S třetí generací Octavie se sice pojí jisté technické ústupky, už nepůsobí tak bytelně jako předchozí generace, ale v rámci třídy se stále jedná o solidní auto. ŠKODA Octavia RS se projevuje z čelního pohledu agresivnějším dojmem díky ostře řezanému přednímu nárazníku, snížené siluetě a xenonovým světlometům s LED denním svícením. V kombinaci s 18" a 19" ráfky a dalšími doplňky je RS dle našeho názoru nejhezčí z možných variant Octavie. Naftová verze disponuje v sériové verzi výkonem 135 kW (184 PS) a 380 Nm. Že vám to připadá v současné době na sportovně střižené auto poněkud málo? V tom případě se nabízí řešení v podobě tuningu a jednou z těch nejvhodnějších úprav je nový software řídicí jednotky.
Nejprve provedeme vstupní diagnostiku vozu. Následuje vyčtení sériových dat, jejich analýza včetně případné aktualizace na nejnovější softwarovou verzi. Poté přistoupíme k úpravě dat v řídící jednotce, kterou završíme zkouškou na válcové zkušebně pro ověření parametrů. U tohoto vozidla bylo dosaženo konečných 220 PS a 437 Nm (točivý moment byl optimalizován vzhledem k převodovce DSG). Doporučujeme také deaktivaci funkce StartStop!
Touto úpravou získáte:
• zvýšení výkonu až o 36 PS a 56 Nm
• zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
• snížení spotřeby paliva až o 10%
Tuto úpravu můžete objednat zde: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... 58kw445nm/
Start-Stop Off: https://shop.dieselpower.cz/komfortni-f ... tart-stop/

