Stránka 3 z 5

Napsal: 18 úno 2019, 16:35
od toefuk
Forest píše: Jinak prispevek uzivatele toefuk je trefny (byt tak horke to neni) a pozapomnel jsem dodat, v ramci repasu lze pozadat o to, aby bylo pouzito dualne chlazene axialni lozisko (alespon u Turbopoweru), coz samozrejme dostava dany "repas" na uroven, ktere original neni schopen dosahnout a to oceni predevsim ti, kteri porizuji turbo za ucelem zvyseni vykonu, ktery je spojeny samozrejme s vyssi zatezi turbodmychadla.
Byt tak horke to moze byt ked mas o 1-2 levely lepsie loziska nez olegove s dvojitym chladenim.

Napsal: 18 úno 2019, 17:03
od Jarda S.
Source píše:S764 + 11mm hlava pôjde do auta, každopádne spojka bude limit preto chcem len to VAČko + komplet vedenie z ASZ
spojku časem uděláš a pak bude zase limit to VA, já byc dal radši rovnou VB který se bude relativně flákat a tim se i zvedne životnost (noteeth)

Napsal: 18 úno 2019, 20:04
od Forest
toefuk píše: Byt tak horke to moze byt ked mas o 1-2 levely lepsie loziska nez olegove s dvojitym chladenim.
Ano, jsou i jina reseni, ktera v porovnani s klasikou funguji rozhodne o vice nezli level lepe ale jak se rika "za penize v Praze dum" a to se vyplati si poridit rovnou neco lepsiho koncepcne na jine urovni nezli ztracet energii tim, ze budu prehistorickou koncepci "infikovat" novou technologii. Jednou veci jsou totiz loziska ale druhou je pouzity design a samozrejme materialy.

GTD technologie pocita s vyssim EGT, bez nebezpeci, ze se kousnou lopatky jako je to u prehistorickych kusu bezne a pri stejnych prumerech rotoru dodava vyrazne vice vzduchu.

Dokonce i technologie GTB je v porovnani s GTD "prehistorie". Aktualni informace z testovani nasvedcuji tomu, ze co se porovnani GTD1752VRK a GTB1756VK tyce, tak druhe sice doda lehce vice vzduchu (podil velikosti a plochy neodpovida ani zdaleka podilu navyseni efektivity) ale za cenu vyrazne a neporovnatelne horsiho nabehu a odezvy.

... a to je stale to, co tu pisu a jsem kamenovan "za kacirstvi".

Napsal: 18 úno 2019, 21:18
od marfan
Forest: Čo by si odporúčal ako upgrade pre Octaviu 3 RS TDi.

S tým, že podmienkou je zachovanie DPF.

Original je tam GTD1449V.


Kladiem túto otázku čisto teoreticky, zatiaľ plánujem iba Chip ale ak by sa odporúčalo niekedy turbo tak aká by bola alternatíva s vidinou dosiahnutia vyššieho výkonu.

Napsal: 18 úno 2019, 21:20
od Source
GTD1752VRK Maybe ?

Napsal: 18 úno 2019, 21:48
od Forest
@marfan: Na zaklade velice pozitivnich vysledku, ktere jsou jeste negativne ovlivneny setrvacnikem ve vyrazne slabsi kondici tak urcite GTD1752VRK pripadne "GTD1752VKLR" s integrovanym snimacem otacek kvuli nejlepsimu naladeni a aby se to diky vode lip chladilo a motor se lip zahrival ;)

Shodou okolnosti, v ramci blizke budoucnosti budu zajistovat navareni GTD1752VRK na BKD a svody z CR 1. a 2. generace.

Napsal: 19 úno 2019, 14:47
od zero1724
Source píše: na aké auto ? hocičo sa dá zastavať, ak by nebolo také zložité napríklad dosť na 8V zvody také GTD1449VZ
Fabia PD, to je právě ono, pořádný turbo bez složitějších zásahů a nastavování tam prostě nejde, když si vezmu že VA/VB seženeš jen redukci, šup a je tam, upřímně já bych už do VA/VB nešel, problem s regulacema a žádný supr zázraky to neumí, srovnávám seriové KKK oproti GT1749VA, že by to auto jelo nějak supr... ve 2 zatahne, drží do 4, pak nuda... to same uměl ten maličký šneček co tam je v sérii na 74kw... Když už zážitek, tak bych šel do pořádný přestavby někým kdo tomu fakt rozumí, ale prostě je potřeba pochopit, že se to musí nechat dělat komplet, to stojí nejen kopec času, ale i peněz, když bych se měl v dnešních podmínkách vybrat jestli dělat nějaký tuning, tak bych tam dal soft a čau, v běžném provozu je to stejně jen o tom, kdo déle drží plyn na podlaze...

Napsal: 19 úno 2019, 16:37
od marfan
Forest píše:@marfan: Na zaklade velice pozitivnich vysledku, ktere jsou jeste negativne ovlivneny setrvacnikem ve vyrazne slabsi kondici tak urcite GTD1752VRK pripadne "GTD1752VKLR" s integrovanym snimacem otacek kvuli nejlepsimu naladeni a aby se to diky vode lip chladilo a motor se lip zahrival ;)

Shodou okolnosti, v ramci blizke budoucnosti budu zajistovat navareni GTD1752VRK na BKD a svody z CR 1. a 2. generace.
S GTD1752VRK je možné aký max výkon ? Čo tak pozerám úpravy s originál Turbom GTD1449V tak v závislosti na ostatných komponentoch ten výkon je v rozmedzí 220-240k.

Napsal: 19 úno 2019, 17:06
od Source
Marfan: Ale čo som tak pozeral tak GTD1449VZ má brutálny spool up, teda pozeral som len úpravy origonál CRiek ale tam dokázalo fúkať plný tlak okolo 1700 otáčok

Napsal: 19 úno 2019, 17:11
od marfan
Plný tlak je ozaj pri tých 1700ot je to cítiť na záťahu a aj na zvuku turba keď otvorím okno.

Napsal: 20 úno 2019, 00:22
od Forest
marfan píše:Čo tak pozerám úpravy s originál Turbom GTD1449V tak v závislosti na ostatných komponentoch ten výkon je v rozmedzí 220-240k.
Link prosim...nechce se mi verit takovym vysledkum. Preci jen, je to male turbo (mel jsem jiz tu cest), neumim si predstavit, ze skrz to slo procedit mnozstvi spalin odpovidajicich takove porci vykonu (240 koni).

Napsal: 20 úno 2019, 00:28
od Source
Čo som ja videl tak limit je okolo 200hp, ale predsalen sériovo ho majú 2.0 135Kw motory, takže

Napsal: 20 úno 2019, 06:27
od MirekX

Napsal: 20 úno 2019, 10:13
od Source
Ak by nebol taký problém dostať to GTD1449VZ na rotačku tak už ho tam mám, spool up krásny

Napsal: 20 úno 2019, 12:33
od Misík
Ale má ale za niečo väčšie ako 1752 VRK.Nieco čo sa sprehladom 250 koní a bude sa nafukovať trošku neskôr ako séria. ;)