Stránka 3 z 3

Napsal: 20 pro 2018, 08:46
od Marek001
Ja by som to moc neriešil, tiež sa mi často stáva že keď doťahujem na predpísané uhly tak šróby vŕzgajú a doskakujú, nehovorím že sa mi nikdy žiadny neutrhol ale je to skôr výnimka. Hlava bude dobre utiahnutá, to sa neboj.

Napsal: 20 pro 2018, 12:49
od jericho-3
Tomas 6 -tohle co popisuješ vypadá, že závity byly nataženy, normálně bez zátěže to jde, ale poté to skáče..Je dobré mít vždy rozměry nových šroubů/délku, pokud to jde/ a původní šrouby změřit..Pokud tohle dělají i nové šrouby, patrně jsou načnuté v bloku..

Napsal: 20 pro 2018, 13:18
od hurikan1
Vďaka chlapi za reakcie.Ešte by ma zaujímalo ako bol na tom kat.Keď mal piest vakl.Zaujímam sa lebo mám I30 s týmto motorom.Ako sú na tom tie autá s podvozkom brzdami prevodovkou elektrikou tak celkove.

Napsal: 20 pro 2018, 20:06
od Aero200
hurikan1 píše:Vďaka chlapi za reakcie.Ešte by ma zaujímalo ako bol na tom kat.Keď mal piest vakl.Zaujímam sa lebo mám I30 s týmto motorom.Ako sú na tom tie autá s podvozkom brzdami prevodovkou elektrikou tak celkove.
Problémy na 1,4 a i 1,6
Skáčou rozvody pokud skočí o 1-5 zubů ok pokud více potká se to, ťuknou se jen sací ventily na vině je napínák s řetězem. Hlídat olej jak se zjistí že začne žrát olej jsou kroužky ko, na vině může být i kat, pokud se začne rozpadat prášek se dostane do válců a vydře válce.
Dále únik oleje z převodovky a to guferem na mrkvi, olej se pěkně rozháže po spojce, ta začne klouzat, eletrika ok, pokud jí nějaký hlodavec nepřekouše, brzdy standard

Napsal: 21 pro 2018, 17:07
od hurikan1
Aero moc krát ďakujem.Mám to funglovku tak dúfam že bude dobre slúžiť.
Všetkým Vám aj vaším rodinám prajem krásne a šťastné prežitie vianočných sviatkov.