Stránka 3 z 3

Napsal: 17 úno 2008, 21:03
od wiguf
truck má pravdu, ať máš ten olej předehřátej jak chceš tak na volnoběh bez zatížení dochází ke špatnýmu spalování a karbonizace, ptz olej prostě potřebuje větší teplotu a pořádnou kompresi a fofr. Proto když se jede třeba sít s traktorem tak se musí pomalu, alespoň na ty starý sazečky, tudíž na volnoběh a tam olej nedělá dobrotu. Naopak třeba při orbě, při největšim záhulu je to pro olej ideální.

Napsal: 17 úno 2008, 21:39
od pajda
no komprese je pořád stejná,akorát dávka paliva je při volnoběhu menší a tím i množství tepla které při spalování vzniká. (crazy)
Když to vezmu odjinud.Ucpal se mi palivák,A nejelo to ani 70 (wallbash) .
Když jsem dal novej,měli jste vidět,co z toho lítalo. (noteeth)

Napsal: 17 úno 2008, 22:08
od bartjo
truck píše:Co to tady zase plkáte za hovadiny. SCANIÍ upravených na rostlinný olej jezdí stovky po Evropě. Traktory samozřejmě taky, ale je naprostý omyl si myslet že když traktor nepracuje v režimu plný výkon tak je olej ideální. Právě naopak firmy které upravují traktory na RO tak při režimu nízkého zatížení se automatika přepíná na naftu. To samé u tahačů pokud se plížím přes Prahu v kolonách automatika sama přepína na naftu podle zatížení motoru. Volnoběh a nízké zatížení motoru = špatné spalování RO.
Zdar borci,
souhlasím, to už jsem někde četl (pánové profíci - .de 8) ).

Napsal: 18 úno 2008, 10:18
od Scania V8 480
nedochazi ke karbonizaci ale k odlucovani nekterych slozek - pro nas nejhorsi pryskyrice, protoze zalepi kde co. ale soudruzi v NDR to maji poreseny nejakymi aditivy, protoze pry jezdi jen na RO celou sezonu - nelijou tam vubec naftu (ale jen u starych stroju). rikal me kamos, ze dovezl traktor, ktery jezdil jen na RO a dva roky z palivovyho systemu dostaval ten bordel. furt dokola cistil, pak se zas nekde uvolnil dalsi kousek, zacpalo to ventilky v ac pumpe.