Tdi škubání - Vstřikovače PD?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tdi škubání - Vstřikovače PD?
Ahoj chlapi potřebuji poradit mam passata 1,9tdi 85KW PD motor AJM mezi 1800ot. až 2000ot. na 4 a 5ku když přidám víc plyn tak tam mam mezeru a potom ve větších otáčkách auto poškubává.Už jsem vyměnil pal. filtr, tandem.čerpadlo asi před půl rokem všechny hadičky podtlaku jsem prošel a ty horší vyměnil váha vzduchu nová ventil ovládání škrt. klapky nový, konektory ke vstřikům napruženy už mě nic jinýho nenapadá na vagu závada žádná, regulace turba chodí hýbe se.Jak poznám který vstřik je špatný a nebo jestli chtějí jenom přetěsnit?V servisu mi řekli že to bude nejspíš vstřikem tak fakt už nevím.Mam tam vstřiky 045 130 073T tak kdybyste někdo věděl třeba i o starších budu rád.
jj tohle dělá kámošovi na PDčku 77kw už jednou mu na zaruju měnili vstřik a ted to dělá znova, při přidání plynu škube. Je teda fakt že dělá servisáka a že najede moc km
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
Re: Tdi škubání - Vstřikovače PD?
skus pozret vo VAGu kanal 18, to su vstreky, normalne tam musi byt 0, skus to pod zatazou a pokial ti tam bude skakat nieco ine okrem 0 tak je niekde problem (palivo, netesnost a pod.) eventualne pozri vo VAGu vyrovnavanie volnobehu (davka na vstrekoch +/-mg ,len teraz neviem ktory je to kanal z hlavy), nemali by byt velke rozdiely.vojta29 píše:Ahoj chlapi potřebuji poradit mam passata 1,9tdi 85KW PD motor AJM mezi 1800ot. až 2000ot. na 4 a 5ku když přidám víc plyn tak tam mam mezeru a potom ve větších otáčkách auto poškubává.Už jsem vyměnil pal. filtr, tandem.čerpadlo asi před půl rokem všechny hadičky podtlaku jsem prošel a ty horší vyměnil váha vzduchu nová ventil ovládání škrt. klapky nový, konektory ke vstřikům napruženy už mě nic jinýho nenapadá na vagu závada žádná, regulace turba chodí hýbe se.Jak poznám který vstřik je špatný a nebo jestli chtějí jenom přetěsnit?V servisu mi řekli že to bude nejspíš vstřikem tak fakt už nevím.Mam tam vstřiky 045 130 073T tak kdybyste někdo věděl třeba i o starších budu rád.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
no to je to, len nikto nevie poriadne co to znamena , ono to moze byt bubliny v palive, netesnost vstreku, vadny vstrek..ale urcite to nie je v norme ked tam poskakuje ine nez 0vojta29 píše:ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ta 4 pri pridani plynu a nasledne deceleraci je v poradkuvojta29 píše:ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
Drag Power
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0