Stránka 3 z 3

Napsal: 25 říj 2018, 15:00
od Forest
@zero1724: Nenarazim na toto tema (je v poradku se slusne zeptat kdyz clovek nevi), ale staci "zakopnout" obcas o tvoje prispevky a kazdy rozumny clovek pochopi proc jsem se uchylil k vyse uvedenemu jednani.

Vidis, pro nekoho "lezeni do prdele", pro znaleho prosty projev slusneho chovani. Jsme si vzajemne prospesni a hlavne, ja si ho vazim, protoze s nim se da diskutovat na patricne urovni (nejen slusnost ale i vzdelani, zkusenosti) - coz je velka vzacnost v dnesni dobe.

Zamet si pred vlastnim prahem a pochopis moji kritiku.

Co se turbodmychadel tyce, ono je pomerne jednoduche byt jednookym kralem mezi slepymi. Tim se nepovysuji, tim jen konstatuji smutnou skutecnost. V takove Americe nebo Finsku bych nemel sanci na kvalitnim foru v tomto smeru vyniknout. A pokud je to, ze nekomu poradim nebo doporucim neco spatneho, pak nechapu, co je smyslem tohoto fora.

Ostatni si komentar ani nezaslouzi, je to jen placani omezeneho a neznaleho cloveka. Nepovazuji se za nejakeho "nadcloveka" a verim, ze pro nekoho muze moje chovani vypadat jako neurvale, arogantni nebo namyslene ale proste a jednoduse nechci svuj cas marnit takovymi jako jsi ty ... jak je z textu prokazatelne, oproti tomu lide jako je tady Milos mi za to rozhodne stoji a neberu to jako ztratu ale kvalitne investovany cas :wink:

Napsal: 25 říj 2018, 17:17
od slovacek.milos
[quote="Forest"]@zero1724: Nenarazim

se na to vyprdni řeš auta a ne blbé lidi od toho je šaškec a psychiatr a jiné forum, já byl dnes na stk a na emisích, že by měli kontrolovat únik oleje nic neví

dobrý pakec od 1.10 jsou poklice na stk béčková závada na měsíc a kia je tam má naontované !!!! nezájem, tak musíš jet do servisu odšroubovat kola sdělat poklice našroubovat kola a jet na stk :roll: a pak zas do servisu odmontovat kola a nasadit poklice :roll:

Napsal: 26 říj 2018, 07:10
od slovacek.milos
po ujetí 14 km je na trubce k egru 49 stupnů, egr je odpojený, motor 1,9 TDi 81 kW AFN ;)

Napsal: 26 říj 2018, 07:40
od Forest
... je to boj (wallbash)
slovacek.milos píše:po ujetí 14 km je na trubce k egru 49 stupnů, egr je odpojený, motor 1,9 TDi 81 kW AFN ;)
slovacek.milos píše:kokta ahf po ujetí 30 km na egru od výfuku trubka 61 stupnů
Vyse Tebou uvedene jenom potvrzuje toto:
MirekX píše:Trubka se laserem hodně blbě měří a tyhle starý kousky po pár vteřinách na volnoběh EGR odstaví a aktivuje se zase sešlápnutím plynu. Nech si na tý trubce ruku a jsi popálenej, pokud to nemá chladič plynů tak to bude klidně 200C
Udaj "po ujeti" je naprosto zbytecny a temer nic nerikajici. Je to, asi jako kdybys chtel merit kolik maximalne tlaci turbo ale cinil bys tak na volnobeh nebo chtel merit komprese se sundanou hlavou :roll:

Stale plati mnou vyrcene:
Forest píše: Paklize chces neco merit, zmer to:
- za jizdy pri plne a dlouhodobe zatezi

... ale stejnak je to nejspis k nicemu, protoze co by se muselo stat, aby byla priruba tak hnuta, ze by to nevykrylo tesneni?! To by se muselo hodne blizko toho a hodne intenzivne svaret aby se to pokroutilo.

Proste plati, co je napsano vyse: zaslepka mezi dve tesneni a "vybaveno".

Napsal: 26 říj 2018, 08:23
od slovacek.milos
Vyse Tebou uvedene jenom potvrzuje toto:

co si z toho vemeš je na tobě já jsem napsal co jsem naměřil, když někdo napíše že tam je třeba 200 bebo 900 a já naměřím 49 tak to bych ten lejzrový teploměr mohl rovnou vyhodit protože je k ničemu, ale on není on spolehlivě měří a při problémech s chladící soustavou odhalí problém, používám ho na výměnu ložisek, i na kde co, teoretizovat se dá o čemkoliv ale já jsem praktik s nohama na zemi ;)