Stránka 3 z 4

Napsal: 02 říj 2020, 15:01
od Koubis Tdi
anydraj píše:Zaprvni necituj prispevek hned po sobe, nebo te admin zabananuje.

a za druhy jsi nerekl, jestli jsi menil snimac
diference
Snímač jsem neměnil.

Napsal: 02 říj 2020, 15:25
od anydraj
Mas asi vadnej snimac diference

Napsal: 02 říj 2020, 15:31
od Koubis Tdi
anydraj píše:Mas asi vadnej snimac diference
Jak si na to přišel?

Napsal: 02 říj 2020, 15:38
od anydraj
se nehybe tlak diference ?
Mozna se blbe divam.

Napsal: 02 říj 2020, 15:42
od Koubis Tdi
anydraj píše:se nehybe tlak diference ?
Mozna se blbe divam.
Nevím

Napsal: 02 říj 2020, 16:03
od chosepm
Blbost...motá tam ten kanál 276... ;) Sleduj jen 500 nahoru.
Řekl bych že 506 tě zajímá...
Kdybys tam raděj přihodil otáčky do těch live dat...
Ten tlak se zaplým zapalovánim jsi koukal, co už jsem ti psal na první stránce? Píšeš kouknu a odezva 0. Ten je pro tebe důležitej, abys vedel jestli ten snímač proměřuje, popř ho adaptoval a regenerovalo to jak má...jinak tlaky máš v normě, filtr funguje.

Napsal: 02 říj 2020, 16:33
od Koubis Tdi
chosepm píše:Blbost...motá tam ten kanál 276... ;) Sleduj jen 500 nahoru.
Řekl bych že 506 tě zajímá...
Kdybys tam raděj přihodil otáčky do těch live dat...
Ten tlak se zaplým zapalovánim jsi koukal, co už jsem ti psal na první stránce? Píšeš kouknu a odezva 0. Ten je pro tebe důležitej, abys vedel jestli ten snímač proměřuje, popř ho adaptoval a regenerovalo to jak má...jinak tlaky máš v normě, filtr funguje.
Máš to na druhé stránce ( fotka s vypnutým motorem a se zapnutým )

Napsal: 02 říj 2020, 16:53
od chosepm
jo sorry...jsem si nevšim toho popisku nad fotem.
Tak tam máš 1hpa což asi nemá význam s tim hýbat. Filtr funguje normálně a protitlaky vypadají taky normálně. Ta na volnoběh vypadá trochu zvýšená, ale 2500ot je uplně v poho. Problém bych nehledal ve filtru, ale v jiných komponentech. Všimni si že měřenou hmotnost sazí, která přímo vychází z reálného měření na filtru máš uplně v pohodě. Zvýšenou máš tu vypočtenou hodnotu, která bere v potaz spousty dalších parametrů. Problém hledej kolem motoru.

Skoukni alespon ve vagu, jak se chovaji vstřiky, egr, postavení vačky tam najdeš taky...

Napsal: 02 říj 2020, 18:07
od Koubis Tdi
chosepm píše:jo sorry...jsem si nevšim toho popisku nad fotem.
Tak tam máš 1hpa což asi nemá význam s tim hýbat. Filtr funguje normálně a protitlaky vypadají taky normálně. Ta na volnoběh vypadá trochu zvýšená, ale 2500ot je uplně v poho. Problém bych nehledal ve filtru, ale v jiných komponentech. Všimni si že měřenou hmotnost sazí, která přímo vychází z reálného měření na filtru máš uplně v pohodě. Zvýšenou máš tu vypočtenou hodnotu, která bere v potaz spousty dalších parametrů. Problém hledej kolem motoru.

Skoukni alespon ve vagu, jak se chovaji vstřiky, egr, postavení vačky tam najdeš taky...
Zítra okouknu a hodím se foto 👍 děkuji

Napsal: 03 říj 2020, 15:01
od Koubis Tdi
chosepm píše:jo sorry...jsem si nevšim toho popisku nad fotem.
Tak tam máš 1hpa což asi nemá význam s tim hýbat. Filtr funguje normálně a protitlaky vypadají taky normálně. Ta na volnoběh vypadá trochu zvýšená, ale 2500ot je uplně v poho. Problém bych nehledal ve filtru, ale v jiných komponentech. Všimni si že měřenou hmotnost sazí, která přímo vychází z reálného měření na filtru máš uplně v pohodě. Zvýšenou máš tu vypočtenou hodnotu, která bere v potaz spousty dalších parametrů. Problém hledej kolem motoru.

Skoukni alespon ve vagu, jak se chovaji vstřiky, egr, postavení vačky tam najdeš taky...
Obrázek

Dnes najeto od regenerace 115 km a zatím nic. Přikládám hodnoty po 115km včetně odchylky vstřiků.

Napsal: 03 říj 2020, 15:24
od chosepm
Jestli to je volnoběh tedy, tak ten tlak od minulý fotky pěkně naskočil...26mbar je na volnoběh dost. Tu odchylku koukni i za studena, byvá horší a vzduch aby to mělo. Jinak bych změnil styl jízdy, jestli se ten interval prodlouží. Zkusit jinej snímač taky téměř nic nestojí proti dalším postupům.
Olej ještě nepřibyvá doufám
;)

Napsal: 03 říj 2020, 15:29
od Koubis Tdi
chosepm píše:Jestli to je volnoběh tedy, tak ten tlak od minulý fotky pěkně naskočil...26mbar je na volnoběh hodně.
Ano, ale po 115km od regenerace...

Napsal: 03 říj 2020, 15:38
od chosepm
To jo, ale i těch 15 předtim bylo dost. Ta hodnota 2500ot byla bych řekl v pohodě. Nevim jak tahle motorizace. Většinou bez zásahu mívám pod 10mbar, po čištění 0-5max. Ty hodnoty hmotnosti sazí mezi regeneracemi ti poví taky hodně. Máš sice nějaké najeté kilometry, ale jak ti ta hodnota doleze k 25g, regeneruješ nejspíš zas.

Napsal: 04 říj 2020, 16:02
od Koubis Tdi
Po adaptaci diferenčního snímače se regenerace prodloužila o znatelný kus a klesly mi i hodnoty měřeného a vypočítaného zanesení sazí. Teď mám od regenerace ujeto 50km a zatím zanešení jen 7mg sazí a tlak kolem 15hpa... Tak nevím, zkusím jezdit a uvidí se...

Re: Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA

Napsal: 28 úno 2024, 12:32
od najmis
Pridam se...GTD CUNA na tacho 224tkm vyfuk naprosto cisty, nikdy se kontrolka DPF nerozsvitila, auto slape hak ma, jen regenerace co cca 60-80km.Vymena orig. cidla dif. tlaku(nalomeny natrubek)vymena hadicky podlakove regulace turba(prokousana) bez efektu.Ojej rekl bych extremne nezere od vymeny najeto 2400km a merka je na 3/4.Muze nekdo mrknout na hodnoty..?Fotky:vypnuty motor, volnobeh, 2500ot a po nucene regeneraci.Edit:Poradi fotek se otocilo ..😛)Diky.