Stránka 3 z 3

Napsal: 25 kvě 2020, 16:03
od martinsidlo
Ano.Protože ježděný se prohnou provozem. Jedině mít 100% jetý ale spolu.

Napsal: 25 kvě 2020, 16:32
od TomášTDI
Jasny chapu tu lamelu na fotce jsem nechal preoblozit a ted budu davat novy pritlacak uz ho mam doma a vubec se mi do toho nechce :D neni to zrovna malo prace

Napsal: 25 kvě 2020, 16:35
od martinsidlo
Musí to jezdit spolu. Když ojedeš lamelu a dáš tam novou ale starej přítlačák,co to udělá? Proč se to mění vše?

Napsal: 25 kvě 2020, 18:58
od TomášTDI
Jasny nove preoblozenou dam spolu s novym pritlacakem

Napsal: 26 kvě 2020, 08:10
od jericho-3
Je to choulostivé, vždy se lamely jen obkládaly , pokud byl přítlačák v pořádku a dokonce se přítlačáky -/styčná plocha/ stáčely , a současně o tolik se stočila i jeho dosedací plocha , aby přítlačná síla zůstala stejná ..Bohužel u koncernu tohle nejde, patrně je to bláto , nebo konstrukční chyby..Ale není sám, dneska zahrabat s autem, tak je to často jistá cesta do servisu a pěkná díra v rozpočtu..Samozřejmě i KW na víc má vliv, vše je to tak tip-top , jen poklidně sledovat krajinu a display spotřeby.. :)

Napsal: 29 kvě 2020, 22:05
od TomášTDI
Kluci tak celej problem celou dobu byl hlavni valec,ten jsem dnes vymenil pedal ma uplne jiny chod ztuhl teda ale odshora az krasne dolu a spojka bere tak od pulky cca predtim uplne u podlahy takze asi propoustel do nadobky nebo nevim, kazdopadne vyreseno, takze kdyby nekdo chtel funglovku race pritlacak, rad prodam :D