Stránka 3 z 3
Napsal: 07 lis 2018, 07:12
od roman1648
Kdysi měl kolega z práce origo Peugeot digitální to už asi nikdo nemá dnes,teď je tohle
https://www.mojedilna.cz/meric-napnuti- ... GsEALw_wcB
Ale dej to pocitově...mezi čerpadlem a vačkou ať to otočíš palce silou o 90 stupňů a je to,nenapinej to jak třeba TDI,to by řemen začal v tu ránu sjíždět dolu
Napsal: 08 lis 2018, 08:07
od oregan
tak klika,vacka,cerpadlo sedi. malinko sem hybal predvstroikem a auto bezi daleko lepe.ale uz nevim co stim. vzdy kdyz auto stoji 12h tak dele toci a nejde nastartovat a po dlouhem toceni chytne jako kdyz pada nafta. jakmile chytne tak uz pak chyta porad
Napsal: 08 lis 2018, 08:17
od roman1648
Tady i jedna spálená zhavka je problém a mrkni na ventilový vule
Napsal: 08 lis 2018, 11:30
od Marek001
Ak je problém s vôľami (čo môže byť) tak aj chvíľu po štarte sa to zvykne hádať a dymieť na bielo. Podľa mňa padá nafta tam je original taká čierna plastová pumpa a tade to vedelo prisávať vzduch ak si dobre pamätám. Prípadne by som skúsil ešte balónik s jednosmerným ventilom. Žhaviče sú samozrejme základný predpoklad (kameň úrazu je niekedy aj prepojenie na sacom potrubí, myslím tá matka M5 alebo M6 – nezabudol si ju utiahnuť?)
Napsal: 08 lis 2018, 13:16
od jericho-3
oregan píše:tak klika,vacka,cerpadlo sedi. malinko sem hybal predvstroikem a auto bezi daleko lepe.ale uz nevim co stim. vzdy kdyz auto stoji 12h tak dele toci a nejde nastartovat a po dlouhem toceni chytne jako kdyz pada nafta. jakmile chytne tak uz pak chyta porad
Tohle jsem řešil v úterý, pánovi najednou nechtělo auto chytnout , musel to pustit z kopce, povídá auto chvíli skákalo a až potom chytlo/kopec je velmi strmý a dlouhý/ a normálně jelo,povídal a když jsem to chcípl a nastartoval hned, tak to chytlo..Ale přišel jsem tak za hodinu a zase nic..Bylo to staré, zachovalé Polo s motorem 1,3 D s dvěma řemeny..Tak jel do jednoho servisu a mecháni rozpačití, protože nikde není zásuvka , tak usoudili, že to špatně žhaví, jelikož neměli origo relé aplikovali relé z Golfa, a ono pořád stejné, tak jel do dalšího servisu a tam mu natáhli dráty stejné barvy k volantu s vypínačem..??Ono zase nic a přitom pán si montoval nové přepadové hadičky a samozřejmě mu prodali ty dnešní, běžné na TDI a ty se mu pochcávaly, /jsou větší/takže mu zapadala nafta a auto nechtělo chytit..Samozřejmě tenhle typ je dost neběžný, ale stejně........Takže bych se věnoval vedení nádrž-filtr-čerpadlo a sledoval výfuk, když se začne startovat , hned musí z výfuku jít kouř, pokud jde až za chvíli, tak čerpadlo teprve teď dosává naftu a vstřikuje ..bohužel chvilku to trvá, než v něm vznikne přetlak a odvzdušní se trubky a vstřik nafty za něco stojí...

Napsal: 10 lis 2018, 21:03
od oregan
Ahoj tak jsem prisel na to proc to studeny nestartuje. Na cerpadle je jeste jedna packa pod ovladanim plynu. Ta packa je jako obohacovac , ze kdyz je studeny start tak by lanko melo tahnout packu a ta by mela pridat naftu a jak se motor zahriva tak se lanko povoluje a ubira to naftu. Tady jsem zjistil ze je lanko uplne volny pri studenym startu , kdyz za packu zatahnu tak auto chytne na otoceni klicku. Ted moje otaza zni: Tim ze vubec tato packa nefunguje , muze to mirne pricukavat za jizdy? jak to lanko nastavit aby to bylo v poradku?
chtel bych to nastavit tim zpusobem,ze rano pujdu ke studenymu autu ( v teto fazi by to nechytlo na poprve) - zatlacim packu nadoraz a zajistim llanko aby byla packa na doraze a - staci to aby to bylo takhle nastavene? nebo mate na to nejaky trik?
Napsal: 11 lis 2018, 13:45
od jericho-3

Takže ono to škubalo jen po startu zastudena?Klidně si tam dej jen lanko a při studeném startu jen zatáhni, nastartuj a jeď..Trochu jsi mne zarazil, že tam tohle je ještě na lanko fungující na teplotě vody..To je asi nějaký model první ročník..ale typů je holt až až.