Stránka 3 z 7
Napsal: 30 bře 2009, 09:53
od forgacl
Takže, Vymenený MAP 051C, vyčisteny ERG ventil. Rozdiel:
pri 4-5 srupni, cukanie v nizkych otackach skoro necitit, avsak to trasenie este stale je. Som v koncoch. VAG O.K.

Tdi škubání - Vstřikovače PD?
Napsal: 30 bře 2009, 16:04
od vojta29
Tak pánové po dlouhém odhalování a vyměňování dílů o kterých jsem myslel že by to mohly dělat jsem nakonec přetěsnil vstřikovače takovou tou sadou těsnění okroužků atd. a je po problému auto jede plynule od nízkých otáček a na 4 a 5ku od 1500ot pedál na podlaze v pohodě akceleruje a ani neškubne.Takže vyřešeno.....
Napsal: 30 bře 2009, 16:57
od misoVW
no vidis, to nas nenapadlo

Gratulujem.
Napsal: 30 bře 2009, 19:16
od karadžo
Taky ti gratuluju a hned jak bude trochu času tak seženu taky ty okroužky a dám hned vědět jak sem dopadl,kéž by to bylo tak jednoduché

Ale naděje umírá poslední

Napsal: 30 bře 2009, 20:08
od nogis
karadžo píše:Taky ti gratuluju a hned jak bude trochu času tak seženu taky ty okroužky a dám hned vědět jak sem dopadl,kéž by to bylo tak jednoduché

Ale naděje umírá poslední

Myslel jsem, že když jste měnili vstřiky, tak jste dali nový těsnění.

Napsal: 01 dub 2009, 16:55
od karadžo
No tak to já sem taky myslel ale skutečnos je asi jiná-NOGIS necháme se překvapit?????????

Napsal: 05 dub 2009, 22:34
od Daf
Kluci
řeším to samé cukání a třesení,ale mě to píše "čidlo nadmořské výšky/plnícího tlaku - nesmyslný poměr"
Nevíte kde je tohle podělaný čidlo? Myslel jsem,že to je to v plastový trubce za motorem.Ale tady někde na fóru jsem zase četl,že snad by mělo být v řídící jednotce?
Mám 1.9tdi ,2001,74kw,PD
Jo a ještě maličkost,mám u tohohle motoru variabilní turbo nebo obyč?
Díky moc...
Napsal: 05 dub 2009, 22:48
od tomiisp
Daf píše:Kluci
řeším to samé cukání a třesení,ale mě to píše "čidlo nadmořské výšky/plnícího tlaku - nesmyslný poměr"
Nevíte kde je tohle podělaný čidlo? Myslel jsem,že to je to v plastový trubce za motorem.Ale tady někde na fóru jsem zase četl,že snad by mělo být v řídící jednotce?
Mám 1.9tdi ,2001,74kw,PD
Jo a ještě maličkost,mám u tohohle motoru variabilní turbo nebo obyč?
Díky moc...
jedno podelane cidlo je v RJ motoru (nadmorska vyska-atm.tlak) a druhe na sacom potrubi (plniaci tlak)

ocividne jedno keca, otazne je ktore, mrkni sa vo VAGu na hodnoty, v klude by mali obidve ukazovat okolo 980mbar , ak jedno ukazuje viac/menej (bez motora) tak to je v haji, odchylka +/-20mbar je ok, 100 uz je pruser
Napsal: 28 srp 2009, 21:57
od Jenda.
KDO PORADÍ ?? Při dosažení 2500 otáček auto začne škubat.Při nižších otáčkách se nic neprojevuje.
Vyměnil jsem už pal.čerpadlo v nádrži,tandem.čerpadlo,pal.filtr,váhu vzduchu.EGR ventil.Vše jsem
měl půjčené od známého z vrakáče.Nevěřím že by některý z dílů vykazoval stejnou závadu.
Už nevím jak dál.POMÓÓÓÓÓÓC.Asi mě klepne.Přes 2500 ot. se dostanu třeba na 4000 ale to škubání je tak výrazný že mu to málem zavřelo
notebook. Je to jako kdybys vypínal a zapínal klíček,ale na vyšší ot. to i přes to cukání dostanu.
Vstřiky jsem měl venku a dal nový gumičky.
Jsem u toho amatér To auto mám
teprve od ledna.

Napsal: 29 srp 2009, 05:56
od misoVW
skusil by som kabelaz ku vstrekom. A ten EGR je najlepsie zaslepit.
Napsal: 12 zář 2009, 17:48
od Jenda.
Nemyslím že je to EGR. Když jsem ho vyměnil tak by se to nějak projevilo.
Ale vše bezezměny.
Napsal: 13 zář 2009, 11:35
od Alinek
Stejně bych ho zaslepil, auto se akorát uleví.
Re: Tdi škubání - Vstřikovače PD?
Napsal: 13 zář 2009, 17:52
od urgi
vojta29 píše:Tak pánové po dlouhém odhalování a vyměňování dílů o kterých jsem myslel že by to mohly dělat jsem nakonec přetěsnil vstřikovače takovou tou sadou těsnění okroužků atd. a je po problému auto jede plynule od nízkých otáček a na 4 a 5ku od 1500ot pedál na podlaze v pohodě akceleruje a ani neškubne.Takže vyřešeno.....
mozes da prosim nejaky navod na vymenu Dik
Napsal: 17 lis 2009, 18:43
od Jenda.
Tak mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí
plynu se to začne dusit jako by nešla nafta. Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516

Napsal: 17 lis 2009, 21:52
od autosharan
daniel.987 píše:Někdo mi říkal že třeba na AUY to dělají konektory na vstřikách. Sundat víko přihnout a uvidí se, prej měnili na záruku svazky na hlavě, ale nevím jen jsem to četl. Možná by se tomu dalo věřit, má s tímhodně lidí.
ahojte...........ak su to kontakty na liste tak to vag zaznamena a vypise konkretny valec/trysku.