Stránka 3 z 4
Napsal: 26 bře 2021, 23:47
od octaviask
geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Ten filter znesie takúto zvýšenú záťaž cca 2 roky podľa štýlu jazdy. Následne sa stane to že zákazník prešvihne 2-3-4 regenerácie ktoré chce auto a sadze prekročia hranicu pri ktorej vozidlo dokáže regenerovať servisnou regen. Následne je filter podla diagnostiky na výmenu. Dá sa nový....ten zas 2-3 roky pôjde kým dôjde k jeho poškodeniu. Je to daň za takto citlivo nabalancovaný systém EURO6 kde sa inžinieri fakt vybláznili...
Napsal: 27 bře 2021, 05:09
od DIAGNOSTIK
Štastný je ten, který na to sere a o ničem neví...Jen se občas projede dál....Stále mnoho nechápe, že nafták není na jezdění do práce na krátké vzdálenosti.
Napsal: 27 bře 2021, 09:24
od marfan
Akurat ten motor co ma @koubis tdi tak je Euro 5 nema tam druhe EGR resp. AGR.
Poznam par ludi co maju tiez regeneracie po 150km a neriesia a tak najazdili aj 50tkm.
Napsal: 27 bře 2021, 10:31
od geo
Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
Napsal: 27 bře 2021, 12:41
od Koubis Tdi
marfan píše:Akurat ten motor co ma @koubis tdi tak je Euro 5 nema tam druhe EGR resp. AGR.
Poznam par ludi co maju tiez regeneracie po 150km a neriesia a tak najazdili aj 50tkm.
Ano přesně tak, já mám euro 5 CUPA ne CUNA euro 6.
Ty diferenční tlaky jsou opravdu divné. Ujedu 60km, mám na volnoběh 20hpa, ujedu dalších 20km a mám na volnoběh 15hpa....To nechápu prostě.
Napsal: 27 bře 2021, 14:37
od DIAGNOSTIK
V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
Napsal: 27 bře 2021, 15:26
od octaviask
geo píše:Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
800km pri jazde po dialnici....robili sme uz dobre 4 kusky...ak je motor v OK stave a všetko hrá tak je to fakt takto. bez srandy. nie je to nič vynimočne.... to ze vacsina jazdi 200-300 je znakom toho že nie je všetko OK...
Tak to sa ospravedlnujem neviem prečo som pochopil že je to EURO6...o to jednoduchší problém máte

v euro5tke nemate druhe EGR a tym padom o problem menej.
Napsal: 27 bře 2021, 15:27
od octaviask
DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
velmi pravdepodobne
Napsal: 27 bře 2021, 15:40
od Koubis Tdi
DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
Jak to myslíš? Výfuk je bez sazí...
Napsal: 27 bře 2021, 20:40
od marfan
octaviask píše:geo píše:Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
800km pri jazde po dialnici....robili sme uz dobre 4 kusky.
Bolo to na 2.0TDI 110/135kw v O3, Leon, Golf ?? Pretože napr. 135kw verzie som videl že aj pri 50tkm regenerovalo to regenerovalo max po 500km a motor bol v 100% stave. A 110kw CRMB tie regenerujú často po 250-300km ale filter vydrží normálne.
Napsal: 27 bře 2021, 21:27
od rado.h
Mam na mojom cc najazdene 68 tis, motor cuwa 135kw a regenerujem stale okolo 400km. Prve asi 2 roky (neviem uplne presne) boli regeneracie okolo 600km ale potom bola nejaka aktualizacia a odvtedy to regeneruje na tych 400km. Povedali mi to aj v autorizaku, ze to bude castejsie regenerovat. Jazdim viac medzimesto, kratsie trasy okolo 20km a potom dialnice asi 60/40%. Inak co sa tyka dialnice, pokial idem 140km/h tak sa mi este regeneracia nespustila ani raz. Az ked som zisiel z dialnice a znizil tempo. Urcite pokial je velka zataz tak nesplna podmienky pre spustenie regeneracie, (je to ale len moj nazor/postreh z praxe). Zatial som nemal s autom ziadny problem, ale davam si zalezat na dokoncenie regeneracii, zatial sa mi stalo iba par krat, ze som si to nevsimol a regeneraciu prerusil.
Napsal: 28 bře 2021, 07:28
od DIAGNOSTIK
Koubis Tdi píše:DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
Jak to myslíš? Výfuk je bez sazí...
Svítí Ti kontrolka? Jede to špatně? Startuje to špatně? Je nějaký problém v provozu? Asi ne, jak čtu...Jenom štouráš a hledáš...Tak neštourej, nehledej a nech to osudu. Pokud se má něco vysrat, tak se to vysere... Jen se tím užíráš...A zahod tu krabičku...
Napsal: 28 bře 2021, 11:16
od Woko_O
Přesně tak. Nepochopil jsem proč se zaobíráš něčím, co sice možná funguje divně, ale funguje. A auto jede.
Až se to vysere, tak budeš vědět, co bylo špatně. Do tý doby bych se na to vysral. A zahodil krabičku.
Napsal: 28 bře 2021, 11:24
od Koubis Tdi
Woko_O píše:Přesně tak. Nepochopil jsem proč se zaobíráš něčím, co sice možná funguje divně, ale funguje. A auto jede.
Až se to vysere, tak budeš vědět, co bylo špatně. Do tý doby bych se na to vysral. A zahodil krabičku.
Ok... Super rada 🤣 asi se na to vyseru jelikoz auto funguje
Napsal: 30 bře 2021, 09:51
od Deivid
CBAB mi regeneruje každých cca 800km, kontroluju si to pravidelně a je to tak už 40tis km. Aktuálně najeto 270tis. Není tam dieselgate soft, ale originál z fabriky.