Stránka 3 z 4
Napsal: 16 bře 2009, 20:43
od Jaroušek
pafka píše:
, ale skusil bych sundat ovládací hlavu , jestli není prasklá pružina , a nedělají se tam šponky, nebo jestli není něco přidřeného v čerpadle
myslíš ty tři šrouby a ten jeden divný??že bych si označil polohu a pak to povolil a podíval se pod ten dekl?nikdy jsem to nedělal.nevyskočí mi tam nic?díky všem za rady
Napsal: 16 bře 2009, 20:52
od Huml
ta hlava byla úplně nová, vada materiálu se samozřejmě nevylučuje, ale moc se mi to nezdá, pokud by to byl čistě elektrickej problém, nedala by se jednotka oblbnout(nebo by možná byl poznat i problém) kdyby připojil ten chcípák na baterku a ten drát co ho ovládá zapojil jen na žárovku, aby jednotka myslela, že je připojenej

a zkusit co to udělá
Napsal: 16 bře 2009, 21:01
od pafka
já se nepřu

, je to na 20 minut, a je hned jasno,je otázka co cvakne, pokud mu někdo zapne klíček , tak by to mohl vypozorovat , jestli je to u ventilu, s tím drátem to zkusit samozřejmě vyzkoušej
Napsal: 16 bře 2009, 21:06
od pafka
To je 3, nebo 4 Golf?
Napsal: 16 bře 2009, 21:18
od toby66kw
4 alh
Napsal: 16 bře 2009, 21:22
od Jaroušek
Huml píše:ta hlava byla úplně nová, vada materiálu se samozřejmě nevylučuje, ale moc se mi to nezdá, pokud by to byl čistě elektrickej problém, nedala by se jednotka oblbnout(nebo by možná byl poznat i problém) kdyby připojil ten chcípák na baterku a ten drát co ho ovládá zapojil jen na žárovku, aby jednotka myslela, že je připojenej

a zkusit co to udělá
tu žárovku zítra vyzkouším, předpokládám, že ti jde o to, abych nasimuloval odběr tak to napojím na 21W žárovku.a zítra napíši.díky
Napsal: 16 bře 2009, 21:25
od Jaroušek
pafka píše:já se nepřu

, je to na 20 minut, a je hned jasno,je otázka co cvakne, pokud mu někdo zapne klíček , tak by to mohl vypozorovat , jestli je to u ventilu, s tím drátem to zkusit samozřejmě vyzkoušej
poslouchal jsem i s bráchou, vždy stihnu natočit a jít si poslechnout.praskne to někde u čerpadla, jakoby pod ním.a je to celkem silné prasknutí a ještě si myslím, že to nepraskne ventil .díky
Napsal: 30 bře 2009, 14:49
od Thopr
Takže z Jarouškové káry mám celé vstřikovače já v autě a problém je ten samý u mě... Takže to je ve vstřikovačích a tryskách... Chci se zeptat, zda-li to nemůže být nic jiného než ten řídící vstřik (jedinná spojistost s elektrikou)... Díky za rady!!!!!
Dotaz č. 2: Původně jsem měl v autě origo vstřikovače AFN 190/300 ... Teď tam jsou z ALH 220/300... Je to horší varianta nebo lepší nebo je to jedno? Děkuji...
Napsal: 30 bře 2009, 16:33
od Tomas.cz
Tak změř jeho odpor jak u tebe když je máš dobrý a pak na bráchovým asi vadným, prostě porovnej odpory.
A k bodu dva nechť se vyjádří někdo študovanější, podle mě to bude změna k horšímu, teda myslím že někdo psal když dal do AGR vstřikovače z ALH tak to jelo hůř.
Napsal: 30 bře 2009, 16:55
od Thopr
Tomas.cz píše:Tak změř jeho odpor .
No, na dobrém bylo 92, a na to, co mám v autě a myslím si, že je špatný bylo 106... Teda pokud jsem měřil to co jsem měřit měl...
Napsal: 31 bře 2009, 14:36
od Thopr
Tak jsme to napíchli a na vagu CHYBA 01237 . mechanická závada na ventilu odpojování paliva N109 .
Napsal: 05 dub 2009, 09:12
od Thopr
ventil na čerpadle vyměněn a auto zase líta... Takže chyba velice podobná té, co měl brácha, ale u něj to tím ventilem nebylo.... takže u mě VYŘEŠENO!!!
též nejede a nestartue oct 1 agr motor
Napsal: 02 úno 2010, 21:56
od milanfelda
Zdravím, potřeboval bych kvalif. radu... oct I 66 kw agr -auto dojelo ok. po odchodu z práce - se při pokusu odjet vše normálně rozsvítí, zhasne a ... startér netočí, tudíž nula. takže nejdřív pobouch. startér kladívkem - kolega-nic. pak pokus o opatr. roztaž. - z výfuku smrad, nic . známý s free vagem - zkrat na kostru -přeruš. odpoj. paliva . zkoušen přes žárovku - cvaká, rady porady, vadný rozdělovač tlaků -relé agr - vyměněn, relé 109, bohužel mi prodali něco jiného - takže nevím ... ale nejde mi do hlavy , že je jakoby odpojen startér - imo - vše chodí , auto po otočení rozsvítí kontrolky , projde je , pozhasíná , dožhaví a - nic (čili spínačka ok)baterie vyměněná za novou, kabelama - start. netočí
už jsem to chtěl odtáhnout , jenže je to bohužel zaparkovaný na letišti v garážích v 6. štoku - nedá se to naložit -výška 2.1m, uzounké sjezdy, nebrzdí to ,je to tam namrzlé, no prostě na mrtvici... to mě doposud octa nenechala ve štychu...kontrola všech pojistek -jsou v pořádku ,koupím ještě tu R 109 a tu N109, ale vážně už nevím -napadá vás někoho něco ?
relé r 109 koupeno vyměněno - 0 , tak ještě tu N 109 ,, kdepa se dá kromě škodovky sehnat ten N109 -někde v Praze ,?
Napsal: 02 úno 2010, 22:04
od Tomas.cz
Kdyby sis zajel do Strašnic tak ti ho nechám.
Napsal: 03 úno 2010, 07:40
od Ladas
co kostry?