Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vojta29
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2009, 23:33

Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Příspěvek od vojta29 »

Ahoj chlapi potřebuji poradit mam passata 1,9tdi 85KW PD motor AJM mezi 1800ot. až 2000ot. na 4 a 5ku když přidám víc plyn tak tam mam mezeru a potom ve větších otáčkách auto poškubává.Už jsem vyměnil pal. filtr, tandem.čerpadlo asi před půl rokem všechny hadičky podtlaku jsem prošel a ty horší vyměnil váha vzduchu nová ventil ovládání škrt. klapky nový, konektory ke vstřikům napruženy už mě nic jinýho nenapadá na vagu závada žádná, regulace turba chodí hýbe se.Jak poznám který vstřik je špatný a nebo jestli chtějí jenom přetěsnit?V servisu mi řekli že to bude nejspíš vstřikem tak fakt už nevím.Mam tam vstřiky 045 130 073T tak kdybyste někdo věděl třeba i o starších budu rád.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

nejdřív zaslep EGR - plechem
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

jj tohle dělá kámošovi na PDčku 77kw už jednou mu na zaruju měnili vstřik a ted to dělá znova, při přidání plynu škube. Je teda fakt že dělá servisáka a že najede moc km
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Re: Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Příspěvek od tomiisp »

vojta29 píše:Ahoj chlapi potřebuji poradit mam passata 1,9tdi 85KW PD motor AJM mezi 1800ot. až 2000ot. na 4 a 5ku když přidám víc plyn tak tam mam mezeru a potom ve větších otáčkách auto poškubává.Už jsem vyměnil pal. filtr, tandem.čerpadlo asi před půl rokem všechny hadičky podtlaku jsem prošel a ty horší vyměnil váha vzduchu nová ventil ovládání škrt. klapky nový, konektory ke vstřikům napruženy už mě nic jinýho nenapadá na vagu závada žádná, regulace turba chodí hýbe se.Jak poznám který vstřik je špatný a nebo jestli chtějí jenom přetěsnit?V servisu mi řekli že to bude nejspíš vstřikem tak fakt už nevím.Mam tam vstřiky 045 130 073T tak kdybyste někdo věděl třeba i o starších budu rád.
skus pozret vo VAGu kanal 18, to su vstreky, normalne tam musi byt 0, skus to pod zatazou a pokial ti tam bude skakat nieco ine okrem 0 tak je niekde problem (palivo, netesnost a pod.) eventualne pozri vo VAGu vyrovnavanie volnobehu (davka na vstrekoch +/-mg ,len teraz neviem ktory je to kanal z hlavy), nemali by byt velke rozdiely.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

vyrovnání volnoběhu kanál 13 ;)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

misa.89 píše:vyrovnání volnoběhu kanál 13 ;)
tak :) hlava derava, skleroza matka turistiky :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vojta29
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2009, 23:33

Příspěvek od vojta29 »

ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
vojta29
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2009, 23:33

Příspěvek od vojta29 »

ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
vojta29
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2009, 23:33

Příspěvek od vojta29 »

ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vojta29 píše:ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
no to je to, len nikto nevie poriadne co to znamena , ono to moze byt bubliny v palive, netesnost vstreku, vadny vstrek..ale urcite to nie je v norme ked tam poskakuje ine nez 0
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ako pise Pafka, zaslep EGR plechom. Mne to iste na AJM robil EGR, po zaslepeni to bolo ok.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

vojta29 píše:ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
ta 4 pri pridani plynu a nasledne deceleraci je v poradku
Drag Power
vojta29
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2009, 23:33

Příspěvek od vojta29 »

Takže dneska jsem to projížděl s vagem a hodnoty pd v pohodě a na tom kanálu jak jsou všechny ty nuly pořád takže vstřiky nehlásí žádnou chybu.Ještě teď skusím ten EGR
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

ŠvÁra má ten samý problém a vyměnil vstřiky ,jednotku,kat,váhu vzduchu, zaslepil i EGR. Měl to několikrát napíchnutý ale nikdy to nic neukázalo . A všechny hodnoty jsou v pořádku. A pořád to škube. Zkus tandemové čerpadlo nebo potenciometr u pedálu , to ještě nezkoušel.
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Někdo mi říkal že třeba na AUY to dělají konektory na vstřikách. Sundat víko přihnout a uvidí se, prej měnili na záruku svazky na hlavě, ale nevím jen jsem to četl. Možná by se tomu dalo věřit, má s tím problém hodně lidí.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“