rayx
MarfyE34 píše:Tak dnes se opět ladilo.
Rozvody na přípravky, vstřiky nastaveny na 180* , synchronizace na 0.
Už se to tady probíralo, přece když dáte rozvody na přípravky, tak proč proboha to potom rozhodíte tím, že se honíte za nějakou nesmyslnou synchronizací vačka x klika na nulu??? Ta info je u PD hlavně pro start, aby to rychleji čaplo, jinak podstatná je jen informace od kliky, info od vačky je pro běh motoru nedůležitá. Takže nastavit jen na správný přípravky a znova otestovat.

Napsal: 01 lis 2017, 13:07
od octaviask
Huml píše:PD s vackou zije i umira, pokud se neresilo opravdu nic jinyho, tak je to vackou a nejspis nebyla origo, kazdej si tim musi projit sam
Výrobcovia a predajcovia si naučili servisy na druhovýrobné diely...tak ked pride diel ako vačka na PD..ktorý vždy robí bordel, všetci sú z toho na prášky a nechápu ako taká dobrá FEBI vačka za 200€ môže nefungovať!!! No a dalšia vec, 50%? 70% ludi? im to nevadi ze auto nema vykon....jazdi? jazdi...
Rayx píše:Takže nastavit jen na správný přípravky a znova otestovat.
Niekto s tým prišiel a všetci sa idú pototo za 0°...

nikdy v živote som na novom rozvode nerobil dodatočné nastavenie. Ako som vravel, pri novom remeni a spravnom postupe montaže maš + - 0,5°. A správne ako vravíš, snimač vačky u PD je pre chod motora NEPODSTATNY!!!

Napsal: 01 lis 2017, 15:56
od pavska
Obrázek

Jiné číslo na origo vačce jsem nenašel je z 96kw PD

Napsal: 01 lis 2017, 21:04
od trhac
pavska píše:Obrázek

Jiné číslo na origo vačce jsem nenašel je z 96kw PD
A je to origo vačka?