Stránka 3 z 4
Napsal: 13 kvě 2008, 00:51
od S@lli
Moc se v tom nevyznám a nejsem nijak extra znalec,ale podle mě by náporovka a prořízlý podběh měl být to nejlepší řešení... Jestli kolo bude tlačit vzduch proříznutýmy otvory-to asi nebude,protože ať se bude chovat jako turbína ( adebírat vzduch z místa podběhu) nebo odstředivka (vzduch tlačit ven) podlě mě se tako výměna spíše odehraje v části podvozku- DTM auta mají vedený proudící vzduch už od samého začátku karoserie až přes celou délku vozu, Jsou to směrované vzduchové ,,ementály´´
Tuto upravu chci taky dělat-ale nejdůležitější bude mít čistý cooler!!! potom dodělám náporovku a proříznu se vrátka do podběhu
_____________________
Golf 3 1.9 TDI 66 KW, zatim jen EGR off,ale utíká moc pěkně
Napsal: 13 kvě 2008, 12:01
od Brejk
chiptuning píše:Markus01 píše:JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.
s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam

Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...
Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu

Napsal: 18 kvě 2008, 15:12
od JimBoo
kdyz uz jsme u toho nepasoval by na toledo ze asi?
a jeste je má uvaha sparávná:
chladnejsí vzduch-víc se ho tam vleze-bude ho víc válci=vetsí výkon že?
a jde agr chladic vyenit za neco vetsího aniž by musel pred chladic?
a if jo tak za kolik?
kua to je otázek, no ale líná huba holý neštětstí ne

Napsal: 19 kvě 2008, 10:03
od Brejk
JimBoo píše:kdyz uz jsme u toho nepasoval by na toledo ze asi?
a jeste je má uvaha sparávná:
chladnejsí vzduch-víc se ho tam vleze-bude ho víc válci=vetsí výkon že?
a jde agr chladic vyenit za neco vetsího aniž by musel pred chladic?
a if jo tak za kolik?
kua to je otázek, no ale líná huba holý neštětstí ne

1.) Ano, chladnejsi plyn = molekuly blize u sebe = ve stejnem objemu vzduchu vice kysliku = lepsi horeni = vyssi vykon
2.) AGR chladic? Niic takoveho neznam, pokud vim AGR je nemecky ekvivalent EGR ventilu (. Ale mas v dotazu na mysli IC (Inter Cooler) - chladic stlaceneho vzduchu, ten je tam z duvodu uvedeneho v 1.) a nejde nahradit nicim jinym, nez zase chladicem vzduchu... Rozmery, konstrukce a umisteni - tam je milion moznosti, fakt je ten, ze pokud ho das za vodni chladic, pujde ti na nej horkej zduch a bude to na prd (treba Impreza ho ma nahore na motoru pod tim brutalnim nasavacem uprostred kapoty)
3.) Za tolik, za kolik si sezenes ucinejsi IC a kolik nacpes mechanikovi, kterej ti to namontuje (nebo si to udelas sam) - u novych komponentu pocitej 4000,- a vice ( silikonový hadice na propojení jsou pekne mastný )
Napsal: 19 kvě 2008, 10:28
od pitrsss
jimboo měl asi na mysli kod motoru"AGR"
Napsal: 19 kvě 2008, 10:47
od JimBoo
pitrsss píše:jimboo měl asi na mysli kod motoru"AGR"
taktak
a hadice kerý pls?cili chce to sehnat bud neco vetsího co se tam dá napasnout za podbeh z jinýho typu nebo si nechat udelat na míru
predpokládám ze uz to nekdo resil cili z ceho se tam dá narvat ekvivalent?
thx to all
Napsal: 10 čer 2008, 16:13
od toby66kw
Brejk píše:chiptuning píše:Markus01 píše:
No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.
s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam

Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...
Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu

Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch

Napsal: 10 čer 2008, 21:49
od Huml
co takhle si ho vyrobit

Napsal: 11 čer 2008, 07:45
od citros
toby66kw píše:Brejk píše:chiptuning píše:s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam

Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...
Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu

Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch

Nahoď foto, jak vypadá origo S3 , díky
Napsal: 11 čer 2008, 08:33
od Brejk
citros píše:toby66kw píše:Brejk píše:
Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...
Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu

Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch

Nahoď foto, jak vypadá origo S3 , díky
Ahoj, foto bohužel nemám, ale jak jsem psal, zajděte si do Audi, stojí tuším 615,- Kč, což je cena, za kterou bych se teda s ničím nepatlal, nehledě na to, že to nikdy nezbastlíte tak, jako to navrhne a vyrobí výrobce. Podběh tam padne s minimálními úpravami (pár zářezů pilkou).
Napsal: 11 čer 2008, 09:14
od Pavel_H
Ja mám na Ibize tiež originál asi sa to robilo na športové verzie VW grop. Čo je pre Seat model FR a CupRa možno Sport
JimBoo tebe by tam mal pasovať z Leona.
Napsal: 11 čer 2008, 18:13
od toby66kw
Huml píše:co takhle si ho vyrobit

Tak sem do podběhu 6x řízl nahřál, sikovkama natvaroval šlo to dobře
Teplota se zalepenéma průduchama 59st po odlepení ten sám kopec 51st
Brejk v porše brno s3 jaks psal 654kč ale nemá ho

¨
ps. dělal sem to na autě

Napsal: 11 čer 2008, 18:24
od Slavkov
toby66kw píše:Tak sem do podběhu 6x řízl nahřál, sikovkama natvaroval šlo to dobře
Pošli foto, ať se pokocháme

Napsal: 11 čer 2008, 19:00
od Huml
já to tehdy narychlo udělal takhle, ale dneska už je to nevyužitý

Napsal: 11 čer 2008, 19:08
od toby66kw
FOTO:
