
ano za 30€ to mas na komplet nové


povedia ti to čo sa opýtaš...čakať budeš kolko bude treba. ako spravne podotkol TDitech...EPSiek na toto je málo a roboty majú na mesiac dopredu.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kludne to rozveď, mne pripada teoria v poriadkuTDI tech píše:Dovolim si oponovat vasej teorii o netesnosti vstrekov konkretne ovladacieho el. mag. ventilu. Musite si uvedomit ako vstrekuje PDcko ( nemienim to tu teraz vysvetlovat ). Napisem iba tolko ze funguje ( vstrekuje ) to presne opacne ako CRko. Takze ta teoria ( ten test netesnosti ) plati pre CR, ale rozhodne nieje aplikovatelna na PD z principu jeho cinnosti
Kód: Vybrat vše
https://www.ulozto.cz/!9i7ujtoE/36-fabia-tdi-pd-pdf
Kód: Vybrat vše
https://www.ulozto.cz/!vQNPpYBbB/52-skoda-fabia-motor-1-4l-tdi-3valec-se-systemem-vstrikovani-cerpadlo-tryska-pdf
Tipuju, že to souvisí a tam je třeba hledat, co to bylo a čím bylo nahrazenofrantisek28 píše:
Ale ten biely dym ma teraz dostal. Este predtym tesne, nez to zaclo dymit, tak som mal problem s hodne dlhym startom, no za to mohla jedna hadicka za tandemom, ktora bola spuchrela a zalamovalo ju. Po vymene starty v poriadku.
A moze zly vstrek aj vydavat tuhe kovove zvuky ?TDI tech píše:to stanox / rayx: PD vstrekuje tak ze zatvory prepad. To znamena ze pokial je el. mag. / prip. piezo ventil deaktivovany cely vstrekovaci cyklus ( vstrekovaciu davku paliva ) vstrekne do prepadu. Ked RJ aktivuje ventil ten vystrci supatko a upcha prepadovy kanal. Tym prudko narastie tlak paliva ktory pretlaci pridrznu pruzinu ihly vstrekovacej dyzy a dojde k vstreknutiu paliva. Este sa vratim k tej aktivacii. Ked vytlaci supatko tak vplyvom rychlosti pohybu, tlaku atd ma supatko zakmita a tento pohyb spatne naindukuje malinke napatie, ktore je oznacene ako BIP a funguje ako spatna vazba pre RJ o zaciatku vstrekovania ( uholu vstreku ) . Z toho vypliva, ze pokial by samotny el. mag. ventil vykazoval znamky netesnossti, tak do spalovacej komory sa ziadne palivo samovolne nedostane, max. sa moze dostat dnu do motora, ale nie do valca. Pokial by netesnili sedla vstrekovacov tak vtedy stecie palivo z okolia vstreku dnu do valca ( spalovacej komory ). Osobne som uz takyto problem riesil. Boli praskliny na halave v okoli dyzy a cez nich padala nafta. Studeny start bol tragedia. Motor dlho tocil a po naskoceni cmudil na bielo.
Tohle by ale mohlo odhalit změření komprese, za studena i tepla. A jistě by se projevilo také na korekcích, ten válec by byl slabší a korekce by byla do plusu. I změření tlaku na tandemu by něco napovědělo.TDI tech píše:Boli praskliny na halave v okoli dyzy a cez nich padala nafta. Studeny start bol tragedia. Motor dlho tocil a po naskoceni cmudil na bielo.